جاباما
۳۴۶۹۶۱
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نوری: نمی دانم به طارمی چه گفتند که رفت

هافبک تیم تراکتورسازی گفت: اگر بازیکن پرسپولیس بودم درباره طارمی و رضائیان صحبت می کردم اما حالا سمتی در آن تیم ندارم.

کاپ: محمد نوری درباره آخرین وضعیت تمرینات تیم تراکتورسازی، دلایل حضورش در تبریز و اضافه شدن کرار به جمع بازیکنان تراکتورسازی صحبت کرد. کاپیتان اسبق پرسپولیس تصمیم گرفته صحبتی در رابطه با تیم سابقش انجام ندهد و در قبال نوع جدایی مهدی طارمی و رامین رضائیان سکوت اختیار کرد. او همچنین برای کی روش و برانکو آرزوی موفقیت داشت. متن کامل این گفت و گو در ادامه می آید.

*اوضاع تیم تراکتورسازی را چطور ارزیابی می کنی؟

شرایط بهتر از آن چیزی است که انتظار داشتم. تیم خیلی خوبی جمع شده که هر روز با استقبال ۵ تا ۶ هزارنفری تماشاگرانش تمرینات خود را برگزار می کند. حضور این تعداد تماشاگر باعث می شود تا ما مسئولیت سنگین تری را بردوش خود احساس کنیم. امیدوارم مسابقات را خوب و با قدرت شروع کنیم و در آخر با عنوان قهرمانی به کارمان پایان دهیم.

*در پرسپولیس هم تمرینات تان این همه تماشاگر داشت؟

بله! از نظر شور و شوق هواداری تفاوتی بین پرسپولیس و تراکتورسازی نمی بینم. در مدت زمانی که پرسپولیس بودم هم هواداران هر روز در محل تمرین حضور می یافتند و اینجا هم شرایط به همان شکل است که همه اینها نشان می دهد این تیم ها تا چه اندازه مورد توجه طرفدارانشان هستند. در تبریز علاقه زیادی به تراکتورسازی وجود دارد. امیدوارم ما هم بتوانیم نتایج در خور توجهی برای هواداران تیم کسب کنیم.

*شرایط این تیم در فصل پیش رو را چطور می بینی؟

قطعا کار سختی داریم. در این مدت همه تیم ها به تقویت نفراتشان مشغول بودند و نقاط ضعف شان را برطرف کردند. از این رو قطعا کار دشواری پیش روی ما خواهد بود.

*علت اصلی انتخاب تراکتورسازی چه بود که این فصل به این تیم آمدی؟

من پیش از پیوستن به تراکتور ۴،۵ پیشنهاد از داخل و خارج از کشور داشتم. اما با توجه به حضور امیر قلعه نویی در راس کادر فنی تیم و همچنین حضور سردار آجرلو به عنوان مدیر باشگاه تصمیم گرفتم تا به تراکتور بیایم. از طرف دیگر تراکتورسازی هواداران پرشوری دارد و همیشه برای قهرمانی بسته می شود و هواداران این تیم همیشه در بدترین شرایط هم تیم شان را حمایت کردند. همه این دلایل مرا مجاب کرد تا به تراکتورسازی بیایم. امیدوارم بتوانم کمک کنم تا این تیم در مسابقاتش نتایج لازم را بگیرد. قطعا سه، چهار بازی اول برای تراکتورسازی خیلی مهم است. امیدوارم قرعه کشی خوبی داشته باشیم تا بتوانیم لیگ را پرقدرت و با کسب نتایج خوب استارت بزنیم. در چنین حالتی مسیر هم برای ما راحت تر خواهد شد.

*از یارگیری تراکتورسازی در نقل و انتقالات رضایت داشتی؟

تیم ما تلفیقی از بازیکنان باتجربه و جوان است. تراکتور همیشه شخصیت قهرمانی داشته. بازیکنانی که در این تیم حضور داشتند از خوب های لیگ هستند وقطعا با اضافه شدن نفرات جدید شرایط این تیم هم بهتر از قبل خواهد شد. در کل تیم خوبی بسته شده و شخصیت قهرمانی را دارد.

*گفته می شود چند بازیکن سن بالا که خودت هم جزوشان هستی در تراکتورسازی باعث شده تا میانگین سنی این تیم بالا برود.

من به این موضوع اعتقادی ندارم. البته همیشه برای تیم ها حاشیه سازی می کنند. این حواشی برای تیم های بزرگ بیشتر به چشم می آید. ما هم به این قبیل حواشی عادت داریم. اگر بحث سن و سال است چطور می شود که هر کدام از ما ۴،۵ پیشنهاد از تیم های مطرح داشتیم. این نشان می دهد ما بازیکنی نبودیم که بخواهیم خدای نکرده از نظر فنی و بدنی ضعیف باشیم و به تراکتورسازی تحمیل شده باشیم. خود من دو پیشنهاد از قطر داشتیم و سه پیشنهاد از تیم های خوب داخلی. فکر می کنم همه ما انتخاب خوبی داشتیم که به تراکتور آمدیم و نتیجه اش هم در مسابقات نمایان خواهد شد.

*فکر می کنی چه مدت طول بکشد تا با بازیکنان تراکتور هماهنگ شوی؟

من با اکثر بچه های تیم تراکتور آشنا هستم. چه در پرسپولیس و چه در تیم ملی همبازی بوده ایم و فکر می کنم با برگزاری چند دیدار دوستانه به هماهنگی کامل دست پیدا کنیم.

*کرار که بازیکن استقلالی محسوب می شود هم تیمی ات شده. خیلی ها این انتقال را جنجال ساز پیش بینی می کند.

کرار بازیکن خیلی خوبی است که مطمئنا به تیم ما هم کمک خواهد کرد. من کاری ندارم که او پیش از این دراستقلال بوده یا پرسپولیس. ما حالا هم تیمی هستیم و همه کمک می کنیم تا تراکتور موفق باشد.

*نوع انتقال طارمی و رضاییان به ترکیه با واکنش پرسپولیسی ها مواجه شد. به عنوان کاپیتان سابق این تیم روش جدایی آنها را چطور ارزیابی می کنی؟

سعی می کنم درباره مسائل پرسپولیس صحبتی انجام ندهم. من حالا بازیکن تراکتورسازی هستم نه پرسپولیس که بخواهم درباره آن تیم حرف بزنم. ضمن اینکه نمی دانم چه مسایلی بین او و باشگاه بوده و چه حرف هایی زده شده که باعث این جدایی شده است. من که الان در باشگاه نیستم تا از ریز مسایل مطلع باشم. به همین خاطر صحبتی در این باره ندارم.

*جدال رسانه ای کی روش و برانکو هم در این مدت حاشیه ساز شده. فکر می کنی این موضوع به پرسپولیس یا تیم ملی ضربه می زند؟

من فقط برای هر دو تیم آرزوی موفقیت دارم. هم برای کی روش و هم برای برانکو قطعا حضور موفق تیم ملی در جام جهانی باعث ارتقای سطح فوتبالمان می شود و شخصیت فوتبال ایران رادر سطح بین المللی بالاتر می برد. از طرفی موفقیت پرسپولیس هم باعث خواهد شد تا میلیون ها هواداران این تیم خوشحال شوند. آرزو می کنم هر دو تیم در رقابت های پیش رو موفق باشند.

*از تیم قطری که در آن بازی می کردی طلبی نداری؟

خیر. همه آنچه در رابطه با قراردادم بود از آن تیم دریافت کردم و هیچ طلبی از المسیمیر ندارم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقای میرفندرسکی مگه مهدکودکه ک ی حرفی بزنه یارو قهر کنه ازتویادگرفتن ک پارسال تیمو ول کردی رفتی قطر برگشتی هرچی التماس کردی ک دوباره بیای پرسپولیس راهت ندادن این دو تا ... بی غیرت هم بلای تو سرشان میاد

    • غلامرضا

      چطوری راستی هنوز آب معدنی میخوری برو که تو هم مثل این دوتا بودی رفتی بازم دم برانکو گرم که توروراه نداد باشگاه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج