آوینا_استیکی 2
adexo3
۳۰۸۶۳
۱۷۹ نظر
۸۸۲۶
۱۷۹ نظر
۸۸۲۶
پ

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟

برای همه جذاب است که بدانند در کدام استان هواداری پرسپولیس و استقلال متفاوت است. برای پیدا کردن این سوال با خبرنگاران حوزه های این شهرها تماس گرفتیم و البته به فکت های تاریخی در مورد شهرها اشاره کردیم. حالا ما یک نقشه داریم بر اساس مدل هواداری.

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟

همشهری جوان: «پرسپولیسی ها بیشترند یا استقلالی ها؟» این یکی از جذاب ترین سوال های هواداری برای سرخابی هاست. هر چند که در این سال ها تقریبا همه می دانستند پرسپولیسی ها بیشترند اما پیدا کردن یک جواب مشخص برای این سوال تقریبا کار غیرممکنی به نظر می رسیده. نه سیستم آمارگیری منسجمی برای این مساله وجود داشته و نه کسی مجاب شده که جوابی علمی برای این سوال پیدا کند اما در همین چند سال اخیر که استفاده از اس ام اس باب باب شده و برنامه های مختلف یاد گرفته اند نظرسنجی های مختلف برگزار کنند، دیگر برای همه مشخص شده که تعداد قرمزهای ایران بیشتر است.

نظرسنجی های نود در سال های اول محلی برای این قضاوت شده بود. جایی که عادل فردوسی پور می خواست به طور مثال زیباترین گل هفته را انتخاب کند جهت نظرسنجی به سمت گلزن قرمز کج می شد و جایی که می خواست محبوب ترین بازیکنان 10 سال اخیر فوتبال را هم پیدا کند باز این قرمزها بودند که گوی سبقت را می ربودند.

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟

اما ۲ سال قبل برنامه نود یک نظرسنجی رسمی برای هواداری پرسپولیس و استقلال برگزار کرد که نتایج آن، تئوری هواداری ۶۰ به ۴۰ در ایران را تقویت می کرد. تئوری که نشان می داد از هر ۵ نفر هوادار فوتبال در ایران ۳ نفرشان طرفدار پرسپولیس هستند و ۲ نفرشان طرفدار استقلال. هر چند بعد از این برنامه نظرسنجی های دیگری هم برگزار شد اما نتایجش سندیت نداشت.

با این همه هر کدام از نظرسنجی های برنامه نود که مخاطبشان جامعه آماری مناسبی برای فوتبال ایران به حساب می آیند اگر سمت قرمز و آبی داشته باشند دوباره همان تعداد ۳ به ۲ را تایید می کنند.

سال ها قبل استادیوم آزادی هم نمادی از این تعداد هوادار بود که البته با تغییر مدل ورزشگاه تعداد حاضران در استادیوم تقریبا مساوی هستند. در این بین کمتر کسی سراغ هواداری ها در استان های مختلف رفته. واقعیت هم اینجاست که در استان هایی از کشور نرمال ۳ به ۲ رعایت نمی شود و در بعضی شهرها استقلالی ها خیلی بیشتر هستند و در بعضی شهرها پرسپولیسی ها.

اما برای همه جذاب است که بدانند در کدام استان هواداری پرسپولیس و استقلال متفاوت است. برای پیدا کردن این سوال با خبرنگاران حوزه های این شهرها تماس گرفتیم و البته به فکت های تاریخی در مورد شهرها اشاره کردیم. حالا ما یک نقشه داریم بر اساس مدل هواداری.

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟

البته یک توضیح در مورد این نقشه لازم است، آن هم اینکه آبی شدن یک استان به معنای به هم خوردن تعادل ۳ به ۲ به نفع آبی هاست. یعنی ممکن است در یکی از استان های آبی، استقلالی ها و پرسپولیسی ها برابر باشند و یا حتی در یکی از استان های قرمز تعداد پرسپولیسی ها ۳/۵ به ۱/۵ باشد.

نکته مهم دیگر اینکه در استان های دیگر که دو رنگ هستند معمولا این تعادل رعایت می شود. البته این نقشه با توجه به توضیحاتی که دارد تا ۹۰ درصد صحیح است و مثلا در شهرهایی که پرسپولیس و استقلال بازی نکرده اند، هیچ آمار و نشانه ای برای تصمیم گیری وجود ندارد. تهران، اصفهان و مشهد هم به عنوان کلانشهرهامان هواداری نرمال ۳ به ۲ را دارند.

مازندران

طعم تلخ هواداری

هیچ کس آن حادثه شوم را از یاد نمی برد که مردم مازندران چطور به خاطر خرابی استادیوم ساری عزادار شدند. آن روز بازی پرسپولیس و شموشک در ساری برگزار می شد و خیل هواداران قرمز به این استادیوم هجوم آورده بودند که ستاره هایشان را ببینند.

استادیوم ساری هیچ وقت به آن اندازه پر نشده بود و بعد از آن هم نمی تواند به آن اندازه پر شود. بازی های مشابهی که استقلال هم در مازندران برگزار کرد هیچ وقت با چنین استقبالی روبرو نبود. مهمترین تیم مازندران نساجی است که قرمزپوش هم هستند.

هرچند که در قائمشهر پرسپولیس به اندازه نساجی هوادار ندارد اما در شهرهایی مانند بابل و ساری پرسپولیسی ها تعداد بسیار بیشتری دارند. از مازنی های پرسپولیس می شود به سهراب انتظاری و هادی نوروزی اشاره کرد که فقط بازی کردنشان در پرسپولیس به خاطر هواداری شان در روزهای بچگی است.

شاید نسبت پرسپولیسی ها به استقلالی ها را در این استان بشود ۲ به ۱ دانست که حدود ۶۷ به ۳۳ درصد می شود اما به هر حال این استان هم قرمزهای بیشتری دارد. البته قرمز بودن مازنی ها به آبی بودن همسایه شان گیلان هم مربوط است. آنها خیلی روابط خوبی ندارند.

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟


گیلان

تیم آبی رشت

گیلان سال ها دو تیم پرهوادار داشت؛ یکی استقلال رشت و دیگری سپیدرود. استقلال که آبی می پوشید اما تیم سپیدرود رقیب هم سفید می پوشید و ثابت می کرد که اگر گیلانی ها آبی نیستند، قرمز هم نیستند.

استقلال رشت در 10 سال اخیر 2 بار تغییر نام داده. اول پگاه شده و در سال های اخیر با نام داماش در لیگ برتر حاضر است اما واقعیت غیرقابل کتمان در مورد رشت آبی بودن هوادارانش است. حتی داماش بعد از دو بار تغییر نام پیراهن اولش آبی است. حتی اگر امیر عابدینی مدیرش باشد، حتی اگر دوره ای مهدوی کیا هم در این تیم بازی کرده باشد.


اردبیل

به خاطر دایی

قانون های نقشه برای این استان نقض می شود. شاید تا قبل از حضور علی دایی تعداد استقلالی های اردبیل حتی بیشتر از حالت معمول بود و این باکس باید آبی می شد اما آقای گل دنیا هر کاری نکرده، یک تنه رنگ هواداران شهرش را تغییر داده است.

استقلال اردبیل از آن دسته تیم هایی است که به خاطر هواداران زیاد آبی در این شهر تشکیل شده بود. به هر حال این شهر به خاطر ستاره فوتبالش دایی، حالا در عرض ۲۰ سال تغییر رنگ داده و به تایید محلی ها پرسپولیسی هایش امروز بیشتر است.


زنجان و آذربایجان غربی

همسایه ها

همسایگی قرمزها (تراکتورسازی) شاید بهترین دلیل برای طرفداری از پرسپولیس باشد. واقعیت این است که این دو استان در همسایگی اردبیل و آذربایجان شرقی برخلاف استان های همجوار دیگر شدیدا رنگ گرفته اند.

پرسپولیس و استقلال هیچ وقت در این شهرها بازی های متعدد انجام نداده اند که تصویر بزرگتری از هواداری در این دو استان وجود داشته باشد اما این اطمینان وجود دارد که تعداد پرسپولیسی های این دو استان از تعداد نرمال کشوری بیشتر است.

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟


آذربایجان شرقی

این تراکتوری ها

در قرمز بودن تبریزی ها شکی نیست به شرطی که حرفی از تراکتورسازی نباشد. اکثریت هواداران فوتبال تبریز تا همین چند سال قبل جزو هواداران پرسپولیس بوده اند. دلایل آنها برای طرفدار پرسپولیس یکی و دوتا نیست. اول اینکه خیلی از ستاره های تاریخ باشگاه پرسپولیس همگی در باشگاه تراکتورسازی بازی می کردند و همین مساله تبریزی ها را سمت پرسپولیس هل داده.

کریم باقری یکی از مهمترین بازیکنان تبریزی است که در این شهر بسیار محبوب است و البته مدت زیادی اسطوره پرسپولیس بوده. به غیر از آن، تراکتورسازی در سال های قبل از انقلاب چندین مربی پرسپولیسی داشته که از بین آنها می شود به مرحوم حسین فکری اشاره کرد.

حضور مربیان پرسپولیسی در رأس کادر فنی تراکتورسازی فقط مربوط به قبل از انقلاب نیست که حتی فرشاد پیوس هم به عنوان اسطوره پرسپولیس یک سال سرمربیگری این تیم را به عهده داشت و البته موفق نشد این تیم را به لیگ برتر برساند. شاید رنگ پیراهن تراکتورسازی یکی از مهمترین المان های پیوستگی پرسپولیسی ها و تبریزی هاست اما یکی دیگر از دلایلی که برای قرمز بودن تبریزی ها می شود به آن اشاره کرد، بازی های پرسپولیس و استقلال در 5 سال قبل در تبریز است. روزهایی که قرمزها در باغشمال یک میزبان به شمار می آمدند و استادیوم برای هواداریشان پر می شد اما استقلالی ها بین سکوهای قرمز کلافه می شدند و نمی توانستند بازی خودشان را انجام دهند.

البته قدرتی که تراکتورسازی در دو سال اخیر پیدا کرده و رویای قهرمانی برای شهر تبریز سبب شده تمایل آنها به پرسپولیس کمتر شود اما هیچ کدام از اینها دلیل نمی شود که علاقه ای در تبریز به آبی ها به وجود آمده باشد. حتی مربیگری قلعه نویی در این تیم یا بازی کردن سیاوش اکبرپور و امیرحسین صادقی هم نظرشان را تغییر نداده. نشان به آن نشان که بازی دوستانه استقلال را برای کمک به زلزله زدگان نپذیرفتند و با تیم هنرمندان بازی کردند.


همدان

تاج هگمتانه

یدالله اکبری یکی از معروف ترین همدانی های استقلال است اما ماجرای انتقال پاس به همدان موضوعی بود که حجم آبی های همدانی را به نمایش گذاشت. علی آقامحمدی، کیومرث هاشمی، علی رازینی، کاظم اولیایی و .... مسوولان معروفی بودند که پاس را زیر بغل زدند و به همدان بردند و همه شان هم استقلالی بودند. این را بگذارید کنار، بازی هایی که پرسپولیس و استقلال در همدان می کردند و تماشاگران آبی که همیشه بیشتر بودند. استقلالی های همدان از حد نرمال کشور بیشتر هستند.

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟


کرمان

پایتخت جدید

کرمان یکی از استان هایی است که تعادل طرفدار استقلال و پرسپولیس در آن رعایت نمی شود. این را هم در بازی های استقلال و مس کرمان در چند فصل اخیر و هم در بازی های پرسپولیس می شود متوجه شد.

البته یک نکته بسیار مهم در مورد تیم اول شهر کرمان وجود دارد و آن هم این است که همیشه در سال های اخیر در اختیار استقلالی ها بود. حضور امیر قلعه نویی به عنوان سرمربی این تیم، پرویز مظلومی و صمد مرفاوی همه جزو نکاتی است که علاقه کرمانی ها را به آبی ها نشان می دهد. به غیر از این، آرش برهانی علی و علی سامره دو فوروارد مهم تاریخ استقلال هستند که در کرمان به دنیا آمده اند.


فارس

کاکو قرمزته

نزدیکی شیراز به بوشهر و شباهت های فرهنگی شاید خیلی دلیل قرص و محکمی برای قرمز بودن شیرازی ها نباشد اما در کمتر از یک دهه پیش بازی های پرسپولیس و استقلال در شیراز ثابت می کرد که کدام تیم هوادار بیشتری دارد.

استقلال در همین ۱۰ سال گذشته هر بازی که در حافظیه بازی داشته با برخورد تند هواداران شیرازی مواجه بوده. نارنج هایی که کاکوها به سمت بازیکنان استقلال پرت می کردند، بعدا به دلیلی تبدیل شد برای اینکه استادیوم حافظیه، تنها ورزشگاه ایران باشد که فنس های بلندی برای جلوگیری از پرتاب اشیا به زمین دارد. به غیر از این در همان سال ها پرسپولیس بدون کمترین مشکلی در شیراز بازی می کرد و البته هواداران حاضر در استادیومش هم بسیار بیشتر بودند.

سرخابی ها در کدام شهرها بیشتر طرفدار دارند؟


بوشهر

میراث شاهین

آنها زیرشاخه ای از همان شاهین هستند که قبل از انقلاب منحل شد، همان تیمی که همیشه علیه تیم حکومت بود و هوادارانش هم جز معترضان سیاسی برعلیه سیاست های شاهنشاهی بودند.

بوشهری ها که تیم اولشان شاهین است، پرسپولیس را مال خودشان می دانند. این احساس تعلق البته سال قبل بدبختشان کرد. آنها تیمشان را به دست حمید درخشان سپردند و او هم کاری در اول فصل کرد که تا آخر فصل درست نشد و تیم پرطرفدار شاهین به دسته اول رفت.

در قرمز بودن شاهینی های بوشهر یک لحظه شک نکنید. شهر رییسعلی دلواری شهر پرسپولیسی هاست. شهری که از ده ها سال پیش قرمز شده.


خوزستان

آبی پررنگ

استقلال در خوزستان بیشتر از تهران طرفدار دارد. شاید مهمترین دلیل این هواداری پررنگ بودن نام استقلال اهواز در تاریخ فوتبال ایران است. خوزستانی ها همیشه یک تیم خوب و با کیفیت در لیگ داشته اند که قوی تر از همه استقلال های شهرهای دیگر هم هست.

قدرت زیاد این تیم همیشه سبب شده بود که تیم های سرخپوش خوزستانی هیچ وقت هواداران زیادی نداشته باشند. شاید تب بزرگ هواداری استقلال در این استان جلوی هر هواداری دیگری را گرفته باشد. در بازی های رو در رو هیچ وقت استقلال نتوانسته به اندازه استقلال اهواز تیم پرسپولیس را اذیت کند.

ضمن اینکه ماجرای تبریز به نوعی در خوزستان در همه این سال ها تکرار شده. یعنی استقلال همیشه در خوزستان انگار در خانه اش بازی کرده و پرسپولیس بدترین روزهایش را در خوزستان پشت سر گذاشته.

حتی بازی های استقلال مقابل فولاد خوزستان هم بسیار ساده تر از بازی های پرسپولیس مقابل فولاد است زیرا هواداران استقلال هیچ وقت تیمشان و تیم حریف را در خوزستان راحت نمی گذارند. در میان بازیکنان خوزستانی البته تعداد استقلالی ها و پرسپولیس هایشان برابر است، هر چند که ستاره هایی که از جنوب به تهران آمده اند مثل میداوودی بیشتر در استقلال درخشیده اند تا اینکه بتوانند ستاره پرسپولیس باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مملي

      اين كه تابلوئه بابا.
      قرمزا خيلي بيشترن.
      پرسپوليس اول بشي آخر بشي دوست داريم.
      پرسپوليس سرور استقلال

      پاسخ ها

      • امیرح

        نگو پرسپولیس. بگو شانس پولیس

      • بدون نام

        استقلال

      • Mash

        به نظر من پراید هم توی خیابونا زیاده.آیا دلیل بر خوب بودن پرایده؟
        به نظر من طرفدار باید بادرک و فهم باشه.اینو همه در مورد طرفدارای استقلال میگن.فقط استقلال. بله

    • سورنا

      تمام ایران قرمزته...
      تمام آسیا قرمزته...
      تمام دنیا قرمزته...
      عشق است پرطرفردارترین تیم آسیا ***پرسپولیس زلزله***
      و جادوگر بی همتاش ***علی کریمی***

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تمام دنیا؟ از رئال و منچستر هم بیشتر طرفدار داره نه؟ 100% نه 120% D:

      • امیرح

        سورنا جان ناامیدم نکن داداش. جو زده شدی هاا
        آخه کجای آسیا قرمزه کجای دنیا قرمزه کجاش زلزله ست. حالا علی کریمی فاکتور(خداییش همه دوسش داریم)
        حالا ما 2بار قهرمان آسیا شدیم 2بار نائب قهرمان بگیم تمام اسیا آبیه یه چیزی. نه شما که واقعن زلزله اومده تیمتون رو ویران کرده داداش

    • رها

      اردبیل، زنجان، آذربایجان شرقی و آذربایجان غربی قرمزند
      اما نه قرمز پرسپولیسی
      بلکه قرمز تراختوری

      پاسخ ها

      • Mami

        رها جون هفته پیش ارومیه بودم.بیادت افتادم گلم.

      • علی

        قلب آذربایجان و کل آذری ها به عشق تراکتور میزند و لاغیر.

      • مهدی

        اورمیه ای هستم نه اس اس نه پس پس فقط تیر تیر تیراختور

      • tarkan

        فقط تراختور فقط

      • محمد

        این چه طرز امار گیریه مثلا چون یکبار بازی پرسپولسس وشموشک پر شده مازندران قرمزه یاچون چندتا بازیکن استقلال همدانی اند همدان ابیه

    • abd

      ♥♥♥استقلال لنگی سوراخ کن♥♥♥

      پاسخ ها

      • امیدبخش حسین

        هوداران استقلال یک سر گردن از لنگها از نظر فرهنگی بلا تر هستند در شیراز اشتباه کردهاید شیرازی اصیل استقلالی هستند وقتی که برسبولیس به شیراز میاید تمام دهات اطراف به عشق لنگ به حافضیه میایند کلهم هوداران برسبولیس دهاتیان و روستیان عزیز هستند در تهران هم تهرانی اطل هودار استقلال هستند و تمام دهاتی های مقیم تهران لنگگی هستند تمام انسانهای با کلاس استقلای هستند

    • اینجانب

      راست میگه واقا بیش تر مردم تو خوزستان استقلالیه اند . مثل من .

      پاسخ ها

      • امیرح

        ++++
        مثل من و خیلی از امثال من :-))

    • محسن

      نيازي به اين معادلات نبود همه ميدانند پرسپوليس محبوبترين تيم هست. حتي استقلالي ها هم به پرسپوليس ايمان دارند
      پرسپوليس محبوب شهرستان ممسني بزرگ

      پاسخ ها

      • ازیتا

        افرین گلم

      • بدون نام

        رویای ترین آدمی که تو عمرم دیدم تویی

    • سینا

      در مورد گیلان سخت در اشتباهید چون نسبت پرسپولیسیها به استقلالیها 3به 1 است.همین الان اگر سپیدرود به لیگ برتر بیاید بیشتر از تراکتور هوادار دارد.کلا گیلان قرمزته.ضمن اینکه فراموش کردید اصفهان هم کاملا قرمز است.سپاهان هم از خانواده شاهین بزرگ است.

    • بدون نام

      ای بابا مشهد چی؟فقط استقلال تیم با کلاسان

      پاسخ ها

      • مصطفی

        سلام اول لطف کن همیشه فقط از طرف خودت صحبت کن اسم یه شهر روچون خودت استقلولی هستی بنام تیم نزن دوم این که همه میدونن تو شهر مشهد اول عشق است ابو ابو ابو مسلم ابو مسلم دو هم این که چون لباسهای ابوسلم مشکی وقرمزه بیشتر شون قرمزته اند در اخر هم از اون کلمه با کلاست فهمیدم مال کجایی جون من مال گلشر مشهد نیستی بیست امتییاز تقدیم خودم کردم با این هوش سرشارم راستی دسته سه تون رو یادم رفت بیادتون بیارم 666666666666666666666666

    • 666666

      قرمزترین تیم دنیاست پرسپولیس ایران

    • علیرضا

      رها جون کی گفته ارومیه ای ها تراختوری اند تو ارومیه فقط پرسپولیس.

      پاسخ ها

      • nima

        همه ی ارومیه طرفدار تراختوره اون مال 3 سال قبل بود که پرسپولیسی بودن

      • آروین

        پرسپولیسیا تو تهران نمی تونند استادیومشون رو پر کنند اومدن ادعای پرطرفدار ترین می کنند، اون ما قبل از حضور تراکتور تو لیگ برتر بود از وقتی که تراکتور اومد انقلاب کرد هوادارای استقلال و پرسپولیس کم و کمتر شدند یا تراکتوری شدند و یا هوادار تیم شهر خودشون.

      • lind

        مهدی هستم از ارومیه فقط تیراختور

      • بدون نام

        کی گفته اذر ها تراکتوریند؟ من اذری هستم امابه شدت از تراکتور بدم می اد

    • شیسان

      البته اگه یزد رو هم حساب کنید که 99درصد مردم پرسپولیسی هستند

    • سروش

      در مورد فارس یه کمی اغراق کردید.

      من که خودم بچه فارس هستم میدونم چه خبره.

    • هادي رجبي

      ارتش سرخ آسيا فقط

      پاسخ ها

      • زهرا تاجی

        دقیقا میشه در مورد اسیا توضیح بدی؟؟؟چند سال رنگ اسیا به خودتون ندیدین؟؟؟؟ اونوقت میگی طوفان سرخ اسیا؟؟؟؟؟؟

    • مهرداد

      پرسپولیس اول بشی آخر بشی دوست داریم
      خدا سردار رو واسه ما نگهداره که واقعا داره خیلی زحمت میکشه

    • فاروق

      البته توي نظر سنجي 63 درصد پرسپوليسي بودند كه تقريبا دو برابر استقلالي هستند . خراسان هم پرسپوليسي هستند

      پاسخ ها

      • مصطفی

        سلام باشما کاملا موافق هستم این هم 100+ تقدیم به شما بچه قاسم اباد مشهد

    • حسین0361

      ابی تریت اسمان ایران کاشانه..........!
      به امید پیوستن احسان حاج صفی به استقلال.........

    • mahdie

      اســـــــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــــــــــــقـــــــــــــــــــــــــــــــــــلـــــــــــــــــــــــــــــــــالـــــــــــــــــــــــــ ســــــــــــــــــــــــرور لــــــــــــــــــــــــــــنـــــــــــــــــــــــگــــــــــــــ

      پاسخ ها

      • رضا

        استقلال اول بشی اخر بشی کیسه کشی فقط طوفان سرخ اسیا پرسپولیس راستی چرا شهر مارو در تبریزه ملکانو نمیگید همشون یک پارچه پرسپولیسی اند

    • مونا

      پرسپولیس؟پرسپولیس دیگه چه تیمیه؟تا حاا اسمشم نشنیدم.بزار یه کم فکر کنم . . .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      .
      اهان فهمیدم همون تیمه که داشت کف جدول و طی میکشی . فهمیدم .مگه ننداختنش بیرون؟
      4

      پاسخ ها

      • mahdie

        دمت گرم هزار تا like

      • مصطفی

        سلام مونا جون چون حافظه شما یکم مشکل داره جهت یاداوری عرض میکنم همون تیمی که ده نفره توی ده دقیقه سه تا گل بهتون زد همون تیمی کی سنگین ترین باخت باشگاهتون رو رغم زد راستی دسته سه چه خبر بود مثل این که یک سال هم رفتین دسته در اخر هم به خاطر تمام این افتخارات تبریک بگم و یک تست الزایمر بگیرم ایا کیسه حمام وعدد 6شمارو یاد چیزی میندازه ؟؟؟؟؟؟

    • soheil

      ss o pes pes ro velesh faghat DAMASHE SHAHRE BARAN (ghermezo abi narim.harki baye tarkanmi)

    • علی

      نه اس اس نه پس پس فقط ترتر تیراختور
      نه آبی نه مشکی فقط تیراختور عشقی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از تراکتور بدم میاد

      • یوردوم ایران

        نه اس اس نه پس پس فقط تر تر تیراختور

    • موسوی

      اینها چیه نوشتید؟ نسل ابی سالهاست رو به انقراضه فقط کمی دست و پا میزنند شما هم حالی رفتی دنبال امار گیری ؟

    • سمیرا

      جمع کنید بابا با این perespolisetoon
      فقط استقلالو عششششششقه

    • علرضا

      هر چی استقلالی توی خوزستان اصلاً باید میزاشتن استقلال اهواز و تهران
      عاشق استقلال تهران واهواز و فولاد هرچی پیروزی و تراکتور سازی سوراخه

    • مهرداد

      زنجان .تبریز.اردبیل.ارومیه.همه اذریها=تراکتور.البته ما تو تهرانم هوادار کم نداریم یاشاسین اذربایجان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی گفته اذر ها تراکتوریند از طرف خودت حرف بزن ما که اذری هستیم طرفدار تراکتور که نیستیم هیچ به شدت هم از تراکتور متنفریم

    • آروین

      با این مقاله هاتون نمی تونید تلاش کنید که هوادارهای اس و پس رو به زوال نرن و به تیم های محبوب شهرشون نپیوندند.
      زنده باد تیم های شهرستانی
      یاشاسین تیراختور، سر ایران و بمب آسیا!

      تو آسیا نشون می دیم که کودوم تیم ها مرز نمی شناسند.

    • بابک

      زنجان اردبیل و اورمیه همه طرفدار تیراختور. اکثر ترکهای تهران طرفدار تراختور. عشق است تراختور.

    • اسرا از میاندواب

      کی گفته اذربایجان غربی و زنجان طرفدار پرسپولیسند توهم زدین خواب دیدین خیر باشه قرمز فقط تراکتور
      دیگه گذشت اون زمون. هرجا سخن از تعصب و طرفدار است نام تراکتور میدرخشد.
      قلب اذربایجانی در هر کجای دنیا به عشق تراختور میتپد

    • سحر

      هرچي تركه همه شون از چهل سال پيش تا حالا تراكتوري اند.
      استقلال پرسپوليس واسه ما كشكم نيستن چه برسه به تيم فيوريت.
      فقط تيرختوووووووورررررررررر
      پس پس و اس اس هم بفرمايند جلو بوق بزنن

    • مهدی

      مذخرفترین مطلبی بود که خوندم . ما تو ارومیه همه تراختوری هستیم . چرت ننویسید بابا

    • علیرضا

      لامذهب استان به اون بزرگی روتوجنوب شرق ندیدی که اسمش بگی؟!

      سیستان وبلوچستان به جرات میتونم بگم 80درصدپرسپولیسیندفقط کافیه پرسپولیس بیاداینجایه بازیه تدارکاتی انجام بده تاببینیدچی بشه...وهمه قلبشون به عشقه داش علی کریمی میتپه.فقط کریمی

      ولی فکرمیگردم خوزستان پرسپولیسی زیادداره ولی مثل اینکه اینطورنیست.

      خلاصه استان سیستان وبلوچستانوهم بنویسیدوبدون نظرسنجی 80ددصدیه20درصدوهم بینویسید

      پاسخ ها

      • بلوچ

        از طرف خودت نظر نده . کمتر چرت و پرت بگو. بلوچها اکثریت استقلالی هستند.

    • تارکان

      لطفا در مورد تبریز و کلا استانهایی که ترکها در اونجا هستند تجدیدنظر بفرمایید تبریز از اولش طرفدار تیمهای تراکتور وماشین سازی بوده وهیچوقت طرفدار سرخ آبی پایتخت نبوده نیست ونخواهد بود وهمچنین سایراستانهای ترک نشین

    • سماپرسپولیسی

      ببخشید کی گفته اردبیلی ها تراکتورین من اردبیلیم و قلبم به عشق پرسپولیس همیشه قهرمانو جادوگرش داش علی می تپه
      یاشاسین پرسپولیس

    • ده دقیقه ده نفره ایمون زادی یادت نره

      پرطرفدارترین پرافتخار ترین بهترین تیم پرسپولیسه می خوایین بخواین نمی خواین نخواین بیشتر مردم اردبیلم طرفدار پرسپولیسن همه اسطوره های اردبیل تو پرسپولیس بازی کردن از جمله : علی دایی ، کریم انصاری فرد و یحیی گل محمدی
      من طرفدار پرسپولیسم و کاری به رتبش ندارم چون پرسپولیس اول بشه آخر بشه صعود کنه سقوط کنه دوستش دارم و همیشه تو قلبمه
      نکونام هم باید بدونن که داش علی سرورشونه
      یاشاسین پرسپولیس و همه هوادارای گلش

      پاسخ ها

      • آبی پوش

        ببخشید
        لطفا به بازیکن ها چیزی نگین.
        اگه اینجوریه من هم بلدم به داش علی تون یک چیزی بگم...
        لطفا...

    • محمد از مشگین شهر

      داداشم این امار کاملا غلطه 120 درصد اردبیل استقلالین. لنگ ها هر وقت از رده دهم اومدین بالا اون وقت جوابتونو میدیم.

    • بارسلونای ایران تیر تیر تیراختور

      حالا توایران حرف اول واخرو تیراختورمیزنه زمان اس پس تموم شده قلب ایران فقط براتراکتور میزنه یاشاسین پرطرفدارترین اسیا

    • تتتتت

      فقط تراکتتتتوررررررررررررررررررر

    • maziar

      salam dustan ye amari begiran esteghlal to tehran bishtar tarafdar dare

    • shahin

      سایه ی پرسپولیس همیشه بالای سره اس تق لال

      پاسخ ها

      • ترک استقلالی

        من ترکم اهل میانه ام اینجا همه استقلالین نمیدونم کی گفته پرسپولیس اینجاطرفدار داره

    • امید

      آخه آدمی که دم از استقلال و پرسپولیس میزنی و داش علی داش علی میکنی چی بهت میرسه این وسط جز اعصاب خوردی? علی کریمی هرچیم که باشه به من و شما که شیشمون گروی هشتمونه نگاهم نمیکنه!

    • بهراد

      دادا یادت رفته همین داش علی خرجه چندتابچه یتیموداده؟بعد از تمرین اون خانومی که بابچش دمه در ایستاده بودو داش علی بهشون کمکه مالی کرد؟مگه قراره به تک تکه ماها نیگا کنه؟داش علی اسطوره ی جاودانه ی پرسپولیس. .

    • رضا

      درود بر طوفان سرخ اسیا پرسپولیس

      پاسخ ها

      • مهسا استقلالونا

        مگه شما میدونید آسیا کجاست؟؟؟؟؟؟

    • سعيد

      بگو پيروزي نگو پرسپوليس *** دنيا رو بگردي لنگش نيست

    • اردبیل

      من بچه اردبیل و طرفدار تراکتور دوس دارم تراکتور قهرمان بشه . تو یازی تراکتور هم سعی می کنیم خودمونو به تبربز برسونیم واین تیمو تشویق کنیم . یاشاسین تراختور یاشاسین آذربایجان

    • استقلال لنگ سوراخ کن

      پرسپوایسیا هر وقت قهرمان اسیا شدن ان موقع کرکری بخونن.زنده باد اس اس پرطرفدار.کرمانشاه هم استقلالی خیلی داره یعنی از 5 نفر 4 نفر استقلالین.....4444444444444444444444444444

      پاسخ ها

      • فافا

        عشق فقط پرسپولیس وعلی بیرانوند خودمون تو استان لرستان

    • masoud

      پرسپولیس پر طرفدارترین تیم اسیا

    • masoud

      پرسپولیس پر طرفدارترین تیم اسیا

    • ابی پوش

      پرسپولیسی ها به گرد پای استقلالی ها نمی رسن...

      پاسخ ها

      • مهسا استقلالونا

        دقیقا44444444444444444444444

    • ابي پوش

      ببخشيد اقاي رضا
      اين طوفان سرخ آسيا رو از كجا آوردين؟

    • آبی پوش

      استقلال پر افتخار ترین تیم آسیا

    • مهسا استقلالونا

      پرسپولیسیا سال هاست که به آخر پاییز نمیرسن که جوجه هارو بشمارن444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444444

    • حسین امیدبخش

      استقلال با هوداران با کلاس و باشخصیت خو د لنگها متوجه شدن که از لحاظ فرهنگی اس اس چیزی دیگری هست در ضمن استقلال پر افتخار ترین تیم ایرانی در اسیا هست ابیته کا کو شیرازی .. از فارس

    • صادق

      قم از قلم افتاد...95 درصد قم استقلالین...
      ای حال میده لنگیا امسال با ستاره هاشون قهرمان نشن...اون موقع دیگه قیافه علی دایی دیدن داره.
      گرچه اس اس با همین 13-14 نفر امسالم قهرمانه همه میدونن.

    • ازیتا

      همه استقلالیا غلط کردن/نمیدونم چه جوری هنوز طرفدارشون روشون میشه نظر بدن /یادشون رفته66666666666666666666666666666666666666666666666666666666

    • کاوه

      کرمانشاه وکردستان فقط پرسپولیس
      پرسپولیس تیم پهلوانان است نه سسول ها

    • بدون نام

      بیشتر اردبیلی ها قرمزاند حالا چه پرسپولیس چه تراختورعشق است قرمز و علی دایی رو
      6666666666666666666666666666666

    • سیاوش

      خوبه چندسال رنگ اسیاروندیدیدبعدشم میگیدپرفتخارترین تیم اسیا اخه4444444فرهادیادتون رفت

    • سیاوش

      اخه شماکی رنگ اسیارودیدیدکه میگیدپرسپولیس پرافتخارترین تیم اسیا هروقت یه بارقهرمان اسیاشدیدبعدحرف بزنین 44444444دنیااس اس

    • محمدرضا ابي

      پرسپوليسيا دلشون به چي خوشه؟؟؟؟؟؟كه هوادار اين تيم هستن؟؟

    • اشکان

      خوزستان ابیته عشق ففط استقلال و فولاد خوزستان44444444444444444444444لنگیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    • بدون نام

      پس مشهدچی

    • عاشق فولاد

      در مورد خوزستان با قدرت گیری فولاد محبوب ما هواداران دو تیم سرخابی های تهران سال به سال دارند کمتر و کمتر میشند.

    • یوسف

      دنیا پرسپولیس محبوب قلبهای بختیاریهای باغملک و ایذه

    • رضا

      قلب خوزستان به عشق استقلال می تپد
      یه افتخار تو آسیا حسرت پرسپولیسیا ...

    • ایناز

      دودودودودودودودودودودودودودودودودودود پرسپولیس

    • لعیا

      پایتخت طبیعت ایران به عشق پرسپولیس میتپد.......................فقط قرمز ..

    • فاطی

      فقققققططط پرسپولیس66666666666666666666666666666666666666666666666666666666666666

    • محمد

      شهراي آذري زبون نه استقلالي ان نه لنگي فقط تراختور

    • پرسپولیسی دو اتیشه

      در گیلان امار کلا به نفع پرسپولیسه.خنده داره بگیم تو رشت استقلال طرفداراش بیشترن

    • علی

      من زنجانی هستم و هوادار استقلال تا حالا ندیدم یک نفر تو اینجا بگه من طرفدار چرت پلیس هستم

    • میثم

      گیلان اکثرا طرفدار پرسپولیس هستند.تعجب میکنم میگین استقلالین.66666

    • زیلان

      قلب حداقل نصف ارومیه به عشق استقلال میتپد

    • زیلان

      استقلال ۴بار پرسپولیس را پشت سر هم برده، واین یعنی قرمزها توسط آبیها به چهار میخ کشیده شدند، در ارومیه هم که نصف آن کرد زبان میباشد استقلالی هستند، پس هم پرسپولیس هم تراکتور سوراخند

    • بدون نام

      من زنگانی هستم عاشق تراکتور ووووووووووقت تراختور

    • ارش

      خدایی همدان بیشترین استقلالین لنگی خخخخخ

    • 110

      من زنجانی هستم و هوادار استقلال، زنده باد تاج

    • عماد

      چی اخه تا کم میارین همش میگین شش تایها ضعف دارین به خدا ما با اون همه افتخار داخلی وخارجی حرفی نمیزنیم تازه سال 46 شما لنگیها را 8 تای کردیم برین نگاه کنین..فقط تاج قهرمان زنده باد

    • یاشار

      تیم محبوب زنجانیها و تمام تورکها ففط تیراختور . یاشاسین آزربایجان یاشاسین تورکلر یاشاسین تیراختور

    • یاشار

      تیم محبوب زنجانیها و تمام تورکها ففط تیراختور . یاشاسین آزربایجان یاشاسین تورکلر یاشاسین تیراختور

    • میلاد

      مردم کاشان ۹۹درصد استقلالی ان و شما لنگی بندرت در این شهر پیدا میکنید عشق فقط اس اسسسسسسس ایران

      پاسخ ها

      • بچه کاشو

        آقا مه کاشونیم و پرسپولیسی . خیلی پرسپولیسی تو کاشو
        زیاده . البته استقلالی هم کم نی انصافا مخصوصا بعضی شهراش مث نصراباد مرکزی . تو مرکز کاشو جفتشو دیدم ولی فک کنم پسپولیسی بیش تر هه .

    • سیما

      استقلال سروره همه تیماس بی چون وچرا

    • sss

      بوشهریا استقلالی اند لطفا اطلاعاتتون روبه روز کنید باتشکر

    • بدون نام

      کی گفته طرفدارای استقلال باشخصیتن؟ استقلالیا چیزی ندارین بگین خواهشا چرت وپرت نگین.تا حالا هرچی استقلالی دیدم همشون مفنگی .درضمن همه میدونن که پرسپولیس خیییلی بیشتر از همه ی تیما طرفدار داره.در ضمن شیراز وفارس قرمزته.اینو وقتی پرسپولیس قهرمان میشه یا دربی رو میبره میتونیم ببینیم.بکوری چشم هر انکه نتواند ببیند.نه تیر پیر نه اس اس فقط پرسپولیس بزرگ.شیییراز وفاااارس قرمزته.

    • بدون نام

      بوشهریا اکثرا پرسپولیسی اند.استقلال در همه جا کم طرفدار.اونکه از بوشهر نظر داده گفته بوشهریا کیسه ایند دادا چییییییی زدی؟

    • بدون نام

      فس فس همه جای ایران کم طرفدارتره.فقط پرسپولیس.پرسپولیس عششششق.

    • بدون نام

      مشهد قرمزته666666

    • رضا

      ..........عشقم فقط تراکتور

    • امیر

      من خودم از استان گیلان هستم اینجا نسبت پرسپولیس به استقلال 3 یا 4به 1 هستش گیلانی ها هشتاد در صد پرسپولیسی هستند .خیلی از پرسپولیسی ها از داماش یا پگاه طرفداری میکردند اما این دلیلی نیست که انها استقلالی هستند .ان رو با ورود پرسپولیس رشت یا سپیدرود رشت به لیگ بتر سال بعد که محبوب قلبهای گیلانی هاست متوجه می شوید

    • Behnam

      کی میگه اورمیه طرفدار ترتراند اورمیه هفتاد درصد کورد داره یا اس اس اند یا پس پس اینجا چندتا آذری داره فقط عشق کورد
      کاوه رحمان وریا معلومه کورد یعنی آبی دوستاره ترترخخخخخخ پس پس تو اسیا یه بار از گروه برید بالا ابرویه دوستاره روبردید بابا حدقل لنگیا چهارپلیس شما که این همه ادعاتونه عشق کورد ابی ابی

    • فرشاد

      خیلی خنده دار بود, تشکر از مطالب طنزتون,عشق است تراکتور

    • عشق فقط تراختور

      من اهل زنجانم ولی اینجا طرفدار سرخابی کمه اونا هم یه عده از شهر های کورد نشبن اومدن سرخ فقط تراختور بعضی وقتا که راهم به تبریز میفته میرم وتیم محبوبمو حمایت میکنم هیچ تیمی تراختور نمیشه پس الکی از سرخابیا حرف نزنین❤❤

    • افشین

      مطالب رو کاملا خوندم اما این متن کلا از روی این بود که حالا تو هر شهر اسطوره های آبی و یا قرمز بودند اونجا رو استقلالی و یا پرسپولیسی بیشتر جلوه داده ... برخی شهرها اشتباهه ... مازندران پرسپولیسی بیشتر گیلان استقلالی درسته اماا آذربایجان مخصوصا تبریز همه تراختوری ان اماا باز تبریزی ها به سمت استقلال گرایش دارند تا پرسپولیس و یا همدان کمی پرسپولیسی بیشتر یا کردستان از خوزستانم سبقت گرفته تو استقلالی بودنشون ....

    • علیرضا

      فازت چیه این آمارو ازکجا آوردی؟؟؟؟؟؟الان تو منطقه آذربابجان و مناطق ترک نشین از هرکی بپرسی میگه یاشاسین تراختوووووور دیگه گذشت اون زمون پنج سال دیگه کل طرفدارای اس اس پس پس جمع کنین به تراختور هم نخواهد رسید

    • ابوله استقلالته

      عشق از استقلالت ابولتم استقلال اصلا این پرسپولیسیا چی فکر کردن فکر کردید تو نود بیشتر رای میارید طرفدار بیشتر دارید ما استقلالیا رای نمیدن قم همه استقلالی به عشق استقلال می تپد استقلال پرچم بالا قربون مردمای جنوب برم مخصوصا خوزستانیا که همه استقلالین

    • امیرحسین مشهدی

      فقط سپاهان و ذوب آهن

    • استقلال

      2قهرمانی اسیا
      ۲نایب قهرمانی اسیا
      بر بیشتر در دربی
      بدست اوردن بیشترین جام در ایران
      خلاصه این که استقلال بهترینه
      و لنگی سوووووراخه

    • امین تاجی

      گلم برو بوشهر تا بفهمی چقد استقلالی هست ضمنا شیرازم پرسپولیسیها وحشی هستن و نارنج میندازن وگرنه استقلالیها با فرهنگترن وگرنه بنده خودم صدها بار با لنگیها درگیر. و پرچمشونو با اتیش سپردم و پرسپولیسیها هم خیلی بیشتر نیستن اگه نیخوای بدونی چقد استقلالی داره بازیهای سال 78. 79

    • محمد طاها بهرامی

      فقط استقلالو عشقه .لنگی پاره پاره ......................زنده باد تاج ایران د.دوقهرمانی اسیا تا چش لنگ دراد

    • pesare baran

      گوره بابای لنگ و کیسه.. دنیا فقققط رشت تیم فقققط سپیدرود و داماش

    • رامین

      دنیا فقط استقلال ...درودبرایل بختیاری .

    • محمد طاها

      زنده باد تاج ایران

    • شیرازی

      شیراز ۸۵درصد پرسپولیس واسه بردهای پرسپولیس بیا چمران ببین چه خبره واسه بردهای ششتقلال هم سه چهارتا ماشین همونجا دور خودشون میچرخند

    • بیتا

      ینی الان خودمو میکشمااااااا
      منکه خوزستانیم وخودمو دوستام همه پرسپولیسی

    • taha_tajiiiiiiiiii

      زنده باد استقلال و بس

      استقلال لنگ سوراخ کن

      اس اس سرور

    • ارمین

      پایین بری بالا بیای پرسپولیس پرطرفدارترین تیم هستش وسلام

    • مهران تاجی

      من همه ی متنارو خوندم واقعا شما پرسپولیسیا اگ همین ۶ هم نداشتین دیگ میخاستین چی بگین تو هر رقابت بخایم حساب کنیم اسقلال سره حالا دو سه ساله پیروزی قوی شده دلیل نیست گذشته هارو فراموش نکنین تاج محبوب زاگرس نشینا چه بختیاری لر کرد خوزستانی تورک زنده باد تاج سرفراز

    • فرید

      از لایکها و آن لایکها کاملا مشخصه که طرفدار کدوم تیم بیشتره وجالبه بدونید که طرفدارهای پیروزی فقط تو نود که استقلالیها ازش متنفرند بیشتره وگرنه هرجا نظرسنجی گذاشتن مثلا برنامه های شبکه ورزش و شبکه دو استقلالیها خییییلی بیشترن

      کردها (کرمانشاه و کردستان و ایلام واذربایجان غربی)اکثر قریب به اتفاقشون تاجی هستن
      عشق است وریا و کاوه و بختیار و ارسطو محمدی و مسعود قاسمی و...
      استقلال تیم کردهای غیور ایرانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو اشتباه میکنی که آذربایجان غربی رو کرد میدونی، اونا ترک و طرفدار تیراختور هستن

    • مسلم

      چی نوشتی بابا نصف شیراز استقلالیه،مثلا از 5نفر 3نفرش استقلالیه،درضمن چرا از اصفهان و مشهد نگفتی که اکثرا استقلالی ان

    • پرسپولیسی

      قم رویادتون رفته قم 100 درصد پرسپولیسی تو استادیوم یادگار امام قم هم معلوم شده همیشه پرسپولیس. 6

    • پرسپولیسی

      قم رویادتون رفته قم 100 درصد پرسپولیسی تو استادیوم یادگار امام قم هم معلوم شده همیشه پرسپولیس. 6

    • فاطمه

      لرستان یادتون رفت با علی رضا بیرانوندش عسق فقط عشقپولیس

    • ابوالفضل

      استقلال و پرسپولیس با بیت المال شدن این یاشاسن تراختور وآنایوردم آذر بایجان

    • سپيده

      اين نظرسنجي هاي كدب برنامه نود هيچوقت دليل نيست درضمن كميت مهم نيست كيفيت مهمه اگر بخوان دخترارو جزو آمارحساب كنند فكرنكنم لنگ حقير و ذليل اينقد به آمارهاي الكيش دلخوش باشه

    • فروتن

      استقلال تیم خیلی خاص و دوس دواشتنیه طرفدارای کمتری داره نسبت به پرسپولیس
      ... استقلالیااونجور ک تیمشون شایسته بوده نتوانسته طرفدار جذب کنه

    • بلوچ

      چرت پولیسیها که اینجا نظر میدم چون اکثریت بیسواد و بی منطق هستند . فکر می کنند کل استانشان لنگی است . ...

    • داود محمدی ازقزوین

      ق



      زوین پرسپولیسی زیاده راستی 4هم که ماله خودم ونه راستی دوقهرمانیه اسیامنظورهمون چهارجانبه تهران میکید

    • بدون نام

      استهال سرور پرسپولیس

    • بدون نام

      اهل قزوینم و طرفدار تیراختور کبیر.
      این آمار از بیخ غلطه

    • وحید

      سلام لنگی های عزیز شما حالا حالا ها زیر استقلاله بزرگ هستین. مشهد فقط آبیته.
      44444444444444444444444

    • پرسپولیس

      این اطلاعات در مورد خوزستان اشتباهه بیشتر خوزستانی ها پرسپولیسی اند

    • Mehdi

      عشق اهواز استقلال و استقلالی

    • رضا یوسفی

      من تبریز زندگی می کنم ولی عاشق پرسپولیسم

    • یک زنجانی تراختوری

      من یک زنجانی عاشق تراختور هستم این که بیاییم کل ایران رو بین دو تیم تهرانی تقسیم کنیم کار خیلی خیلی خیلی احمقانه و غیر منطقی هستش این نظر سنجی برا سال 91هستش ولی الان این نتایج 180درجه تغییر کرده و 99درصد تورک ها الان طرفدار تراختور هستن و براش جون میدن حتی تورک های قشقایی و ترکمنی و افشار و سپاهان ذوب آهن پدیده فولاد و خیلی از تیم های شهرستانی هم طرفدار زیادی دارن و میشه گفت طرفداران اصلی پرسپولیس و استقلال فقط در تهران و کرج هستن

      پاسخ ها

      • شاهین

        دقیقا الان خوزستان اکثرا طرفدار فولاد شده

    • غول های اسیا

      زنده بادتاج وتاجی

    • بدون نام

      افتادن در گل و لای ننگ نیس ننگ در ان است که لنگی بمانی مشگین شهر ابیته

    • بدون نام

      پرسپولیس اصفهان خیلی طرفدار داره زنده باد ارتش سرخ

    • زنجانی تراختوری

      من زنجانی ام وفقط تراختور عشق است سرخابیا اینجا کشکم نیستن اینجافقط تراختور

    • شاهین

      آقا من خوزستانیم و به جرات میتونم بگم با قدرت گیری فولاد لنگ و کیسه خوزستانی ها هم نیستنمی یاشاسین فولاد بعدش اصفهان رو از قلم انداختین با سپاهان کبیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        شمام چون الان استادیوم جدید واستون زدن اینو میگی وگرن تا چند سال پیش کی فولادو میشناخت

    • احمد دزفولی

      قلب خوزستان فقط به عشق فولاد میتپد و بس ما از تیم های پایتخت خوشمون نمیاد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بازی برگشت لیگ امسال ۹ اسفند بین فولاد و استقلال قش مشخص کرد ک خوزستان با اختلاف طرفدارای استقلال بیشتره خوزستان خانه استقلاله فقط ماله تهران نیست

      • کوروش

        من سپاهانیم ولی از کل خوزستان رفتین تا پونزده هزارتا شدین کیسه کشا ایشالا خوزستان هم مثل ما اصفهانیا فقط طرفدار فولاد میشن

    • کورد کرمانشاه

      من اهل کرمانشاه از قدیم میرفتم اهواز بازی های فولاد از تیم جنوبی فولاد طرفداری میکنم استقلال و پرسپولیس فقط حق تیم های دیگه رو میخورن

    • تراختور قهرمان جهان

      تراختور با چهل میلیون ترک استقلال و پرسپولیس دیگه مردن الان دور دور سپاهان تراکتور و فولاده امسال تراختورمون قهرمانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زاااارررررت چهل میلیون

    • وحید

      استقلالو عشقه کی گفته تراکتور برید خجالت بکشید فقط ی ده نفر تبریزی تراکتورین بقیه یا استقلالین یا لنگی ک استقلال در جای جای ایران بیشتره حتی شیراز

    • کوروش

      عشق فقط یک کلام سپاهان تو اصفهان همه سپاهانی هستن لنگ و کیسه جایی ندارن اینجا

    • Redline

      اقا ما بازیکن دیده بودیم تیم عوض کنه ولی طرفدار نه
      (قابل توجه کسایی که از قرمز پرسپولیس به قرمز ترتر تغییر کردن)همیشه عشق اول خوبه

    • صابر

      طرفدارای این دو هرروز دارن کم وکمتر میشن چون هر شهری هوادار تیم خودشونن .تو اصفهان خوز ستان. تبریز.مشهد.که سه پنجم جمعیت ایرانو دارن به اینا فحش میدن

    • بدون نام

      خوزستان طرفدارای استقلال بیشترن بااختلاف تابوده همین بوده

    • حسین

      من خودم اصفهانی هستم کی گفته اینجا مردم هوادار لنگ و کیسه هستن اینجا همه سپاهانین فقط یه عده مهاجر هستند که اونم تو حاشیه ی شهر وجود دارن که هوادار لنگ و کیسه هستن

    • کاظم

      کرمان اکثریت پرسپولیسی هستند و عشقشون رنگ قرمزه

    • رها

      من اردبیلی هستم
      و به شدت استقلالی

    • لر

      من خودم لرم اینجا ۶۰ درصد پرسپولیسی هستن ولی چون زاگرس نشینم میدونم کردها اکثرا طرفدار استقلالن میتونید نگاه بازیگرای کرد کنید همه طرفدار استقلالن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج