۳۳۵۰۶۱
۵۰۳۰
۵۰۳۰
پ

کیا کادنزا برای ۲۰۱۷ چه تغییراتی دارد؟

کیا کادنزا درست سه سال پس از عرضه به عنوان سدان بزرگ دیفرانسیل جلو خودروساز کره ای، در سال ۲۰۱۷ یک سری بروز رسانی از جمله تغییر سبک را تجربه کرده است.

وب سایت عصر خودرو: کیا کادنزا درست سه سال پس از عرضه به عنوان سدان بزرگ دیفرانسیل جلو خودروساز کره ای، در سال ۲۰۱۷ یک سری بروز رسانی از جمله تغییر سبک را تجربه کرده است.

در این مطلب یک سری از تغییرات اعمال شده در نسل جدید این خودرو برای سال ۲۰۱۷ را به همراه تصاویر معرفی خواهیم کرد. در نمای جلو کادنزا ۲۰۱۷، مشهودترین تغییر، بروزرسانی دماغه خودرو است. لبه های جلوپنجره شش ضلعی خودرو کمی گردتر شده است. در حالیکه در تریم‌های پایینی خودرو همچنان امضای کیا با الگوی جلو پنجره سه وجهی ادامه دارد، اما تریم‌های بالایی ظاهر منحصربفردی یافته اند.

کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟

کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟

از روبرو جلوپنجره خودرو دارای شبکه های عمودی از جنس کروم شده که ظاهر بی نقصی دارند. چراغهای جلو جدید خودرو از نور HID بهره می‌برند و امضای جدید کیا به شکل حرف Z انگلیسی در آن دیده می‌شود. فاصله چرخ‌های کادنزا ۲۰۱۷ از نمای بغل ۰.۴ اینچ افزایش یافته در حالیکه کل طول خودرو نیز با ۰.۲ اینچ افزایش به ۱۹۵.۷ اینچ رسیده است. اما قابل توجه ترین تغییر بلندتر شدن ارتفاع سقف خودرو به اندازه ۲ اینچ و استفاده بیشتر از کروم در طراحی بیرونی خودرو است.

کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟

اگر از نمای عقب به خودرو بنگرید متوجه تغییر چراغهای ال ای دی عقب خواهید شد. درب صندوق عقب بازطراحی شده و یک نوار جدید از جنس کروم روی آن کار شده که چراغها را به هم وصل می‌کند. جای پلاک خودرو نیز از روی درب صندوق به سپر منتقل شده تا بهتر دیده شود.

کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟

کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟

در داخل کابین کیا یک داشبورد جدید را با دریچه های جدید تهویه و ظاهر جدید برای کنسول وسط در نظر گرفته است. کنترلگرهای سیستم سرگرمی و آب و هوا نیز تغییر کرده اند. همچنین خودروساز کره ای در کادنزا از چرم ناپا(Nappa) در صندلی‌ها با دوخت الماسی استفاده کرده است. همچنین بروز رسانی خودرو در زمینه فن آوری نیز شامل یک نمایشگر HUD قوی تر، شارژر بی سیم گوشی و صندوق پران اتوماتیک است. ارتفاع پایین تر صندلی راننده نیز ارگونومی خودرو را افزایش داده است. همچنین فضای پای سرنشینان عقب ۰.۵ اینچ افزایش یافته و از سوی دیگر با توجه به افزایش ارتفاع سقف فضای سر سرنشینان عقب نیز بیشتر شده است.

کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟
کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟

کیا کادنزا برای 2017 چه تغییراتی دارد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج