۲۹۴۱۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

قصد خرید Swiftkey توسط مایکروسافت

مایکروسافت در راستای تلاش‌های خود برای ارائه‌ی سرویس‌های نرم‌افزاری در تمام پلتفرم‌های موبایل، این بار به سراغ توسعه‌دهنده‌ی کیبورد محبوب SwiftKey رفته تا این کمپانی را نیز مال خود کند.

zoomit.ir - حسین خلیلی صفا: مایکروسافت در راستای تلاش‌های خود برای ارائه‌ی سرویس‌های نرم‌افزاری در تمام پلتفرم‌های موبایل، این بار به سراغ توسعه‌دهنده‌ی کیبورد محبوب SwiftKey رفته تا این کمپانی را نیز مال خود کند. رقم توافق شده برای تصاحب این کمپانی، ۲۵۰ میلیون دلار گزارش شده است.

قصد خرید Swiftkey توسط مایکروسافت

براساس گزارش فایننشال تایمز، مایکروسافت درصدد است تا با پرداخت بیش از ۲۵۰ میلیون دلار توسعه دهنده‌ی کیبورد سوئیفت‌کی را مال خود کند. هرچند دو کمپانی در این خصوص اظهار نظری نکرده‌اند، اما باید به این موضوع اشاره کرد که احتمالا در روزهای آینده، شاهد اعلام رسمی این موضوع خواهیم بود.

به طور حتم با نام سوئیفت‌کی آشنا هستید، در غیر اینصورت بهتر است بدانید که اپلیکیشن کیبورد این کمپانی یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین کییبوردهای مورد استفاده در دو پلتفرم اندروید و iOS است، بطوریکه آمارهای منتشر شده نشان از استفاده از این کیبورد روی بیش از ۳۰۰ میلیون گجت دارد. SwiftKey برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ میلادی برای اندروید عرضه شد و سپس در سال ۲۰۱۴ نیز شاهد انتشار آن برای iOS بودیم. این کیبورد در ابتدا یک اپلیکیشن پولی بود که سپس مدل تجاری خود را عوض کرد، بطوریکه امکان دانلود رایگان اپلیکیشن وجود دارد، با این تفاوت که برای استفاده از امکانات بیشتری نظیر تم‌های مختلف باید خرید‌های درون برنامه‌ای انجام داد.

در حال حاضر مایکروسافت اپلیکیشن کیبوردی را با نام Word Flow در اختیار دارد که البته این اپلیکیشن تنها برای کاربران ویندوزفون در دسترس است. شاید در ظاهر خرید یک کمپانی دیگر که محصولی مشابه را تولید می‌کند، کمی غیر منطقی به نظر برسد، اما باید به این موضوع اشاره کرد که ردموندی‌ها فناوری هوش مصنوعی به کار برده شده در این کیبورد را نیز که توسط یک کمپانی برتانیایی توسعه یافته، مدنظر دارند. این فناوری را می‌توان علاوه بر کیبوردهای مورد استفاده در ابزار‌های موبایل، در سایر محصولات نیز مورد استفاده قرار داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج