۲۹۴۱۴۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کامیابی‌نیا: سپاهان از دستمان قسر در رفت

هافبک دفاعی ملی پوش پرسپولیس معتقد است اگر سپاهان را دست کم نگرفته بودند با برد زمین را ترک می کردند.

ورزش سه: کمال کامیابی نیا با گل زیبایی که به ثمر رساند موفق شد پرسپولیس را به تک امتیاز دیدار برابر سپاهان برساند و او البته با دقت پاس هایش برترین بازیکن زمین نیز شناخته می شود. طبق آنالیز صورت گرفته این بازیکن با دقت ۹۱ درصد پاس صحیح برترین بازیکن از این حیث در دیدار دو تیم بود.

کامیابی نیا در گفتگو با خبرنگار ما درباره دیدار با سپاهان و از دست رفتن پیروزی در این بازی بزرگ صحبت کرد. او صحبت هایش را حسرت از دست رفتن موقعیت های تیمش آغاز می کند: موقعیت های خوبی داشتیم و اگر کمی دقت داشتیم می توانستیم با دست پر از زمین خارج شویم و شرمنده هواداران مان که در روز وسط هفته و سرد در استادیوم حضور یافتند نمی شدیم.

وی ادامه داد: بعد از تعطیلات در اولین بازی مان از نظر نتیجه گیری خوب عمل نکردیم و این حسرت بزرگ ماست. می توانستیم شروعی طوفانی داشته باشیم و البته آنها به خوبی بازی را در نیمه اول تحت کنترل در آورده بودند. سپاهان آنالیز خوبی داشت و از سرمربی حرفه ای بهره می برد که از آقای برانکو هم شناخت داشت. با این حال آنها در نیمه اول ما را کاملا سورپرایز کردند.

کامیابی نیا در مورد نیمه دوم و بهتر شدن عملکرد پرسپولیس گفت: نیمه اول قبول دارم خوب نبودیم اما در نیمه دوم با صحبت هایی که برانکو و آقاکریم داشتند توانستیم حریف را به عقب برانیم و سوار بازی شویم. حضور علیپور هم گره بازی را باز کرد و باید از طرفداران تشکر کنم که علیرغم اینکه از حریف عقب افتادیم اما کاملا حمایت کردند و حامی بزرگی برای بهتر شدن ما بودند.

وی ادامه داد: از بچگی دوست داشتم در پرسپولیس حضور یابم و اکنون نیز با حضور در این تیم قدر آن را می دانم و سعی می کنم هم در زندگی حرفه ای و ورزشی و هم در زندگی شخصی ام با رعایت مسائل اخلاقی و حرفه ای بتوانم بازیکن موثری برای پرسپولیس باشم. پیراهن پرسپولیس مسوولیت همه بازیکنان را سنگین می کند و امیدوارم شرمنده هوادار نشوم و بتوانیم در کنار هم پاداش خوبی در پایان فصل به آنها بدهیم.

هافبک ملی پوش پرسپولیس در مورد گلی که در این بازی به ثمر رساند نیز گفت: این هم یک گل آقا کریمی بود. آقای باقری در تمرینات خیلی روی شوتزنی و دقت در آن تاکید می کند. در این صحنه هم مسلمان با یک تغییر منطقه بازی عالی توپ را در اختیار بابک قرار داد و می دانستم او سانتر خواهد کرد. به دلم افتاده بود این توپ ریباند خواهد شد و خودم را آماده ضربه زدن کرده بودم و توپ هم به پایم چسبید و این گل را به ثمر رساندم. خدا را شکر می کنم که توانستم بازی مفید و موثری برای تیم باشم و شرمنده هواداران حاضر در استادیوم نشویم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سپاهان حرفی برای گفتن نداشت و واقعا از دست مان قسر در رفتند. می توانستیم سه امتیاز را از آن خودمان کنیم و در نیمه دوم و خصوصا دقایق پایانی فرصت های خوبی داشتیم. به هرحال ۱۲ هفته باقی مانده و با تمام وجود به دنبال کسب تمام امتیازات هستیم تا در پایان فصل حسرت نخوریم.

کامیابی نیا در مورد صحبت های محسن بنگر که بازیکن تیم را بی مسوولیت خوانده بود نیز گفت: آقا محسن بزرگ تیم است و حرف هایش درست است. اگر در نیمه اول این تیم را دست کم نمی گرفتیم و شل بازی نمی کردیم مسلما راحت به برد می رسیدیم. درست است که آنها با برنامه ریزی به این بازی آمده بودند اما ما هم در نیمه اول اصلا در حد خودمان ظاهر نشدیم و نباید سپاهان را دست کم می گرفتم و به فکر پیروزی راحت بر آنها باشیم. در لیگ تیم ضعیف وجود ندارد و باید از این ببعد با قدرت به مصاف حریفان برویم.

هافبک گلزن پرسپولیس در پایان در مورد بازی این هفته تیمش برای ذوب آهن در اصفهان گفت: ذوب آهن تیم خوبی است که از مربی باکلاسی نیز بهره می برد. آنها برابر استقلال هم شایسته برد بودند و مطمئنا تا زمان باقی مانده آنالیز لازم را خواهیم داشت تا با تدابیر مدنظر برانکو به مصاف شان برویم. باید هم دو بازی اخیرمان برابر ذوب آهن را تلافی کنیم هم این دیدار برابر سپاهان. همانطور که گفتم جایی برا از دست رفتن امتیازات نداریم و به دنبال کسب امتیاز مناسب در پایان فصل هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج