جاباما
۲۹۴۰۴۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

جاسوس اسرائیلی در غزه به دام افتاد

برخی منابع امنیتی فلسطین از دستگیری یکی از خطرناک ترین جاسوسان رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

تسنیم نوشت: برخی منابع امنیتی فلسطین از دستگیری یکی از خطرناک ترین جاسوسان رژیم صهیونیستی در غزه خبر دادند.

به گزارش رسانه های خبری فلسطین، پایگاه امنیتی المجد گزارش داد که یکی از خطرناک ترین جاسوسان رژیم صهیونیستی که از بیش از 14 سال برای این رژیم جاسوسی کرده است، به دام افتاد.

بر اساس این گزارش، این مزدور اسرائیلی به نام «م . س» ۴۲ ساله در عملیات های متعددی که به ترور تعدادی از رهبران مقاومت و بمباران خانه های فلسطینیان منجر شد، شرکت داشته است.

منابع امنیتی گفتند که این جاسوس اسرائیلی در سال 2002 در حین کار در اراضی اشغالی از طریق عناصر اطلاعاتی رژیم صهیونیستی جذب دستگاه جاسوسی این رژیم شده و سپس یکی از دوستان خود را با خود همراه کرده است.

بر پایه این گزارش، در ابتدا یکی از دختران جاسوس رژیم صهیونیستی با این فرد تصاویر مستهجن گرفته و پس از آن وی از ترس رسوایی با جاسوسی برای این رژیم موافقت کرده است.

این جاسوس اسرائیلی به هنگام مراجعت به اراضی اشغالی برای کار اطلاعات را به یکی از افسران اسرائیلی ارائه می کرد تا اینکه پس از شدت گرفتن انتفاضه الاقصی و ممانعت رژیم صهیونیستی از ورود کارگران به اراضی اشغالی وی از طریق تلفن همراه با افسران صهیونیست در ارتباط بوده است.

وی در اعترافات خود گفته است که در مقابل ارائه اطلاعات به افسران صهیونیست مبلغ ناچیزی که در بیشتر مواقع به ۵۰۰ شکل در ماه می رسید، دریافته می کرد.

پس از نبرد «العصف الماکول» یکی از نزدیکان این جاسوس صهیونیست منابع امنیتی فلسطین را در جریان موضوع جاسوسی وی قرار داده و گفته است که وی را در حین مکالمه با یک افسر اطلاعاتی اسرائیل دیده است که به دنبال آن نیروهای امنیتی فلسطین در غزه وی را دستگیر کردند.

وی در اعترافات خود همچنین گفت که اطلاعاتی را درباره دو خودرو در اختیار صهیونیست ها قرار داده است که آنها هر دوی این خودروها را بمباران کرده و سرنشینان آن به شهادت رسیدند همچنین اطلاعاتی را درباره منازل مبارزان فلسطینی به صهیونیست ها ارائه کرده است.

بنابر این گزارش، پس از نبرد العصف الماکول ماموریت این جاسوس صهیونیست شناسایی مکان های ذخیره موشک ها و تلاش برای شناسایی تونل های مقاومت و مبارزانی بوده که در این تونل ها فعالیت داشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج