جاباما
۲۹۴۱۶۱
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

توضیحات قالیباف درباره واگذاری اوین

شهردار تهران درباره آخرین وضعیت اجرای طرح انضباط شهری در منطقه ۱۲، واگذاری زندان اوین و ... توضیحاتی را ارائه کرد.

خبرگزاری ایسنا: شهردار تهران درباره آخرین وضعیت اجرای طرح انضباط شهری در منطقه ۱۲، واگذاری زندان اوین و ... توضیحاتی را ارائه کرد.

محمدباقر قالیباف ظهر امروز در مراسم افتتاحیه بهره برداری از تقاطع غیرهمسطح پل‌های بزرگراه امام علی (ع) و صیاد شیرازی با بیان اینکه این پل از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، گفت: با احداث و بهره برداری از این مجموعه که شامل ۱۰ پل است، بزرگراه امام علی (ع)، صیاد شیرازی، ارتش، بلوار اوشانی، اراج و ازگل از طریق زیرگذر و روگذر به شرق، غرب و جنوب دسترسی پیدا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه طراحی این پل‌ها سخت بود گفت: چرا که از هر سه روش پل سازی برای ساخت این پل‌ها استفاده کردیم و با طراحی این مجموعه پل‌ها مردم دسترسی‌های متعددی پیدا خواهند کرد.

شهردار تهران با بیان اینکه امروز مسیر غرب به شرق افتتاح می‌شود گفت: امیدواریم در نیمه اول سال آتی مابقی پل‌ها نیز افتتاح شود.

وی همچنین در خصوص تغییر نام مجدد ایستگاه شهدای رسانه به نام جهاد گفت: طبق قانون نامگذاری معابر و ... بر عهده شورای شهر است و با اینکه پیشنهاد ما نامگذاری این ایستگاه به نام شهدای رسانه بود اما دوستانمان در شورای شهر معتقد بودند از آنجایی که این ایستگاه در نزدیکی میدان جهاد قرار دارد باید نام جهاد بر آن گذاشته شود. اما قول می دهم که حتما ایستگاهی را به نام شهدای رسانه نامگذاری کنیم تا زحمات اصحاب رسانه در نظر گرفته شود.

وی همچنین در مورد سرانجام منطقه ۲۲ و طرح انضباط شهری با بیان اینکه زنان آسیب دیده جمع آوری و بخشی از معتادان مرد نیز جمع شده‌اند گفت: در حوزه کالبدی قول می‌دهم که در بهار سال آتی بهترین پارک شهر در محله هرندی افتتاح شود.

قالیباف همچنین با اعلام خبر تجدیدنظر در طرح تفصیلی منطقه ۱۲ گفت: در هفته گذشته با حضور تمامی اعضای کمیسیون ماده ۵ طرح تحول هرندی به عنوان یک نمونه مورد تایید قرار گرفت و قرار شد تا قبل از عید محله سیروس، تختی، هرندی و عودلاجان مورد تحول قرار گیرد.

وی همچنین درباره طلب پیمانکاران نیز گفت: از پیمانکاران درخواست می‌شود صبر و حوصله بیشتری داشته باشند تا از این پیچ سخت عبور کنیم.

شهردارتهران همچنین در خصوص ساخت ساختمان جدید دیوان عدالت اداری توسط شهرداری تهران در منطقه پنج نیز تصریح کرد: زمین ساختمان قبلی دیوان برای شهرداری بود و ساختمان در اختیار دیوان عدالت اداری قرار داشت.

وی با بیان اینکه ۵۰۰ ساختمان در سطح شهر تهران متعلق به شهرداری است که در اختیار سازمان‌ها و معاونت‌های مختلف قرار دارند، گفت: می‌خواهیم همه ساختمان‌ها را در اطراف پارک شهر متمرکز کنیم که بر همین اساس توافقاتی با دیوان عدالت اداری انجام شد.

وی همچنین در خصوص سرانجام واگذاری زندان اوین به سخنانش با آملی لاریجانی رئیس قوه قضاییه در حاشیه افتتاح ساختمان دیوان عدالت اداری در صبح امروز اشاره کرد و گفت: امروز در خصوص واگذاری زندان اوین با حجت الاسلام و المسلمین لاریجانی صحبت کرده و وی بار دیگر بر این موضوع تاکید کرد و مطمئن هستم در دوره مدیریت بنده و آملی لاریجانی شاهد تبدیل زندان اوین به موزه و پارک بزرگی خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کی اقای قالبیاف از شهرداری تهران میره؟ با این وضعیت ساخت و ساز تو تهران جمعیت تهرانو حداقل 30 درصد زیاد کرده. معضلات زیست محییطی، فرهنگی و روانشناختی به شدت تهران رو تهدید میکنه کی حرفی گوش میکنه اخه؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج