۲۹۴۱۶۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

منصوریان: سطح بازی با ملوان پایین بود

سرمربی نفت تهران گفت: زمین اجازه نمی داد که بازی روی زمین توسط دو تیم انجام شود.

کاپ: علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از مسابقه مقابل ملوان اظهار داشت: درباره مسایل فنی بازی نمی توان زیاد بحث کرد. این بازی سطح بسیار پایین تری نسبت به لیگ برتر داشت. زمین اجازه نمی داد که بازی روی زمین توسط دو تیم انجام شود.

وی ادامه داد: فکر می کنم از ابتدا به ساکن و از سال های قبل، این زمین بهتر از امروز بود. با توجه به بازیکنان فنی چون نوری، رافخایی و زارع و..ملوان نیاز دارد که زمین خوبی داشته باشد. ما توپ را متسقیم توی زمین ملوان زدیم و آن ها نیز مثل ما رفتار کردند. البته ما باید از آن ها محافظت می کردیم زیرا آن ها این زمین را می شناختند.

منصوریان بیان داشت: در انزلی چه با تماشاگر و چه بی تماشاگر بازی کردن سخت است. مخصوصا این که ما با الجیش بازی داریم و لازم است با روحیه از پرچم کشورمان دفاع کنیم.

سرمربی نفت در باره مشکلات مالی و تغییرات در تیم نفت تصریح کرد: اعتقاد دارم همه فوتبال ایران دستخوش مشکلات است. خیلی زشت است که ما تیم اول آسیا باشیم اما عین ۱۸ تیم با مشکل روبه رو هستند. البته گسترش، سیاه جامگان و استقلال خوزستان که متعلق به بخش خصوصی هستند شرایط بهتری دارند. ما هم تمایل نداریم که امثال نانگ به فروش بروند.

منصوریان درباره فوتبال انزلی افزود: اعتقاد دارم ملوان یک قطب در فوتبال است و فکر می کنم در سال ۱۳۰۰ اولین ضربه به توپ در ایران خورده شد.دیروز با پیشگاه هادیان در این باره صحبت داشتم و او می گفت که در سال ۱۲۹۸ یا ۱۳۰۰ فوتبال وارد این شهر شد که این نشان دهنده تاریخ فوتبال در این شهر است.فارغ از هر رنگی امیدوارم همه در اسیا به ما کمک کنند. چه شمالی، چه آذری زبان و چه قرمز و ابی. ما دچار تغییر و تحول شده ایم.

وی درباره بازی نکردن سیدجلال حسینی گفت: خوشحالیم سید جلال حسینی به ما اضافه شده است. سید جلال تازه خوب شده است و قطع به یقین برای زمین وی را بازی ندادیم. به یاری حق از وی استفاده می کنیم. امیدوارم او شب عید به صدتایی های فوتبا دنیا اضافه می شود.

منصوریان در خاتمه گفت: یک نکته را یادم رفت بگویم. نبود تماشاگر به ما کمک فراوانی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج