جاباما
۳۳۵۰۷۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

آقای رحمتی لطفا فقط دروازه بانی‌ات را بکن

استقلال فصل بدی را پشت سر گذاشت تا تنها چهره محبوب این سال هایش هم زیر سئوال برود.

خبرآنلاین: مهدی رحمتی با همه بازیکنان این چند ساله استقلال تفاوت دات. او تنها بازیکنی بود که بعد از سال ها می توانست محبوبیتش را به جایی برساند که تنه به محبوبیت فرهاد مجیدی و علیرضا منصوریان بزند. او که هواداران استقلال اعتقاد دارند حقش در تیم ملی خورده شده ، برای مظلومیتی که در ته دل شان برایش متصور می شوند ، از ابتدای سال قبل که در مقام کاپیتان و ناجی به تیم برگشت ، توانست لحظه به لحظه محبوبیتش را افزایش دهد تا جایی که در میانه فصل وقتی داشت به برنامه ۹۰ می رفت ، عادل فردوسی پور گمان می برد با آوردن مهدی به برنامه اش می تواند محبوبیت او را خرج برنامه اش کند و این ذهنیت ضد استقلالی بودن ۹۰ را بشکند.

مهدی با چند سیو عالی در هر بازی و نقش داشتن در اداره تیمی که صدر جدول بود ، هر لحظه محبوب تر می شد. ولی تیم که افتاد ، او هم افتاد. او البته در ته صف بود. نقش ناجی را برای تیم بازی می کرد و سعی می کرد از این محبوبیتش به نفع خودش عالی استفاده کند. این تک روی اما همیشه هم خوب جواب نمی دهد و مشاورانی که مدام مهدی را به سوی تک روی می خواندند ، باعث شدند تا او یکی از معروف ترین اشتباهاتش را انجام دهد. در دربی استقلال خیلی بد بود ، خیلی بد. همه با هم بد بودند و مهدی هم یکی مثل بقیه اما بعد از بازی او تنها از طرف خودش از هواداران عذر خواست ، درحالی که باید در مقام کاپیتان ، این کار را از سوی تمام تیم انجام می داد. اتفاقی که مهدی را در بین هم تیمی هایش هم انگشت نما کرد و بچه ها از او به دل گرفتند.

مهدی بی شک بهترین دروازه بان ایران است که در طول فصل کمک زیادی به استقلال کرده اما در این هفته های پایانی او سه اشتباه اثرگذار داشت. در روز دربی روی ۴ گلی که خوردند و با دعوایی که در پایان نیمه اول راه انداخت ، در به هم ریختن تمرکز تیمی شان اثرگذار بود. درست مثل اشتباهاتش در بازی با تراکتورسازی که روند مسابقه را فدای اعصاب خوردی هایی کرد که از مربی سابق تیم به دل داشت. در هفته های بعد از پایان لیگ هم شرایط او به سمتی رفت که حالا پیشکسوتان تیم ، مدام بگویند یک بازیکن نباید این قدر در مسائل فنی دخالت کند. مهدی که در هفته های پایانی اعتراض هایی به همبازی هایش داشته ، مدافعان شان را حسابی نواخته و در بازی فینال جام حذفی هم لب خوانی حرف هایش مشخص کرده به مظلومی انتقاد کرده که چرا به یک بچه پنالتی داده تا بزند ، حالا متهم شده به دخالت فراتر از حد یک کاپیتان در تیم . البته نه از جنس دخالت های بازیکنی مثل محرم نویدکیا که با ماموریت رسمی از سوی مدیرعامل یا هیات مدیره باشد. این شائبه ایجاد شده از سوی مظلومی که بزرگتر تیمش تا چهار صبح در خانه فرهاد مجیدی به او التماس می کرده که به استقلال بیاید ، انشالله طعنه ای به مهدی نبوده است اما هرچه هست ، این عصبانیت های بی مورد مهدی در کنار زمین ، این اعتراض های متوالی اش در روزهای گذشته به زمین و زمان و این شائبه ها درباره تلاش بیش از حدی که گذاشته تا برای بستن تیم سال بعد به باشگاه کمک کند و از تمام رفاقت هایش استفاده می کند تا اگر می تواند توصیه ای کند و بچه هایی که برای آمدن به استقلال دودل هستند ، را متقاعد به آمدن کند ، شاید مهدی را از مسئولیت اصلی اش بازداشته. باز داشته که در ضربات پنالتی نمی توانست تمرکز کند و در کاری که تخصص داشت ، با همه ادعیه و قنوت هایش ، نتوانست حتی یک سیو داشته باشد. مهدی بارها نشان داده مرد استرس های زیاد نیست. پسری که با یک حرف مثل اینکه گلر زیر تیر است ، تمرکزش چنان به هم ریخت حتی تیم ملی را از دست بدهد ، باید یادش باشد ، اگر روی بازی اش تمرکز کند ، این قدر خوب است که محبوب ترین باشد.

با این شناخت ، اگر کسی مهدی را دوست داشته باشد ، حتما به او می گوید؛مهدی جان ، برادر رحمتی لطفا فقط دروازه بانی ات را بکن!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج