جاباما
۳۴۶۹۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سرقت آزمون توسط بردیف

روزنامه اقتصاد روسیه در صفحه ورزشی خود گزارش مفصلی از وضعیت سردار آزمون و عدم تمایل این ملی‌پوش ایرانی به بازی در روبین ‌کازان با تیتر «سرقت آزمون توسط قربان بردیف» منتشر کرد.

خبرگزاری تسنیم: غیبت سردار آزمون در تمرین صبح روز گذشته (سه‌شنبه) تیم روبین کازان باعث شد شائبه‌های درباره جدایی او به وجود آید.

روزنامه اقتصاد آنلاین روسیه گزارش خود درباره سردار آزمون را با تیتر «سرقت آزمون توسط قربان بردیف» اینگونه شروع کرد: مدیر رسانه‌ای باشگاه روبین کازان حاضر به ارائه توضیحی درباره علت غیبت آزمون نشد. قربان بردیف قرارداد خود را با تیم روستوف تمدید کرد و اطلاعات ما نشان می‌دهد آزمون بلافاصله شهر کازان را ترک کرد. سپس پیام شبهه برانگیز اینستاگرامی سردار آزمون در خصوص علاقمندی رئیس جمهور تاتارستان برای ماندنش در تیم روبین کازان منتشر شد. ظاهرا این پیام از فرودگاه استانبول ارسال شده است. این احتمال هم وجود دارد که سردار آزمون با ترک اردوی روبین کازان در اتریش به اردوی روستوف در این کشور بپیوندد.

در ادامه این مطلب آمده است: این مسئله روشن است که سردار آزمون در تیم روبین کازان نخواهد ماند اگرچه سران و کادر فنی باشگاه تمایل به حفظ این بازیکن ایرانی دارند. رابطه صمیمانه‌ای میان آزمون و بردیف وجود دارد. سردار در این رابطه می‌گوید: ۹۵ درصد موفقیت‌های خود را مدیون قربان بردیف هستم. او علاوه بر تاثیرگذاری ورزشی در زندگی من نیز نقش مهمی دارد. او باعث پیشرفت من شد و همچنان همراه من است.

بردیف نیز چنین احساسی به آزمون دارد و در این خصوص گفت: سردار به من نزدیک است البته نه به خاطر اصالت ترکمنستانی، بلکه پدرش به من اجازه داده تا هر تصمیمی درباره سردار اتخاذ کنم.

این روزنامه روسی سپس با اشاره به ارسال درخواست رسمی باشگاه روستوف به همتای کازانی خود جهت خرید قطعی سردار آزمون نوشت: پاسخ باشگاه روبین کازان به این درخواست منفی بود. حتی روستوفی‌ها در زمان حضور قرضی این مهاجم ایرانی بدهی‌های خود را به باشگاه روبین کازان پرداخت نکرده بودند.

از سوی دیگر سردار آزمون تمایل به بازی در لیگ قهرمانان اروپا دارد و می‌خواهد به روستوف بازگردد. این مسئله می‌تواند باعث افزایش قیمت این بازیکن ایرانی شود. آزمون در حال تکرار نمایش قبلی برای ترک تیم روبین کازان و پیوستن به مربی مورد علاقه‌اش است.

در ادامه این گزارش آمده است: باشگاه روبین کازان روی سردار آزمون برای فصل جدید لیگ برتر روسیه حساب جدی باز کرده و خواهان بازگشت او از روستوف بود. او حتی در چند جلسه تمرینی روبین کازان شرکت کرد و در خلال آن صحبتی هم با خاویر گراسیا، سرمربی جدید اسپانیایی داشت. آزمون حتی ملاقات‌هایی با ایزور متسشین، رئیس باشگاه روبین کازان و رئیس جمهور تاتارستان داشته است. باشگاه روبین کازان شرایط مالی بهتری را برای مهاجم ۲۱ ساله ایرانی ایجاد کرد و به او پیشنهاد تمدید قرارداد داده است، اما آزمون همچنان می‌خواهد با قربان بردیف کار کند. البته قرارداد رسمی آزمون با روبین کازان به این بازیکن چنین اجازه‌ای را نمی‌دهد تا تیمش را به آسانی ترک کند.

سران این تیم روسی در حال ارسال مدارک قانونی به فیفا هستند تا هر بازیکنی که متعهد به بندهای قراردادش نباشد حتی با محرومیت دو ساله مواجه شود. موارد مشابهی برای روبین کازان رخ داده و آنها نمی‌خواهند درباره سردار آزمون نیز با این اتفاق مواجه شوند. البته این باشگاه مدارک و شواهد لازم را درباره ارتباط قربان بردیف و آزمون و درخواست‌های روستوف برای خرید این بازیکن را در اختیار دارند.

هنوز سردار آزمون مفاد قراردادش را زیر پا نگذاشته، اما اقداماتی برای عدم همکاری با باشگاه روبین کازان آغاز کرده است. اگر این بازیکن نخواهد به قراردادش پایبند باشد شاید فصل طلایی خود را از دست دهد.

نویسنده این گزارش در خاتمه نوشت: ظاهرا هشدارهای لازم به سردار آزمون در خصوص موارد فوق داده شده و باید به قراردادش با باشگاه روبین کازان پایبند باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج