جاباما
۲۹۴۱۰۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

عباسی: باید مقابل عربستانی‌ها ایستاد

مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید با حضورش در تراکتورسازی به مسائلی از جمله دلالی در این باشگاه پایان داده است.

خبرگزاری ایسنا: به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتورسازی، سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازان درباره مسائل مختلفی صحبت کرد.

تکذیب ماجرای استعفای مدیرعامل باشگاه

مدیرعامل باشگاه در این گفت‌وگو درباره شایعات اخیر مبنی بر درخواست هیئت‌مدیره برای استعفای وی گفت: این خبر صحت ندارد و نمی‌دانم که انتشاردهندگان این خبر چه کسانی بودند ولی چنین چیزی صحت ندارد و هیئت‌مدیره چنین درخواستی مطرح نکرده است.

وی خاطرنشان کرد: جلسه هیئت‌مدیره ما روز یکشنبه برگزار شد. ما برنامه‌ریزی مفصلی برای نیم‌فصل دوم داشتیم به همین دلیل در جلسه ذکرشده تغییر و تحول بازیکنان، پشتوانه مالی مورد نیاز برای نیم‌فصل دوم و تعیین بودجه برای لیگ قهرمانان آسیا را بررسی کردیم و برای رقابت‌های پیش‌روی، تعیین بودجه و برنامه‌ریزی کردیم تا بتوانیم منابع مالی لازم را تأمین کنیم.

عباسی ادامه داد: در این جلسه گزارش‌های سرمربی تیم نیز ابلاغ شد و در خصوص ادعایی که کشور عربستان داشته است بحث و گفتگو نیز شده است.

عدم شفافیت مالی در باشگاه صحت ندارد

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تصریح کرد: توجه داشته باشید که عدم شفافیت مالی هیچ‌گاه از سوی هیئت‌مدیره باشگاه‌ها به بیرون درز نمی‌کند، یعنی هیچ یک از اعضا نمی‌گویند که ما شفافیت مالی و … نداریم بنابراین خبر درخواست استعفا به دلیل عدم شفافیت مالی چیزی ساختگی است و قویاً این مسئله را تکذیب می‌کنم.

وی گفت: دو نفر از اعضای هیئت‌مدیره به همراه مدیرعامل، مشاور فنی، بازرگانی همگی دخیل بر خرید بازکنان هستند و همگی رصد می‌کنند. هیچ بازیکنی را نگرفتیم که در آن پای یک نفر به اسم مدیره برنامه باشد یعنی حتی در قراردادها به یک نفر یک ریال هم نداده‌ایم. از روزی که وارد باشگاه شدم این کارها را به‌کل تعطیل کردم.

مدیرعامل باشگاه خاطرنشان کرد: این باج دادن‌ها و یا پرداختی به مدیر برنامه‌ها و دلال‌ها قبلاً بوده و دوستان خودشان به‌خوبی می‌دادند که چه خبر بوده است! قراردادهای وحشتناک و بی‌خود و غیرمنطقی قبلاً داشتیم و به نظر من این دوستان دوست دارند ما نیز وارد این بحث‌ها شویم تا تیم به حاشیه بر‌ود.

عباسی با اشاره به جلسات هیئت‌مدیره باشگاه اظهار داشت: در جلسات صحبت‌های زیادی انجام می‌شود و ممکن است ما ساعت‌ها با یکدیگر بحث کنیم اما به دلیل اینکه در هیئت‌مدیره همه در کنار یکدیگر هستند، این جلسات همیشه نتیجه مثبتی داشته و قطعاً هیچ مشکلی در بین ما وجود ندارد.

وی تأکید کرد: دوستان هماهنگی‌های لازم را به عمل‌آورده‌اند تا این همکاری‌ها حتی بیشتر از گذشته شود تا تیم بتواند به بهترین شکل ممکن به کار خود ادامه داده و در ادامه رقابت‌ها نتیجه خوبی بگیرد.

عباسی ادامه داد: خوشبختانه یکی از بهترین هیئت‌مدیره‌ها را داریم، اختلاف‌نظر هم قطعاً پیش می‌آید اما آنچه مسلم است تلاش برای کمک به تیم است و مسئله استعفای بنده تا امروز اصلاً مطرح نشده است. خدا را شکر ما پول هم پیدا کنیم ثبت می‌شود و شفافیت مالی داریم تا اتفاقات گذشته تکرار نشود و با توجه به مسائل روز فوتبال که به فساد مالی و … ارتباط دارد برایمان مشکل‌ساز نشود، از طرفی در حال حاضر ۳ گروه حسابرسی در فعالیت هستند و از اول باشگاه تا الآن را رصد می‌کنند و خوشبختانه جای هیچ سؤالی هم باقی نمی‌ماند.

برخی افراد تراکتور را فقط با حضور خودشان قبول می‌کنند

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گفت: آقایانی که تراکتور را فقط با حضور خودشان قبول می‌کنند، دارند نظرات مردم را مصادره می‌کنند.

عباسی درباره اینکه امیر قلعه‌نویی وی را بهترین مدیرعامل تاریخ سرمربی‌گری خود می‌داند، خاطرنشان کرد: قلعه‌نویی به من لطف دارد. ما تا اینجای کار از عملکرد قلعه‌نویی راضی هستیم و امیدواریم این تعامل بتواند ما را برای رساندن تراکتور به جایگاه واقعی خود، یاری کند.

وی تصریح کرد: این افراد هیچ هدفی جز اینکه تراکتور شرایط بدی داشته باشد، ندارند اما خدا را شکر ما با هیئت‌مدیره هم‌صدا و هم‌قسم هستیم که مقابل این افراد ایستادگی کنیم تا شرایط تیم بهتر شود. این افراد هرجایی که صحبت می‌کنند، می‌گویند که هواداران این صحبت‌ها را انجام داده‌اند و با این کار خودشان را پشت هوادار مخفی می‌کنند تا اهداف شوم خود را در تیم تراکتورسازی پیاده کنند.

عباسی افزود: برخی دیگر از این افراد نیز مطالبه مالی دارند و اگر به این افراد برخی امکانات را بدهیم که نباید داد آن‌وقت صدایشان بریده می‌شود. حضورمان اینجا به خاطر این است که مسائلی که قبلاً بوده است را پاک‌کنیم. شرایطی که برخی افراد برای خودشان حکومت راه انداخته بودند را از هم پاشیدیم و قطعاً این افراد مقابله خواهند کرد.

وضعیت مناسب پرداختی‌های باشگاه تراکتورسازی به بازیکنان

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در رابطه با وضعیت مالی تراکتورسازی تأکید کرد: خوشبختانه از معدود باشگاه‌هایی هستیم که به بازیکنانی که از ابتدای لیگ در تیم هستند ۵۰ درصد و بازیکنانی که از نیم‌فصل با ما همراه هستند ۳۰ درصد پرداختی داشته‌ایم، ضمن اینکه توجه به آکادمی باشگاه مدنظر ما بوده و بخشی از بدهی‌های خارجی هم که ممکن بود باعث کسر امتیاز شود را هم پرداخت کرده‌ایم.

عباسی گفت: ما سعی کردیم که مشکلات مالی قبلی تیم از قبیل بدهی‌ها به تونی اولیویرا، آرفی، گونزالس را از میان برداریم. می‌توانید از طریق سازمان لیگ و مسئولان این امر نیز جویا شوید که بدون شک تیم تراکتورسازی تبریز جزو ۳ باشگاه برتر در خصوص پرداخت‌های مالی بوده است.

مدیرعامل باشگاه با اشاره به آکادمی فوتبال تراکتورسازی گفت: باطن یک باشگاه به نظر من مهم است و اگر باطن یک مجموعه درست باشد، بدون شک این امر برای نسل آینده نیز سودمند خواهد بود، در حال حاضر بیش از ۱۵۰ نفر هم در آکادمی باشگاه مشغول فعالیت هستند و حقوق می‌گیرند.

باید حق ۳۵ میلیون طرفدار تراکتورسازی را ادا کنیم

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی ضمن اشاره به لفظ بومی در برخی محافل خاطرنشان کرد: بومی کسی است که دلش با تراکتورسازی باشد، هر کس که دلش با تراکتورسازی باشد با هر زبانی و از هرکجای دنیا که باشد قابل‌احترام و باعث افتخار ماست و خوشحال می‌شویم که هواداری از تراکتورسازی از مرزها گذشته است، امیدوارم بتوانیم این تیم را به جایگاه اصلی‌اش که حق ۳۵ میلیون طرفدار تراکتورسازی و مردم آذربایجان و ترک هست برسانیم.

عباسی اظهار داشت: این تیم مال قلعه‌نویی یا عباسی نیست، درواقع مهر این تیم به نام مردم ترک و آذری ما زده‌شده به همین دلیل تراکتورسازی نیازمند حمایت هواداران است.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی گریزی به هواداران پرشور تیم زد و گفت: به نظر من این تیم علاوه بر آذری زبان‌ها از دیگر گویش‌ها و شهرها نیز هواداران زیادی دارد و بحث‌هایی که در خصوص مدیر غیربومی یا امثال این امر مطرح می‌شود چندان درست نیست و به نظر من کسانی هستند که به این تیم و رشد باشگاه تراکتورسازی تبریز حسادت می‌کنند، زیرا اگر نگاه کنید خاندان ما همه ورزشکار بودند.

وی عنوان کرد: ما امسال برنامه‌ای در باشگاه تنظیم کرده‌ایم که علاوه بر حذف اسم‌هایی به نام مدیر برنامه، بهترین پرداخت‌ها را نیز داشته‌ایم و حتی در خصوص اردوی ترکیه تیم ما علاوه بر رفع موانع مالی، با ۳ تیم مطرح اروپایی نیز قرارداد بازی دوستانه منعقد کرده بودیم که متأسفانه به دلیل مشکلات خروجی سربازان همه‌چیز عوض شد.

عباسی خاطرنشان کرد: ما از همه جهت آمده‌ایم تا به باشگاه تراکتورسازی و مردم فهیم و پرشور تبریز کمک کنیم تا تیم تراکتور بار دیگر در سطح آسیایی نیز بتواند خودی نشان دهد.

ورود فوتبال به سیاست غیرقانونی است

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در خصوص شعارهایی که علیه وی سر داده می‌شود گفت: کسی که فحاشی می‌کند آبرویش برایش مهم نیست. وقتی آقای فرکی از سپاهان رفت در صدر جدول بودند ولی برخی می‌گویند ما می‌توانیم با بی‌اخلاقی حکومت کنیم ولی ما به قول آقای جلالی فحش نمی‌دانیم که سر دهیم.

عباسی در خصوص کناره‌گیری از لیگ قهرمانان آسیا گفت: امروز قرار است هر چهار تیم حاضر در لیگ آسیا در دفتر آقای کفاشیان حاضر شویم و در این مورد تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: چون این بحث کاملاً غیرمنطقی است احتمال کناره‌گیری است و این بحث کاملاً سیاسی هست و یا توجه به اساس‌نامه فیفا ورود فوتبال به سیاست غیرقانونی است و بایستی مقابل این موضوع ایستادگی کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج