۳۱۹۱۶۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

ساعت بازی پرسپولیس تغییر نمی کند

کاظم طالقانی در مورد وضعیت نور ورزشگاه تختی اهواز، گفت: ۲-۳ روز است که نورافکن‌ها ورزشگاه در حال تعمیر است تا شرایط برای برگزاری بازی بدون مشکل فراهم شود. این تعمیرات ادامه دارد تا در روز جمعه بازی در زیر نور استاندارد برگزار شود.

فارس: کاظم طالقانی در مورد وضعیت نور ورزشگاه تختی اهواز، گفت: ۲-۳ روز است که نورافکن‌ها ورزشگاه در حال تعمیر است تا شرایط برای برگزاری بازی بدون مشکل فراهم شود. این تعمیرات ادامه دارد تا در روز جمعه بازی در زیر نور استاندارد برگزار شود.

وی در مورد اینکه هزینه این تعمیرات از کجا پرداخت می‌شود، تصریح کرد: اداره کل ورزش برا یانجام تعمیرات کمک می‌کند و ما هم پیگری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

رئیس هیأت فوتبال خوزستان در مورد اینکه آیا برگزاری بازی در ورزشگاه تختی قطعی شده است، خاطرنشان کرد: مکان بازی توسط میزبان مشخص می‌شود. ما و سازمان لیگ هم تابع باشگاه هستیم و مکانی که آنها برای برگزاری بازی مشخص می‌کنند.

طالقانی در مورد اینکه آیا در صورت درست نشدن نور ورزشگاه احتمال دارد بازی در ساعت ۱۷ عصر برگزار شود، اظهار داشت: چرا این اقدام انجام نشود. پرسپولیس با استقلال خوزستان چه تفاوتی دارد. بازی استقلال اهواز و استقلال خوزستان هفته قبل ساعت ۱۷ برگزار شد و هیچ مشکلی به وجود نیامد. هوای اهواز هم هنوز آنقدر گرم نشده که نشود عصر در آن بازی کرد.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دعوتنامه را برای شرکت در مجمع فدراسیون دریافت کرده است، اظهار داشت: بله شب گذشته دعوتنامه را دریافت کردم. مجمع انتخاباتی قرار است روز ۱۹ اردیبهشت برگزار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج