adexo3
۲۹۵۸۸۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

داعش صفت ها وارد مجلس نشوند

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام گفت: ما در ایام انتخابات باید درباره حقوق شهروندی بحث کنیم و نتیجه آن را پای صندوق‌های رأی ببینیم.

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام هادی خامنه‌ای دبیر کل مجمع نیروهای خط امام در همایش حزب اعتماد ملی که عصر امروز دوشنبه در مجموعه الهادی تهران برگزار شد با بیان اینکه ما در آستانه یکی از انتخابات مهم کشور قرار داریم، اظهار داشت: علاوه بر خصوصیات مشترک این انتخابات با سایر انتخاباتی که پس از انقلاب برگزار شده شرایط ویژه‌ای حاکم است.

هادی خامنه‌ای بر همین اساس افزود: اکثریت قاطع ملت که باید همواره رونق‌بخش مناطق انتخاباتی باشند از ارائه کاندیداهای درجه یک خود محروم هستند اما به خاطر وابستگی جدی به انقلاب همه دوستان اصلاحات تأکید کرده‌اند که در این انتخابات شرکت خواهند کرد هر چند که شرایط انتخابات مطابق موازین عدالت نبوده است.

این فعال اصلاح طلب گفتمان فعلی اصلاحات را مبتنی بر عدالت، اخلاق و آزادی عنوان کرد و گفت: کسانی که تریبون‌ها را در دست دارند هر چه می‌خواهند می‌گویند و می‌نویسند و در شرایط اخیر عدالت رعایت نشده و حقوق نادیده گرفته شده است. در حالی که اگر حقوق اساسی و حقوق شهروندان همیشه مطرح باشد عده‌ای جرأت نمی کنند پس از نادیده گرفتن این حق مسلم بگویند که در انتخابات شرکت کنید.

وی با تأکید بر اینکه مردم درباره حقوق خود حساس شده‌اند، پیشنهاد کرد که در ایام انتخاباتی بیشتر درباره حقوق شهروندی بحث شود تا نتیجه آن در پای صندوق‌های رأی خود را نشان دهد.

هادی خامنه‌ای ادامه داد: در شرایطی که ما را از کاندیداهای خوب محروم کرده‌اند نباید اجازه داد افراد ناشایست و داعش صفت که به ارزش های اسلامی و انقلابی پایبند نیستند راهی مجلس شوند و این کار با رونق بخشیدن به انتخابات محقق می شود.

دبیرکل مجمع نیروهای خط امام با بیان اینکه گفتمان عدالت باید همیشه مورد توجه قرار بگیرد، یادآور شد: در فرصت هایی که انسان‌های شایسته می‌توانستند خدمت کنند اما این فرصت‌ها در اختیار افراد نالایق قرار گرفت و در واقع کارهای بزرگ به آدم‌های کوچک سپرده شد.

وی تصریح کرد: ما برای اولین بار در دولت فعلی تجربه کردیم که کار مدیریت سیاست خارجی برای اولین بار به کسانی سپرده شد که سال ها کار کرده بودند و نتیجه این شد که بن‌بست مهمی شکسته شد. اگرچه هنوز نتایج آن ظاهر نشده است.

هادی خامنه‌ای با بیان اینکه در جامعه‌ای که علمای ما گرفتار سلایق بومی باشند ما کار به جایی نمی‌بریم، افزود: چرا نمی‌گویند فلان کنسرت یا فلان فیلم ساخته و اجرا شود اما اینها به آینده جامعه ما لطمه زده و می زنند.

این فعال اصلاح‌طلب با بیان اینکه کسانی که ادعا کرده‌اند ما به مردم آزادی داده‌ایم غلط زیادی کرده‌اند، افزود: خداوند به انسان‌ها آزادی داده که انسان صاحب عقل و اندیشه است و برای آزادی هم تعاریفی وجود دارد.

وی با بیان اینکه دوباره در انتخابات ما شاهد بازار بی‌بند و باری تهمت‌ها خواهیم بود، تصریح کرد: ما باید در این دوره برای حداکثر گفتن حرف حق استفاده کنیم. و به تشکل و تحزب اهمیت دهیم.

هادی خامنه‌ای با تأکید بر اینکه مجموعه های حزبی باید با اندیشه‌های اصلاحاتی تقویت شوند، تا سطح کار فرهنگی را در جامعه بالا برند، گفت: اگر مردم این آگاهی را داشتند سلسله خطاهایی که قبلا صورت گرفت انجام نمی شد.

دبیر کل مجمع نیروهای خط امام ادامه داد: آنچه امروز از تلخی و ناروایی برای ما پیش می‌آید نتیجه کار مخالفان ما در دهه‌های گذشته است. و ما چون اتفاقات اواخر دهه ۶۰ را جدی نگرفتیم الان نیز گرفتار شده‌ایم چرا که مخالفان ما در صورت اندیشه‌های تحجرآمیز و فریب مردم تلاش کردند بنابراین با اینکه مراکز تصمیم‌گیری دست آنها بوده ما اگر اندیشه مردم را در نظر بگیریم می‌توانیم پیروز باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج