۲۹۴۰۲۹
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

رحمتی محروم نمی‌شود

رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال نسبت به شایعه محرومیت مهدی رحمتی واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: سیدمهدی رحمتی در دقایق پایانی دیدار روز گذشته استقلال مقابل ذوب‌آهن از شاهین حاجی‌بابایی کارت زرد گرفت و بازی با استقلال اهواز را از دست داد. بعد از این اتفاق مظلومی در نشست خبری عنوان کرد که با رحمتی برخورد کرده است، همین اظهارنظر سرمربی استقلال باعث ایجاد شائبه شد تا جایی که در صفحات مجازی و برخی از سایت‌های خبری، حرکت رحمتی را با حرکت ژاوی آلونسو و سرخیو راموس که چند سال پیش با تحریک مورینیو اخطار عمدی گرفته و محروم شدند، قیاس کردند و از احتمال محرومیت سه جلسه‌ای کاپیتان تیم استقلال خبر دادند.

هوشنگ نصیرزاده رئیس کمیته حقوقی و تدوین مقررات فدراسیون فوتبال در خصوص این اتفاق و اینکه آیا اصلاً آیین نامه‌ای در مورد این مسئله وجود دارد یا خیر،‌ گفت: ما اصلاً نمی‌خواهیم تصمیمات اروپا را زیر سؤال ببریم، ولی آیین‌نامه‌های اروپایی با آیین‌نامه‌های فیفا تغییراتی دارد، حتی تنبیهات هم به شکل دیگری است. اگر مهدی رحمتی یک بازیکن حرفه‌ای است پس می‌توانست اخطار بگیرد و نمی‌شود چشم را بست و هر تصمیمی که اروپایی‌ها می‌گیرند ما هم بگیریم.

وی در خصوص تشابه حرکت رحمتی با حرکت دو بازیکن تیم رئال مادرید گفت: من نمی‌دانم این اتفاق افتاده یا نه،‌ ولی اصولاً به این موضوع اعتقادی ندارم، اگر قرار است برخوردی صورت بگیرد، توسط باشگاه باید اتفاق بیفتد. حال من از شما سؤال می‌پرسم؛ به نظر شما رحمتی برای چه اخطار گرفت؟

«به دلیل اینکه کمی مصدوم بود و دیدار آینده استقلال مقابل استقلال اهواز راحت‌تر است و کاپیتان استقلال تصمیم داشت مقابل نفت حتماً حضور داشته باشد». نصیرزاده در واکنش به این پاسخ گفت: پس این نشان می‌دهد رحمتی می‌خواهد در یک بازی حساس به استقلال کمک کند، من اسم این رفتار را رفتار حرفه‌ای می‌گذارم و همانطور که گفتم باشگاه تشخیص می‌دهد که آیا بازیکن به نفع تیم کار کرده یا به ضرر تیم.

وی در پایان محرومیت رحمتی را صددرصد منتفی دانست و گفت:‌ اصلاً در ایران چنین مقررات و آیین‌نامه‌ای نداریم و مطمئناً مهدی رحمتی با محرومیت مواجه نخواهد شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج