جاباما
۳۳۵۱۷۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

تراشه‌‌ جدید کوالکام وای‌فای دارد

تراشه‌ی کوالکام Wear ۱۱۰۰ علاوه‌بر این‌که به مودم LTE مجهز است، بلوتوث و وایفای هم دارد.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: کوالکام تعداد زیادی تراشه برای گوشی‌های هوشمند ساخته و اساسا با این تراشه‌هایش معروف شده است اما این شرکت تمام تخم‌مرغ‌هایش را در یک سبد نمی‌گذارد و دست به تولید تراشه‌هایی برای گجت‌های پوشیدنی هم زده است.

زمستان سال گذشته اسنپ‌دراگون Wear ۲۱۰۰ برای ساعت‌ها و مچ‌بندهای هوشمند عرضه شد و حالا محصول بعدی کوالکام با نام Wear ۱۱۰۰ دامنه‌ی بیش‌تری از دستگاه‌ها را در برمی‌گیرد. این تراشه به‌جز ساعت و مج‌بند هوشمند به کار ابزارهای ساده‌تری مثل گام‌شمارها و دیگر گجت‌های سلامتی هم می‌آید.

تراشه‌‌  جدید کوالکام وای‌فای دارد

قبلا این‌طور برآورد می‌شد که گجت‌های پوشیدنی بازار خاص و محدودی دارند اما این‌روزها شاهد روند رو به رشد استقبال از این گجت‌ها هستیم. گزارش IDC از فروش گجت‌های پوشیدنی در سال گذشته رقم عجیب ۱۷۱ درصد را نشان می‌دهد. فروش این گجت‌ها از ۲۸.۸ میلیون دستگاه در دو سال گذشته به ۷۸.۱ میلیون دستگاه در سال ۲۰۱۵ رسیده است.

تراشه‌ی Wear ۱۱۰۰ علاوه‌بر این‌که به مودم LTE مجهز است، بلوتوث و وایفای هم دارد. همچنین این تراشه دارای یک پردازنده‌ی نرم‌افزاری برای برنامه‌هایی با پایه‌ی لینوکس است. کوالکام می‌گوید می‌توان از تراشه‌ی جدیدش در گجت‌های پوشیدنی متصل به شبکه استفاده کرد؛ مثلا گجت‌هایی که والدین برای اطلاع از موقعیت فرزندشان استفاده می‌کنند.

کوالکام اعلام کرده این تراشه در حال حاضر عرضه و فروخته می‌شود. به این‌ترتیب به‌زودی شاهد دستگاه‌هایی خواهیم بود که با این تراشه به بازار وارد می‌شوند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج