۳۳۴۸۸۶
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

مظلومی: عذرخواهی می کنم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: از هواداران تیم استقلال به خاطر کسب نتایج نه چندان مناسب عذرخواهی می‌کنم.

خبرگزاری فارس: پرویز مظلومی با حضور در برنامه ۹۰ درباره شرایط تیم فوتبال استقلال در فصل اخیر اظهار داشت: شرایط روحی و روانی خوبی نداشتم و به دلیل اینکه قول داده بودم در این برنامه حاضر شوم در خدمت شما هستم جا دارد قهرمانی تیم ذوب‌آهن را تبریک بگویم و از هواداران استقلال عذرخواهی کنم.

وی افزود: ناکامی استقلال دلایل مختلفی داشت که آن را عنوان خواهم کرد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال افزود: فعلاً سرمربی استقلال هستم ۲ سال قرارداد دارم و روزی هم که قرارداد امضا کردم هیأت مدیره و مدیرعامل تیم پای آن قرارداد را امضا کردند. من در شرایطی به تیم آمدم که به سراغ گزینه‌های دیگر هم رفته بودند و در شرایط فورس‌ماژور به تیم آمدم. ۵ هفته مانده بود لیگ شروع شود نه یار گرفته بودیم و ناقص هم بودیم. شرایطی به وجود آمده بود که تغییرات زیادی را در تیم داشتیم.

وی افزود: جوانان زیادی جذب کردیم و این موضوع در برنامه من بود برنامه ۳ ساله به باشگاه داده بودم اما آنها با ۲ سال حضور من موافقت کردند. سال اول هیچ قولی برای قهرمانی نداده بودم و فقط قول سهمیه و تغییر نسل در تیم داده بودم. سهمیه را کسب کردیم و این پیش‌بینی من بود. البته ریسک کردم و جوان‌ها را نیز به تیم اضافه کردم و متأسفم که در نهایت اتفاقی افتاد که قهرمان نشدیم. این در شرایطی بود که در هر دو جام مدعی بودیم.

مظلومی درباره مشکلاتی که در تیم استقلال وجود داشت، گفت: حواشی و مشکلاتی داشتیم البته من تقصیر را گردن کسی نمی‌اندازم و آدمی نیستم که این موضوع را توجیه کنم. ما ۲۰ هفته صدرنشین بودیم و به فینال جام حذفی رسیدیم وی در جام حذفی سدهای مهمی مثل تراکتور، نفت، فولاد را شکست دادیم. من واقعاً تنها بودم اگرچه آقای افشارزاده از من حمایت می‌کردند. در نیم فصل اول با اینکه صدرنشین بودیم خیلی مشکل داشتیم یک مجموعه است و زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد همه سرمربی را سیبل و هدف قرار می‌دهند. ما از ابتدایی‌ترین سخت‌افزار هم محروم بودیم یک جی‌پی‌اس که ۱۳۰ الی ۱۴۰ میلیون قیمت داشت برای ما خریداری نشد. در جلسات هیأت مدیره هم شرکت کردم و گفتند تیم ما ناقص است و پلی‌میکر ندارد.

وی گفت: ما اول فصل ۲ بازیکن خارجی مثل کرار و ریوالدو را از دست دادم و به ما قول دادند تا جایگزین آن را پیدا کنند این این اتفاق نشد برای کرار مشکلاتی ایجاد شده بود و خیلی در فشار بود به طوری که زن و بچه‌اش در کرج بودند و پیش دوستش زندگی می‌کرد و این موضوع برای مشکل ساز بود.

وی گفت: من به کرار نیاز داشیم چون پلی‌میکری نداشتیم من روزبه چشمی و ابراهیمی را فقط داشتم و به خاطر فشاری که به او آوردم چشمی را از دست دادیم.

مظلومی در ادامه عنوان کرد: باشگاه ۳ میلیارد ریال را فقط به بازیکنان خارجی که در گذشته در تیم حضور داشتند و شکایت کرده بودند پرداخت کرد و عملاً این بودجه به جای تزریق به تیم صرف بدهی‌ها و جریمه‌ها شد.

وی عنوان کرد: بچه‌ها در نیم‌فصل اول خوب بودند و تا زمانی که موقع پرداخت‌های حقوق آنها رسید تیم دچار مشکل شد. زمانی که روزبه چشمی را از دست دادیم ما دیگر بازیکن نداشتیم تا جایگزین او کنیم و عملاً بار خط میانی به دوش امید ابراهیمی افتاد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مصدومیت چشمی گفت: چشمی هیچ مشکلی نداشت پس از اینکه در تیم ملی امید چند بازی متوالی را انجام داد دچار خستگی شد و پس از حضور در تیم فشاری که به او آمد باعث شد رباطش پاره شود و طبیعتاً تیم ما دچار مشکل شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: مصدومان زیادی داشتیم خسرو حیدری را ۱۰ هفته در اختیار نداشتیم محسن کریمی و رمضانی مصدوم بودند و عادل‌ شیحی دچار آسیب‌دیدگی شد کادر پزشکی تلاش کرد اما دیگر کار از کار گذشته بود.در خیلی از بازی‌ها در ارنج کردن تیم مشکل داشتیم یکی دیگر از دلایلی که باعث شد دچار مشکل شویم این بود که رقیب ما در پایین جدول خودش را بالا کشید و این کار ما را سخت کرد. تیم ما در شرایطی که صدرنشین بود خیلی انتقاد می‌شد.

مظلومی در پاسخ به این سؤال که آیا تیم از نظر بدنسازی مشکل داشت، افزود: ما بدنساز خوبی داشتیم اما زمان کمی برای تمرینات بدنسازی داشتیم. بچه‌ها بسیار تلاش کردند تا نتیجه بگیرند اما حواشی زیادی بود که باعث شد تیم ما لطمه بخورد. وقتی چنین حواشی و صحبت‌هایی اتفاق می‌افتاد تیم از نظر روحی برهم می‌ریزد برخی پیشکسوتان هم انتقاداتی می‌کردند که باعث شد تیم لطمه بخورد. مهره‌های تیم ما به گونه‌ای بود که باید کاری می‌کردیم که گل نخوریم اما متأسفانه به ما انتقاد می‌شد که استقلال زیبا بازی نمی‌کند و در دربی هم دیدید که ما با تغییر تاکتیک دچار چه مشکلی شدیم و چه اتفاقی افتاد. من خیلی راحت می‌توانستم خودم را درگیر حواشی کنم اما این کار را نکردم.

وی گفت: ما در شرایطی در دربی شکست خوردیم که از رقیب‌مان ۳ امتیاز عقب افتادیم اما در شرایطی که ۴ هفته به پایان لیگ مانده بود یکی از بزرگان تیم و اعضای باشگاه به خانه فرهاد مجیدی رفتند و تا ۴ صبح از او درخواست و خواهش می‌کردند تا به استقلال بیاید آنها نمی‌دادند که مجیدی از مکتب استقلال است و شاگرد من بوده ودر حق من نامردی نمی‌کند. در آن زمان یکسری از افراد رفتند با اسکوچیچ هم صحبت کردند من در استقلال دنبال منافع‌ام نبودم اما برخی دنبال منافع خودشان بودند. استقلال برای ۳۰ میلیون هوادار است و به جای آنکه دل‌شان برای آنها بسوزد به دنبال مسائل و حواشی دیگری بودند.

مظلومی افزود: چند بار تا مرز سکته رفتم و ناظران کنار زمین حتی دل‌شان برایم می‌سوخت و برایم آب می‌آوردند. می‌خواهم بگویم تا کی می‌خواهید مظلومی سیبل شود و شما به دنبال آوردن شخص دیگری باشید ۲ سال قلعه‌نویی که من احترام زیادی برای او قائلم در استقلال بود و تیم را پنجم و ششم و دیدیم چه حملاتی به او شد باید این ریشه کنده شود من سالی که در استقلال بودم و در ۴ دربی پیروز شده بودم از من برنامه خواستند اما شبانه رفتند مربی دیگری را آوردند.

وی درباره اینکه استقلال خوزستان چطور قهرمان شد، گفت: آنها حواشی ما را نداشتند. مگر من در مس موفق نبودم و تیم را به آسیا نبردم؟ آنجا حاشیه نیست. ما در استقلال و پرسپولیس به سرمان زدیم و در نهایت استقلال خوزستان جام را به خانه برد.

مظلومی در واکنش به این سؤال که افشارزاده روز گذشته گفته شد که با منصوریان بازی کرده است، گفت: چند وقت پیش با منصوریان صحبت کردند و در خانه فرهاد مجیدی رفتند و پس از دربی با او صحبت کردند. متأسفانه وقتی تیم در صدر است و یک بازی را مساوی می‌کنیم برعلیه من شعار می‌دهند این نشان‌دهنده به وجود آمدن حواشی در تیم است.

سرمربی استقلال درباره نقش رحمتی در تیم استقلال گفت: من در هر تیمی که بودم کاپیتانم دستیارم بوده است رحمتی هم با من هماهنگ بود و حتی یک بار هم نیامد بگوید که ارنج تیم چیست؟

سرمربی استقلال درباره اینکه آیا جو موجود علیه او عادلانه است یا نه اظهار داشت: شبکه های مجازی خیلی فعال هستند و برخی هم تخریب‌های مختلفی انجام می‌دهند. از دوستانی که من را حمایت کردند هم ممنونم.

وی ادامه داد:از جهانیان و افشارزاده تشکر می‌کنم و آن‌ها همواره از من حمایت کردند.

سرمربی استقلال درباره جدایی ریوالدو خاطرنشان کرد: خودم هم متوجه نشدم که چطور ریوالدو از تیم رفت، خودم هم پیگیر بودم چه اتفاقی رخ داد. برادر زاده من مترجم مدیربرنامه‌اش بود و خودش مدیر برنامه نبود و مدیربرنامه ریوالدو برزیلی بود.

سرمربی تیم استقلال افزود: ما بعد از دربی ۴ بازی داشتیم که می‌توانستیم قهرمان شویم حتی ما صدرنشین شدیم اما بعضی احساس خطر کردند و مشکلات حاشیه‌ای تیم را فرا گرفت.

مظلومی عنوان کرد:‌ اگر شما استقلال را قهرمان می‌کردید آیا در این تیم می‌ماندید، گفت:‌حداقل فشار کمتر می‌شد من در حال حاضر با استقلال قرارداد دارم و در رابطه با خروج از این تیم هیچ تماسی با من گرفته نشده است. من فقط از طریق رسانه‌ها متوجه می‌شوم که چه اتفاقاتی در حال رخ دادن است فردا با هیأت‌مدیره محترم جلسه دارم و من دوست دارم کارشناسی‌ نتایج استقلال را بررسی کند.

وی درباره اینکه آیا در کادر فنی با مجید صالح دچار اختلاف بود، گفت: ما فقط اختلاف‌نظر داشتیم چون من نفر اول بودم. طبیعی است که هنگامی که با کسی مشورت می‌گیرید دچار اختلاف‌نظر هم بشوید من با او اختلافی نداشتم و خودم صالح را انتخاب کرده بودم.

وی درباره رفتاری که رحمتی در بازی با تراکتورسازی در برخورد با قلعه‌نویی داشت، گفت: احترام مربی را باید نگه داشت و اختلافات را می‌توان با صحبت رفع کرد من چنین چیزی را نمی‌پسندم البته خودش هم پس از بازی پشیمان شده بود.

سرمربی استقلال در ادامه گفت: من از مکتب استقلال هستم و زندگی‌ام را برای این تیم گذاشتم و میراث‌خوار استقلال نیستم من طبق برنامه‌‌ام جلو می‌روم دلیل افت استقلال در نیم فصل دوم کمبود بازیکن بود و اینکه کادر فنی هم باید تقویت می‌شد خیلی‌ها تیم‌های خود را تقویت کردند اما ما نتوانستیم این کار را انجام دهیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      عذرخواهی بخوره توسرتون...ابروواسه هوادارانذاشتین

    • عیسی خان

      افرین بر تو
      تو حمایت نداشتی تنها بودی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج