۲۹۴۱۷۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

جزئیات محرومیت دوباره سوشا مکانی

دروازه‌بان خبرساز تیم فوتبال پرسپولیس که در دیدار روز سه شنبه این تیم برابر سپاهان به عنوان دروازه‌بان دوم روی نیمکت نشست با نامه مراجع قضایی به این باشگاه تا اطلاع ثانونی محروم شد.

خبرگزاری مهر: سوشا مکانی که دومین سال حضور در پرسپولیس را سپری می کند قبل از پایان نیم فصل اول پانزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر به خاطر مشکلات شخصی که برایش بوجود آمد و تصاویری که از وی منتشر شد بازداشت شد.

وی اما یک روز پس از آنکه از بازداشت آزاد شد به تمرین پرسپولیس رفت و سپس در نشستی با مسئولان باشگاه در مورد اتفاقی که برایش افتاده بود مشورت کرد و چند روزی را به دور از تمرینات سرخپوشان سپری کرد اما از هفته گذشته و به دنبال مذاکرات و پیگیری های مسئولان باشگاه به تمرینات برگشت.

این دروازه بان که در نیم فصل اول هم گل های زیادی را دریافت کرد و عملا نتوانسته بود از نظر فنی به پرسپولیس کمک کند، از سوی برانکو ایوانکوویچ در فهرست ۱۸ نفره سرخپوشان برای دیدار با سپاهان قرار گرفت.

این درحالی بود که مکانی روز سه شنبه و چند ساعت قبل از دیدار پرسپولیس و سپاهان به دادسرای رفت تا پاسخگوی برخی سوالات باشد. وی این مسیر را دوبار در یک روز رفت تا با بازپرس پرونده ملاقات داشته باشد.

درحالی که انتظار می رفت مکانی پس از دیدار با سپاهان و آرام تر شدن اوضاع حضور پررنگ تری در پرسپولیس داشته باشد، بعدازظهر روز چهارشنبه اعلام شد وی تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین رسمی ورزشی محروم است.

خبرنگار مهر کسب اطلاع کرد این محرومیت طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس اعلام و تاکید شده است مکانی تا اطلاع ثانونی حق حضور در مسابقات رسمی را ندارد اما می تواند در تمرینات سرخپوشان حضور داشته باشد.

گفته می شود عکسی که چند روز پیش در فضای مجازی منتشر شد عامل محرومیت دوباره سوشا مکانی بوده است. این عکس که البته سوشا بعدا از طریق سایت باشگاه آن را تکذیب کرد وی را در کنار نامزد و مادرش نشان می داد و متنی نیز زیر آن نوشته شده بود که بر بی تقصیر بودن دروازه بان پرسپولیس تاکید داشت. البته مکانی در گفتگویی که با سایت باشگاه پرسپولیس داشت، این پیام و عکس و داشتن صفحه مجازی پس از اتفاقات اخیر را تکذیب کرد.

با نامه ای که به باشگاه پرسپولیس ارسال شده است حالا برانکو تکلیفش را می داند و طبیعتا حاشیه هایی که برای آلکساندر لوبانف دروازه بان ازبکستانی بوجود امده بود فروکش خواهد کرد تا سرخپوشان با خیالی راحت به کارشان ادامه دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج