۳۴۶۶۵۷
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

وقتی که پرسپولیسی ها غافلگیر شدند

پرسپولیس با غافلگیری بزرگی در نقل و انتقالات مواجه شده و ناگهان همه چیز برخلاف انتظار آنها پیش رفت.

ورزش سه: پرسپولیس با غافلگیری بزرگی در نقل و انتقالات مواجه شده و ناگهان همه چیز برخلاف انتظار آنها پیش رفت.

مسوولان پرسپولیس که تصور می کردند با جذب علیرضا بیرانوند و ترکاندن اولین بمب نقل و انتقالات در جذب و تمدید قرارداد دیگر مهره های مدنظر خود فصل رویایی در پیش خواهند داشت. اما ناگهان ورق برای آنها برگشت و مهره های مدنظرشان بدون توافق نهایی از در باشگاه خارج شدند و برخی نیز راهی باشگاه رقیب نیز شدند تا سرخ‌ها کاملا تحت فشار قرار گیرند.

آنها مذاکره با کاوه رضایی را در لحظات پایانی توافق از دست رفته دیدند و در ادامه در حالی که تصور می کردند محمدحسین کنعانی زادگان بعد از پایان قراردادش به این باشگاه بازخواهد گشت او با دریافت برگه پایان قراردادش راهی تیم استقلال شد. ماجرا در ادامه کمی پیچیده تر شد و رامین رضاییان ساز جدایی سر داد و در تمرینات ابتدای فصل نیز حضور نیافت و شایعات مبنی بر حضور او در ترکیه به گوش رسید. این شایعات که با تکذیب های عجیب و غریب مدافع راست ملی پوش و البته بهانه‌جویی‌هایش مبنی بر بیماری پدرش همراه بود در نهایت منجر به خبر قطعی حضورش در ترکیه و عقد قرارداد با ریزه‌اسپور انجامید. اما غافلگیری‌های پرسپولیس برای هوادارانش پایانی نداشت و مهدی طارمی نیز که بعد از صحبت های فراوان در رابطه با مذاکراتش با باشگاه‌های یونانی، آلمان و ... با صحبت های اطرافیان پرسپولیس راهی باشگاه شده بود تا مذاکرات برای تمدید قرارداد را از سر بگیرد در زمان خروج از درب باشگاه اعلام شد توافقات نهایی صورت گرفته و این بازیکن تنها برای سفر تفریحی راهی خارج از کشور می شود اما در نهایت عکس های در حال امضای قرارداد و معرفی با پیراهن این تیم منتشر شد!

استراتژی پرسپولیس چیست؟

پرسپولیس در حال حاضر در فهرست خود جای دو بازیکن بالای ۲۳ سال را خالی می بیند. آنها در شرایط عادی نیاز به جذب یک مدافع میانی دیگر و البته یک مهاجم را دارند و در این ارتباط آنها سهمیه بازیکن خارجی خود را نیز در اختیار دارند. پرسپولیس در پستی که رامین رضاییان را از دست داده با وجود حسین ماهینی و جذب صادق محرمی به نظر غنی به نظر می رسد و مشکلی از این بابت نخواهد داشت.

آنها در دفاع میانی در حال حاضر سیدجلال حسینی، آنتونی گولچ و حامد آقایی را در اختیار دارند و جذب یک مدافع میانی دیگر برای آنها ضروری به نظر می رسد. پرسپولیس با حفظ اسکلت میانی و تقویت آن در شرایط فعلی با توجه به خروج مهدی طارمی و جری بنگستون نیاز مبرمی به جذب مهاجم تمام کننده دارد و در شرایط فعلی تنها علی علیپور را به عنوان مهاجم در اختیار دارد و برانکو البته از ساسان انصاری، امید عالیشاه و وحید امیری نیز نام برده است که قابلیت حضور در این پست را دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه کسی‌ می‌‌داند
      قیمت خنده‌ باران چند است
      هر کسی‌ مثل من است می‌‌داند
      روزی از اشک همین بارانها
      آن که بد کرد به ما
      آنچنان می‌‌سوزد
      به همین اشک قسم
      آن زمان
      چشم بارانی ما می‌‌خندد...

      پاسخ ها

      • میلاد

        زیبا بود و البته ثابت شده ب شخصه هیچوقا اعتقدی ب رضاییان نداشتم بازیکنی ک از هر 20 تا سانتر یکیش میگیره مثلا با خسرو تو دربی رفت مقایسش کنیم خسرو یه سانتر دقیق و گل ولی رضاییان بیخود بزرگ شد اما طارمی واقعا ما چ نیازی ب بازیکنی ک از هر ده موقعیت یه گل بزنه داریم سیستم بازی پرسپولیس ب شکلیه ک هر مهاجمی تو راس قرار بگیره بیشتر از 16 میزنه حتی ب امید موفقیت پرسپولیس بزرگ و رو سیاهی این بازیکنان بی ارزش

    • بدون نام

      سلام اقا اگه این حرفها درست باشه خیلی این دو بازیکن بی غیرت هستند که به خاطر پول جایی دیگر می روند اول میگن علاقه به پرسپولیس داریم بعد جای دیگه میرن خیلی نامردی ....از طرف هوادر استقلال

    • بدون نام

      چه کسی می داند
      گل همه رنگش خوبه
      بچه زرنگش خوبه
      توی کتاب نوشته
      تنبلی کارزشته
      تنبل همیشه خوابه
      جاش تویی رختخوابه

      اینم به افتخارکامنت اول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج