۲۹۴۰۱۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

طنز؛ تهیه داروی تقویتی با همکاری گربه‌ها

محمد صفاجویی در وبسایت چیزنا نوشت:

به گربه‌ها دقت کردید؟ خیلی دقت نکنید! چون احتمالا چیزهایی می‌بینید که اصلا مناسب سن و سال‌تون نیست. بله همین گربه‌هایی که مظهر گوگولیّت هستن، یک وجه پنهان دارن که تمام اون بخش مگولیّت‌شون رو زیر سوال می‌بره.

فقط کافیه یه باد بزنه. اصلا هم مهم نیست ظل گرماس یا چله سرما. فقط یک باد لازمه. در حد نسیم حتی. آخه من نمی‌دونم باد دقیقا از چه نقاطی و به چه شکلی عبور می‌کنه که این داستان رو برای گربه‌ها ایجاد می‌کنه. والا ما‌ام باد می‌خوریم ولی جنبه‌اش رو داریم. حداقل در ملا عمومی ناله نمی‌کنیم.

همه اینا رو به این خاطر گفتم که الان ۴۰ ساعته نخوابیدم. نه اینکه فکر کنید ذهنم درگیر مشغله‌های جورواجور فکری بوده، چون اون که دیگه عادیه؛ بلکه به‌خاطر صدای شرم‌آور یه گربه‌اس که دقیقا پشت پنجره من رو به‌عنوان مکانی برای عملی کردن مقاصد شومش انتخاب کرده.

این دوست‌مون دو سه روزه به بهونه یه نیمچه باد، کل گربه‌های محله رو با هم درگیر کرده. از صبح خروس‌خون، یه سری گربه دم‌سیخ، زوزه‌کشان دارن این پشت دعوا می‌کنن. آدم یاد سریال فاطما گل می‌افته.

برخورد پدر و مادر‌ها هم با بچه‌هاشون توی چنین مواقعی جالب توجهه. مثل اون بچه‌ طفل معصومی که به باباش گیر داده بود «بابایی این گربه‌هه رو که گریه می‌کنه کمک کنیم» و پدره واقعا نمی‌دونست چه‌جوری فرزند دلبندش رو از اون فضای منفی هجده دور کنه و بهش بقبولونه که اون نیازمند کمک نیست و چیز دیگه‌ای لازم داره.

پس از ۴۰ ساعت بیداری که دیگه داره ۴۱ ساعت می‌شه و دوست‌مون هنوز داره ناله‌های ممتد یا مقطع می‌کنه، به یه نتیجه مثبت رسیدم که شاید زندگی‌ من و شما رو دگرگون کنه؛ تهیه داروهای تقویتی با همکاری گربه‌ها. مطمئنم به ذهن استیو جابز و بیل گیتس هم نرسیده. یا شاید هم رسیده و روشون نشده بگن.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج