۳۲۸۴۰۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جدایی آرتتا، روسیچکی و فلامینی از آرسنال

سایت باشگاه آرسنال از خانه تکانی در این تیم لندنی و جدایی ۳ هافبک توپچی های خبر داد و بازی با استون ویلا را آخرین بازی ۳ بازیکن این تیم اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت آرسنال، این باشگاه در فصلی که رو به پایان است نتوانست از شرایط نامطلوب تیم های مدعی در لیگ برتر استفاده کند و در نهایت در رده سوم قرار گرفت. به نظر می رسد امسال خانه تکانی اساسی را در این تیم شاهد باشیم و هنوز فصل تمام نشده است، جدایی ۳ بازیکن آنها قطعی است.

توماس روسیچکی، مایکل آرتتا و متئو فلامینی ۳ بازیکنی هستند که یکشنبه این فرصت را دارند تا در بازی با استون ویلا برای آخرین بار با پیراهن تیمشان به میدان بروند. جدایی این ۳ بازیکن از طرف سایت آرسنال تایید شده است و دیگر در فصل جدید شاهد حضور آنها در این تیم قرمزپوش لندنی نخواهیم بود.

همچنین گفته می شود سران آرسنال به ونگر پیشنهاد تمدید قرارداد دادند که خود این مربی آن را رد کرده است ولی بعید به نظر می رسد فصل آینده ونگر روی نیمکت آرسنال ننشیند و هنوز هم مسئولان آرسنال با وجود ناکامی بیش از ۱۰ ساله در قهرمانی لیگ برتر به این مربی اعتماد دارند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج