جاباما
۲۹۴۰۲۷
۲ نظر
۵۰۰۱
۲ نظر
۵۰۰۱
پ

مصاحبه جنجالی کاظمیان علیه دایی

ستاره سابق پرسپولیس در مصاحبه ای به افشاگری درباره اختلاف هایش با دایی پرداخته بود.

خبرآنلاین: علی دایی در برنامه ۹۰ حرف از یک مصاحبه می زد، از مصاحبه ای که جواد کاظمیان ستاره سابق پرسپولیس علیه او کرد. البته دایی گفت که بعدها کاظمیان به او گفته تحت تاثیر بعضی ها آن حرف ها را زده است. اما مصاحبه ای که کاظمیان علیه دایی کرد چه بود؟ بی شک این مصاحبه را باید تندترین مصاحبه زندگی جواد کاظمیان دانست، بازیکنی که معمولا از مصاحبه کردن فراری است. علی دایی در مهر ۱۳۸۷ و در روزهای سرمربیگری تیم ملی، در مصاحبه ای گفت: «مجید غلام نژاد بهتر از جواد کاظمیان است.» پس از این مصاحبه بود که مهاجم آن روزهای عجمان امارات به خشم آمد و پاسخ علی دایی را دارد. او در آن مصاحبه جزئیاتی از شروع اختلافاتش با علی دایی را گفت که البته هنوز آن مصاحبه از یاد آقای گل فوتبال ایران نرفته است:

*مشکل اول من و دایی مربوط به سال ۸۱ است، مقطعی که در تیم سایپا بازی می کردم. قبل از اینکه به الاهلی بروم از باشگاه الشباب پیشنهاد داشتم به خاطر همین همراه آقای صالحی مدیرعامل وقت باشگاه ساپیا برای عقد قرارداد به امارات رفتیم آن روزها دایی در الشباب بازی می کرد و برای درمان آسیب دیدگی پایش به فرانسه رفته بود و وقتی متوجه شد قرار است با الشباب قرارداد ببندم، در تماسی که با مسئولان باشگاه داشت، نظر آنها را تغییر داد!

*در بازی با اردن، در یک صحنه وقتی وارد محوطه جریمه شدم، به علی کریمی پاس دادم و آن توپ به بیرون رفت اما دایی با واکنشی شدید همراه با فحاشی، گفت که چون کریمی رفیق توست به او پاس دادی. این حرکت برای من به عنوان جوانی ۲۱ ساله غیر قابل باور بود، چون هیچ وقت فکر نمی کردم کاپیتان تیم ملی که باید الگوی تمام بازیکنان دیگر باشد، برای از دست رفتن یک موقعیت ساده، چنین واکنشی نشان بدهد. من فیلم این جریان را هم در اختیار دارم که توسط دوربین یکی از فیلمبردارها ضبط شده است. در همین بازی گل دوم را هم دایی زد اما وقتی من برای گفتن تبریک سراغشان رفتم، برخورد خیلی بدی با من کردند.

*البته کینه دایی زمانی نسبت به من شدت پیدا کرد که همراه پرسپولیس در دوره آری هان در اردوی اتریش بودیم. یک شب سر میز شام بچه ها گفتند که قرار است دایی به پرسپولیس بیاید، من هم با توجه به اتفاقاتی که در زمان بگویچ افتاده بود گفتم من که می خواستم به الشعب بروم، حالا که اینطور شد حتما می روم. یکی از بازیکنانی که در آن مقطع تازه به پرسپولیس آمده بود در تماسی که با دایی داشت، صحبت های من را به وی منتقل کرد و از اینجا بود که برای دایی تبدیل به یک متهم شدم و این را می دانم تا وقتی که ایشان سرمربی تیم ملی باشند، حتی اگر بهترین بازی ها را از خود ارائه دهم، جایی در این تیم ندارم.

*زمان بگوویچ وقتی بعد از بازی با پیکان که اولین شکست ما محسوب می شد، ایشان داخل رختکن و مقابل تمام بازیکنان با تجربه که آن روزها تعدادشان زیاد بود، درباره من گفته بودند: «این چه بازیکنی است و اگر دیدید دوباره به تیم ملی شود.» دقیقا پس از آن اتفاق شش ماه به تیم ملی دعوت نشدم. اگر هم پس از آن دعوت به خاطر عملکرد خوبی در پرسپولیس و فشار تماشاگران بود. این مسائل ادامه هم داشت. مثلا بگوویچ در تمرینات می گفت: ضربه های کاشته کناری را من سانتر کنم اما در اواخر فصل و در تمرینات دایی علنا می گفت: «کاظمیان بلد نیست ضربه کاشته بزند» و در بازی ها خودش تمام کاشته ها را می زد و خیلی از مسائل که واقعا نمی توانم به آنها اشاره کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امان از زرق و برق دنیا!!1

    • بدون نام

      چطور یادتون اومد از ده سال پیش,یعنی اینقدر خبرا دیر بهتون میرسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج