۳۳۵۱۳۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

عکس: لپ‌تاپ جدید گیگابایت برای گیمرها

گیگابایت پیش از شروع کامپیوتکس ۲۰۱۶ از لپ‌تاپ Aero ۱۴ مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی GTX۹۷۰M رونمایی کرده که باتری آن ۱۰ ساعت شارژدهی دارد.

وب سایت نیوز آی تی: نمایشگاه کامیپوتکس جولانگاه خوبی است تا کمپانی‌های تایوانی در کشور خود قدرت‌نمایی کنند. گیگابایت پیش از شروع کامپیوتکس ۲۰۱۶ از لپ‌تاپ Aero ۱۴ مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی GTX۹۷۰M رونمایی کرده که باتری آن ۱۰ ساعت شارژدهی دارد.

عکس: لپ‌تاپ جدید گیگابایت برای گیمرها

با اینکه دو کارت گرافیک بسیار قدرتمند GTX ۱۰۸۰ و GTX ۱۰۷۰ به تازگی از سوی انویدیا معرفی شده‌اند، ولی تا زمان فراگیر شدن آنها در بازار زمان زیادی مانده است. امروز گیگابایت از لپ‌تاپ گیمینگ جدید خود به نام آئرو ۱۴ رونمایی کرده که به پردازنده‌ی گرافیکی GTX ۹۷۰M مجهز شده است. طبق ادعای سازنده، باتری این لپ‌تاپ ۱۰ ساعت شارژدهی مداوم دارد.

عکس: لپ‌تاپ جدید گیگابایت برای گیمرها

ضخامت این لپ‌تاپ جمع‌وجور ۲۰ میلی‌متر در پهن‌ترین قسمت و وزن آن تنها ۱.۸۸ کیلوگرم است. این دستگاه ۱۴ اینچی به یک نمایشگر IPS با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل مجهز شده که نرخ بازیابی آن ۶۰ هرتز بوده و زوایای دید آن عالی و عریض هستند.

آئرو ۱۴ گیگابایت به یک پردازنده‌ی قدرتمند Core i۷-۶۷۰۰HQ اینتل از نسل اسکای‌لیک و ۳۲ گیگابایت رم DDR۴ با فرکانس ۲۱۳۳ مگاهرتز مجهز شده است.

گیگابایت اعلام کرده که لپ‌تاپ گیمینگ جدید این شرکت از پردازنده‌ی گرافیکی GTX ۹۷۰M بهره می‌برد ولی اگر خریداران به این همه قدرت نیاز نداشته باشند، می‌توانند مدل مجهز به پردازنده‌ی گرافیکی GTX ۹۶۵M را سفارش دهند.

باتری آئرو ۱۴ گیگابایت یک نمونه‌ی ۹۴.۲۴ وات ساعتی است که گفته می‌شود ۱۰ ساعت به طور مداوم شارژدهی دارد. این لپ‌تاپ از دو M۲ PXIExpress SSD بهره می‌برد و گیگابایت اعلام کرده میزان حافظه‌ی داخلی دستگاه به منطقه‌ی فروش آن بستگی دارد.

این نوت‌بوک زیبا از خروجی یواس‌بی ۳.۱، یواس‌بی نوع C و یواس‌بی نوع A برای انتقال حجم زیادی از اطلاعات و اتصال دستگاه‌های خارجی پشتیبانی می‌کند.

قطعا گیمرها مهمترین طرفدار لپ‌تاپ آئرو ۱۴ خواهند بود. کیبورد این دستگاه از سوئیچ‌های اختصاصی خود بهره می‌برد ولی گیمرها می‌توانند داخل بازی تنظیمات مورد نظر خود را انجام دهند. ضمن اینکه امکان انتخاب رنگ‌بندی خاکستری، نارنجی و سبز روشن وجود دارد. هنوز درباره‌ی قیمت لپ‌تاپ آئرو ۱۴ و زمان عرضه‌ی آن خبری منتشر نشده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج