۳۴۷۰۲۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

وانت رنو آلاسکان قبل از رونمایی لو رفت

فقط چند روز قبل از رونمایی رسمی، یک تصویر جاسوسی بدون پوشش از آلاسکان نهایی به بیرون درز کرده است که تا حد زیادی ظاهر آن را مشخص می‌سازد.

وب سایت پدال - امیر دهقان دستگردی: نمونهٔ کانسپت وانت رنو آلاسکان در سپتامبر گذشته رونمایی شد و اعلام گردید که سازندهٔ فرانسوی قصد تولید آن را دارد. به نظر می‌رسد نسخهٔ تولیدی این وانت در حال حاضر آماده‌شده باشد و به‌زودی شاهد رونمایی آن باشیم اما فقط چند روز قبل از رونمایی رسمی، یک تصویر جاسوسی بدون پوشش از آلاسکان نهایی به بیرون درز کرده است که تا حد زیادی ظاهر آن را مشخص می‌سازد.

وانت رنو آلاسکان قبل از رونمایی لو رفت

آنچه از این تصویر مشخص است این است که آلاسکان در طراحی پیرو زبان طراحی نوین رنو خواهد بود به‌طوری‌که چراغ‌ها و جلوپنجرهٔ آن مشابه محصولات اخیر رنو همچون مدل کاجار است درحالی‌که خطوط جلوپنجره نیز به داچیا داستر شباهت دارند. همچنین در قسمت‌های مختلفی چون آینه‌های جانبی، اطراف پروژکتورها و قسمت زیرین سپر از کروم استفاده‌شده است.

وانت رنو آلاسکان قبل از رونمایی لو رفت

مرسدس بنز نیز اخیراً ساخت وانتی را آغاز کرده که تصاویر جاسوسی آن به‌تازگی منتشر شد و احتمالاً GLT نام خواهد داشت. با توجه به همکاری میان دایملر و رنو-نیسان، مرسدس بنز GLT بر روی پلت فرم نیسان ناوارا ساخته می‌شود و رنو آلاسکان هم دقیقاً مانند GLT بر روی پلت فرم ناوارا ساخته‌شده و در دو گونهٔ ۲×۴ و ۴×۴ عرضه خواهد شد. رنو آلاسکان به‌احتمال‌زیاد مجهز به یک پیشرانهٔ ۱.۶ لیتری توربودیزل dCi با دو سطح قدرت ۱۳۵ و ۱۶۵ اسب بخار بوده و ظرفیت حمل حداکثر ۱ تن بار را خواهد داشت.

وانت رنو آلاسکان قبل از رونمایی لو رفت

وانت رنو آلاسکان قبل از رونمایی لو رفت

قرار است آلاسکان به‌طور رسمی در روز پنجشنبه در یک رویداد ویژه رونمایی شده و سپس فروش آن در سطح جهان آغاز گردد. برخلاف نسخهٔ وانت داچیا داست Oroch که فقط در آمریکای جنوبی عرضه می‌شود. شایان‌ذکر است هرچند نسخهٔ کانسپت به‌صورت دو کابین بود اما رنو قصد دارد مدل تولیدی آلاسکان را در چندین نمونه همچون تک کابین عرضه کند.

وانت رنو آلاسکان قبل از رونمایی لو رفت

وانت رنو آلاسکان قبل از رونمایی لو رفت

وانت رنو آلاسکان به ادعای سازنده برای هر دو هدف و کاربری تفریحی و تجاری ساخته‌شده است. طبق گفتهٔ رنو، آلاسکان به‌اندازهٔ کافی راحت طراحی‌شده که برای استفادهٔ روزانه مناسب باشد؛ بنابراین هدف از تولید این وانت، ساخت یک وسیلهٔ چندمنظوره است که هم بتوان از آن برای تردد روزمره استفاده کرد و هم برای حمل بار و انجام کارهای سخت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اونام وانت میسازن، خودروسازهای داخلی ما هم گاری میسازن فقط فرقش اینه که :
      این کجا و آن کجااااااااااااااااا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج