۳۳۵۱۸۵
۲ نظر
۵۰۰۹
۲ نظر
۵۰۰۹
پ

مشخصات زیباترین گوشی هواوی فاش شد

به نظر می‌رسد هواوی درصدد است تا گوشی هوشمند جدیدی از سری Honor خود را به زودی معرفی کند. طبق گفته منابع خبری این مدل زیباترین گوشی هوشمندی خواهد بود که هواوی تا به امروز ساخته است.

zoomit.ir - محسن کریمی: به نظر می‌رسد هواوی درصدد است تا گوشی هوشمند جدیدی از سری Honor خود را به زودی معرفی کند. طبق گفته منابع خبری این مدل زیباترین گوشی هوشمندی خواهد بود که هواوی تا به امروز ساخته است.

مشخصات زیباترین گوشی هواوی فاش شد

اوایل ماه جاری میلادی هواوی از گوشی هوشمند پرچمدار Honor V۸ با نمایشگر بزرگ ۵.۷ اینچی و رزولوشن ۲K رونمایی کرد. حالا شنیده‌ها حاکی است که هواوی بزودی گوشی هوشمند Honor ۸ را که به نمایشگر کوچکتری مجهز است به عنوان مکمل Honor V۸ معرفی می‌کند. گفته می‌شود آنر ۸ زیباترین گوشی ساخته شده توسط هواوی خواهد بود. منابع خبری مدعی شده‌اند که این گوشی هوشمند احتمالا ماه آینده معرفی می‌شود. منبع این شایعه هم تصویر زیر است.

مشخصات زیباترین گوشی هواوی فاش شد

این گوشی هوشمند با کد Faraday شناخته می‌شود و در تصویر بالا دو مدل با کد‌های FRD-AL ۱۰ و FRD-AL۰۰‌ را مشاهده می‌کنید که تفاوت بین این دو مدل احتمالا در پشتیبانی از شبکه آن‌ها است. نکته برجسته در رابطه با این گوشی هوشمند استفاده از شیشه در هر دو سمت گوشی است. گفته می‌شود علاوه بر نمایشگر، پنل پشتی این گوشی نیز به شیشه منحنی ۲.۵D مجهز خواهد بود.

از نظر مشخصات سخت افزاری نیز انتظار می‌رود که آنر ۸ هواوی به نمایشگر ۵.۲ اینچ، پردازنده Kirin ۹۵۰/۹۵۵ و ۴ گیگابایت رم مجهز باشد. همچنین این گوشی هوشمند از USB نوع C، شارژر بی‌سیم و اینفرارد پشتیبانی می‌کند. هواوی ماژول دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی را روی آنر ۸ خود نیز قرار می‌دهد و برای تامین انرژی مورد نیاز این گوشی هوشمند نیز باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را در نظر گرفته است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رضا

      زیباترین گوشی هواوی میت٧ و میت٨ است

    • Ehsandp4

      همه امکاناتش عالیه فقط میمونه قیمتش که هواوی به قیمت ارزون معروفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج