adexo3
۲۹۵۸۱۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

طنز؛ اخبار برگزیده ماه

داعش رشته های شیمی و زیست را ممنوع اعلام کرد. یک مقام داعشی در مصاحبه با خبرنگاری که تا دو دقیقه بعدش قرار بود به هشت تکه کاملا نامساوی تقسیم شود، گفت: «وقتی درس های جایگزین بهتری مثل انفجار و انتحار مقدماتی و پیشرفته هست چرا همچنین رشته هایی تدریس کنیم؟»

ماهنامه خط خطی - مهرشاد مرتضوی:

اخبار انتحاری

داعش رشته های شیمی و زیست را ممنوع اعلام کرد. یک مقام داعشی در مصاحبه با خبرنگاری که تا دو دقیقه بعدش قرار بود به هشت تکه کاملا نامساوی تقسیم شود، گفت: «وقتی درس های جایگزین بهتری مثل انفجار و انتحار مقدماتی و پیشرفته، بازوکا شناسی نوین، رگبارولوژی و کوکتل مولوتوف سازی هست، چرا همچنین رشته هایی تدریس کنیم؟»

کارشناسان آموزشی داعش با ابراز رضایت از تغییرات آکادمیک صورت گرفته، نگرانی خود را مبنی بر زنده بیرون نیامدن هیچ بنی بشری از کلاس درس «آزمایشگاه کشتار» به سران داعش اعلام کردند و سپس برای مدت نامعلومی مفقود شدند.

اخبار بیخ دیواری

در ماه گذشته، عده ای در واکنش به رفتار عربستان، از دیوار سفارت این کشور بالا رفتند. پلیس کشور ضمن اعتراض به این کار، عنوان کرد: «ما برخورد می کنیم، ولی مردم را که نمی شود کتک زد! بیا پایین عموجون. بیا قربونت برم. قاقا می دما! نمیای؟ بیا پایین تا دهنمو باز نکردم... تق! توق!» گفتنی است پلیس به دلیل اینکه ابزارهای نظامی اش عمرا به پای وسایلی که دم دست تندروهای از دیوار سفارت بالا رو نمی رسید، چند مصدوم داد و تصمیم گرفت از طریق شناسایی به وسیله دوربین، بعدا حال این افراد را تحت پیگرد قانونی قرار دهد.

اخبار گم شده ها

یک ناو آمریکایی که وارد مرزهای آبی ایران شده بود متوقف شد. البته اعضای این ناو پس از مشخص شدن سهوی بودن ورودشان به ایران آزاد شدند. یکی از خدمه ناو در این زمینه گفت: «والا به ما آدرس داده بودن خلیج فارس، دست چپ اولین خروجی، عمان. دیگه وقتی رسیدیم خلیج فارس شب بود، هیچی رو نمی شد دید. زدیم بغل از این دکه دارای تنگه هرمز سوال کنیم، ظاهرا وارد خاک ایران شده بودیم!»

اخبار آدم ربایی

یک کودک 9 ماهه بخاطر 800 هزار تومن ربوده شد. این کودک پس از فهمیدن مبلغ اخاذی، با گریه و زاری رو به آدم ربا گفت: «خاک تو اون سر من که هشتصد تومن می ارزم. خاک تو سر تو که این همه جون کندی منو دزدیدی بخاطر هشتصد تومن. خط خطی الان شیی ماه حق التحریر نداده، بعد تو لنگ هشتصد تومنی؟ برو بمیر بدبخت. بیا این کارت منو بگیر هشتصد تومن بکش بریم سر زندگی مون. کل این مدت مغازه خالی مونده هیچ فروش نکردم.» وی در آخر افزود: «بازم خاک تو سرت.»

اخبار سینمایی

ضبط سریال معمای شاه به دلیل کسری بودجه متوقف شد. مسئولان ساخت این سریال با اعتراض به بودجه تخصیص داده شده گفتند: «این چه وضعیتیه؟ نیمش د دو روز برق کل کشورو قطع کنن جاش ما سریال جمع و جور کنیم؟ یه پول مختصری هم برای جلوه های ویژه ورود هالک و کنت دراکولا به دربار شاه می خواستیم که اونو بهمون ندادن قلب مون گرفت. چرا نمی ذارین وقایع تاریخی رو دقیق روایت کنیم؟

اخبار مکانی

سوشا مکانی به مدت چند روز به زندان اوین رفت. این بازیکن فوتبال پس از آزادی، با خوشحالی عنوان کرد از اینکه پایش به اوین باز شده زیاد هم ناراضی نیست. مکانی در توضیح اضافه کرد که در این مدت چندین کتاب خوانده و کلی چیز یاد گرفته و الان هواداران می توانند از او به عنوان یک ورزشکار فرهیخته یاد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج