جاباما
۳۳۵۰۸۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نسل جدید فروشگاه‌های اپل‌ +عکس

فروشگاه جدید اپل در سان‌فرانسیسکو به‌معنای واقعی، نسل جدیدی از فروشگاه‌های اپل‌استور در سراسر دنیا محسوب می‌شود.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: فروشگاه جدید اپل در سان‌فرانسیسکو به‌معنای واقعی، نسل جدیدی از فروشگاه‌های اپل‌استور در سراسر دنیا محسوب می‌شود. این فروشگاه با درهای شیشه‌ای بزرگ ۱۳ متری‌ و به‌طور کلی نمای بیرونی‌ و جلوه‌ای که به محیط خیابان اطراف داده، معروف شد. شاید برای‌تان جالب باشد که بدانید چقدر پول صرف ساخت این بنای جدید شده است. برای شروع بد نیست از راه‌پله شروع کنیم: اپل برای راه‌پله‌ی فروشگاه جدیدش در سان‌فرانسیسکو یک میلیون دلار خرج کرده است.

نسل جدید فروشگاه‌های اپل‌ +عکس

به‌طور کلی ساخت اپل‌استور در سان‌‌فرانسیسکو ۲۳.۶ میلیون دلار برای اپل آب خورده است. از این مبلغ، نوزده میلیون دلار فقط صرف هزینه‌ی نمای خارجی ساختمان شده است. البته این اعداد همگی تقریبی هستند و بودجه‌ی هزینه‌شده برای فروشگاه بیش‌تر از این حرف‌هاست. چرا که حتی پیش از ساخت‌وساز هم هزینه‌هایی برای مکان، مجوز و… صورت گرفته است.

نسل جدید فروشگاه‌های اپل‌ +عکس

اگر راه‌پله‌ی یک میلیون دلاری را کنار بگذاریم، بقیه‌ی هزینه‌های ساخت فروشگاه هم جالب‌توجه هستند. نمای خارجی دیوار ساختمان ۸۲هزار دلار خرج برداشته و این درحالی‌ست که لوگوی اپل در مرکز آن، تنها ۲هزار دلار قیمت دارد.

نسل جدید فروشگاه‌های اپل‌ +عکس

برای استند نگهدارنده‌ی نمایشگر غول‌پیکری که در این فروشگاه وجود دارد، ۵۰ هزار دلار هزینه شده است که البته با دانستن این‌که خود این نمایشگر ۱.۵ میلیون دلار قیمت دارد، چنین مبلغی زیاد هم عجیب نیست.

نسل جدید فروشگاه‌های اپل‌ +عکس

اپل همچنین برای قفسه‌بندی فروشگاه ۵۰ هزار دلار هزینه کرده و ۸۰۰ هزار دلار هم برای دستگاه انرژی خورشیدی در سقف فروشگاه صرف کرده است. در کنار این‌ها ساخت سیستم تهویه‌ ۲.۲۸ میلیون دلار خرج برداشته است.

نسل جدید فروشگاه‌های اپل‌ +عکس
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج