۳۳۵۳۰۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

کیانوش: با مربیگری خودم رکوردشکنی کردم

وزنه بردار دسته ۸۵ کیلوگرم تیم ملی کشورمان می‌گوید که تا مسابقات المپیک ۲۰۱۶ ریو به فرم اصلی خود می‌رسد و باید در آن مسابقات منتظر او بود.

خبرگزاری تسنیم: کیانوش رستمی پس از قهرمانی در رقابت‌های بین‌المللی جام فجر و شکستن رکورد دنیا در حرکت دو ضرب و مجموع گفت: خدا را شکر که توانستم رکورد جهان را بشکنم. چندین سال است سخت تلاش می‌کنم این رکورد را بزنم و خدا را شکر دو کیلوگرم در یک ضرب و یک کیلو گرم در مجموع رکورد دنیا را زدم و این اتفاق هم در ایران افتاد.

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان که با بالای سر بردن ۲۲۰ کیلوگرم در مجموع توانست رکورد دنیا را بشکند، درباره اینکه آیا می‌تواند همین رکورد را در المپیک هم تکرار کند، اظهار داشت: ان‌شاالله؛ البته تا المپیک دو ماه زمان باقی مانده است و من هم تمریناتم را به صورت شخصی و حرفه‌ای دنبال می‌کنم. با مربیگری خودم تمرین می‌کنم و توانستم رکورد دنیا را بزنم و تا به اینجا نیز سختی زیادی کشیدم. امیدوارم این روند را تا المپیک حفظ کنم تا دوباره برای ایران بدرخشم.

وی درباره اینکه آیا در المپیک هم مانند مسابقات جام فجر خودش وزنه‌ها را انتخاب خواهد کرد، گفت: هر چیزی که قسمت باشد، همان می‌شود. چه بهتر که کار درست جلو برود تا اینکه بخواهیم به فکر چیزهای دیگری باشیم. دیدید که امروز این اتفاق (انتخاب وزنه‌ها) به نحو احسن رخ داد و کار به درستی جلو رفت و دل مردم شاد شد. بهتر است که پرچم ایران بالا برود و اکنون نام ایران در جدول مسابقات اول شد و تا چند سال دیگر هم نام ایران اول است. شاید بازهم رکورد جابه‌جا شود، اما دوباره نام ایران در بالای جدول می‌نشیند، چه توسط من چه توسط دیگر ورزشکاران، این اتفاق رخ می‌دهد.

رستمی درباره اینکه مرادی اعلام کرده در المپیک نباید نگران انتخاب وزنه‌های او باشیم، چون خودش در ریو حضور دارد و کار را نظارت می‌کند و آیا در این مسابقات المپیک از کسی کمک خواهد گرفت یا نه، خاطرنشان کرد: دیدید که نتیجه تمرینات من شکسته شدن رکورد دنیا بود. خداراشکر امروز این اتفاق رخ داد و رکورد دنیا را افزایش دادم تا نام ایران در جدول مسابقات جهانی بالا بیاید. شاید این اتفاق در دنیا هم بسیار کم و نادر رقم بخورد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا بهتر نبود رکورد دنیا را در مسابقات المپیک می‌زد و شاید در مسابقات جام فجر عجله کرد، گفت: اگر توجه کرده باشید، من امروز فشار زیادی به خودم وارد نکردم و حتی وزنه سوم را هم نزدم. ان‌شاالله در این دو ماه باقی مانده تا المپیک برنامه دارم.

وزنه‌بردار دسته ۸۵ کیلوگرم کشورمان در واکنش به این مسئله که پس با این صحبت‌ها باید در المپیک ریو منتظر کیانوش رستمی اصلی باشیم، گفت: ان‌شاالله همینطور است.

رستمی بار دیگر در خصوص اینکه آیا در المپیک برای انتخاب وزنه‌ها از کسی کمک خواهد گرفت یا نه، اظهار داشت: من با فدراسیون و آقای مرادی هماهنگ هستم. بارها گفتم، هر چیزی که قسمت باشد همان می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود بر جوان باغیرت کرد مایه افتخار است انشاالا در المپیک هم رکورد میزند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج