جاباما
۳۳۵۲۲۰
۴ نظر
۵۰۰۰
۴ نظر
۵۰۰۰
پ

کشف ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در یاسوج

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در یاسوج خبر داد.

ایسنا: فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از کشف ۷۸ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با قاچاقچیان در یاسوج خبر داد.

سردار غلامعباس غلامزاده در جمع خبرنگاران افزود: در پی اخبارو اطلاعاتی که رسیده بود مبنی بر اینکه یک باند مسلح قاچاق مواد مخدر مبادرت به تهیه مواد مخدر از استانهای شرقی کشور به مقصد این استان دارند موضوع با هماهنگی دستگاه قضایی و دادستان مرکز استان در دستور ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

وی بیان کرد: پس از انجام کارهای پلیسی و عملیاتی صبح امروز سه شنبه، ۱۱ خرداد ماه اعضای این باند مواد مخدر را در حال جابجایی و انتقال بیش از ۷۸ کیلوگرم مواد از نوع تریاک شناسایی و اقدامات لازم برای دستگیری آنها انجام شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: هنگامی که ماموران انتظامی برای دستگیری قاچاقچیان وارد عمل می شوند با مقابله مسلحانه این افراد مواجه شدند که تعقیب و گریز انجام شد و ماموران انتظامی در درگیری مسلحانه موفق شدند سه نفر از این باند را دستگیر کنند و دو نفر مابقی که تا لحظه آخر مقابل ماموران مقاومت می کردند، زخمی شدند.

سردار غلامزاده تصریح کرد: یک نفر از قاچاقچیان زخمی در حین انتقال به بیمارستان جان باخت و یک نفر دیگر نیز مجروح و در بیمارستان تحت مداوا است.

وی ادامه داد: در این عملیات پلیسی که در محور "یاسوج- بابامیدان" صورت گرفت، دو مامور انتظامی مبارزه با مواد مخدر هم به صورت سطحی مجروح شدند که تحت مداوا قرار گرفتند.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: از این باند دو قبضه اسلحه کلاشنیکف که علیه نیروی انتظامی استفاده شده به همراه سه خشاب و ۳۷ تیر جنگی کشف و ضبط و یک دستگاه خودرو حامل مواد مخدر توقیف شد.

سردار غلامزاده گفت: افراد دستگیر شده و مواد مکشوفه برای طی مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شده است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون هشت باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان دستگیر و بیش از ۴۵۰ کیلوگرم مواد مخدر از آنها کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در دستور کار پلیس استان قرار دارد.

سردار غلامزاده اضافه کرد: مبارزه بی امان نیروی انتظامی استان با حمایت دستگاه قضایی به طور جدی در دستور کار پلیس قرار دارد و مردم می توانند هرگونه گزارشی را در این زمینه از طریق تلفن ۱۱۰ به ما اطلاع دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرعباس

      خسته نباشید. دلاور مردان. نیروی انتظامی

    • بدون نام

      دست مریزاد داره به شیرمردان نیروی انتظامی

    • بدون نام

      با سلام خسته نباشید به همه دلاورمردان عرصه امنیت کشور . باید با همچنین باندهای مقابله شود تا مردم بیشتر احساس آرامش و راحتی داشته باشند. ........ خدا قوت.....

    • حامد

      واقعا جای تشکر دارد. درود بر مردان عرصه نظم و امنیت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج