جاباما
۲۹۴۱۹۵
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

ایران؛ بزرگترین مصرف کننده گاز در جهان

معاون وزیر نفت با بیان اینکه کشور ایران بزرگترین مخازن گاز جهان را در اختیار دارد اما متاسفانه بزرگترین مصرف‌کننده گاز در جهان است، گفت: دوره ۵۰ ساله تامین گاز کشور رو به اتمام است.

خبرگزاری تسنیم: معاون وزیر نفت با بیان اینکه کشور ایران بزرگترین مخازن گاز جهان را در اختیار دارد اما متاسفانه بزرگترین مصرف‌کننده گاز در جهان است، گفت: دوره ۵۰ ساله تامین گاز کشور رو به اتمام است.

حمیدرضا عراقی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح همزمان ۴۷۵ پروژه گازرسانی استان فارس اظهار داشت: در سال ۹۴ عملیات اجرایی گازرسانی به ۵هزار روستای کشور آغاز شده است که این میزان پروژه در نوع خود کم‌نظیر و بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه در پایان ۴سال دولت و تدبیر و امید تمام شهرهای و روستاهای کشور گازرسانی می‌شوند خاطرنشان کرد: با وجود اینکه منابع مالی شرکت ملی گاز برای انجام پروژه‌ها به صورت کامل تامین نشده اما با همکاری پیمانکاران هیچ‌کدام از پروژه‌ها را تعطیل نشد و عملیات اجرای گازرسانی به مناطق مختلف در حال انجام است.

معاون وزیر نفت با اشاره به ایجاد امنیت انرژی در کشور عنوان کرد: در شهرهای شمال و شمال غربی کشور هر سال با قطعی گاز روبه‌رو بودیم اما در حال حاضر ۳ سال است که با مدیریت پارس جنوبی، تامین خطوط انتقال و غیره امنیت انرژی در کشور ایجاد شده و قطعی گاز نداشتیم.

وی تصریح کرد: کشور ایران بزرگترین مخازن گاز جهان را در اختیار دارد اما متاسفانه بزرگترین مصرف‌کننده گاز در جهان است که این مسئله باید با مدیریت بهینه مصرف گاز برطرف شود زیرا دوره ۵۰ ساله تامین گاز کشور رو به اتمام است و شرکت ملی گاز ایران باید به تجارت جهانی، صادرات گاز و ایجاد ارزش افزوده رو آورد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشم

      بسمه تعالی
      گوش اگرگوش تو و ناله اگرناله من انچه البته بجایی نرسدفریاداست.
      ساخت سازهاییکه براساس رانت انجام شده همگی دارای نقص های کلی هستندکه منابع را(بخصوص انرژی) هدر میدهند.
      بعنوان مثال وقتی درمناطق سردسیردیوارهای 10 سانتی بااحتساب گچکاری ساخته میشودودورتادورساختمان هم خالیست چگونه میتوان انتظارداشت اهالی ان اپارتمان صرفه جویی کنند.
      متاسفانه نظام مهندسی ماهیچگونه تعهدی نسبت به نظارت دقیق درساخت وسازهانداشته ومردم رادچارگرفتاری میکند.
      نمونه دیگرتعبیه دودکشهای مشترک درساخت وسازهاست که انهم معضلی بزرگ بحساب میایدولی متولیان رانت رابرتعهدانسانی ترجیح میدهند.
      ازاینگونه معضلات فراوان یافت میشودولی کو گوش شنوا.
      وقتی حادثه ای هم رخ میدهدهمه امکانات برای حق کشی رابخدمت میگیرندکه گرفته اند.
      یاحسین مظلوم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج