۲۹۳۹۹۵
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

هر دو دربی اصفهانی‌ها و تهران با تساوی به پایان رسید تا مهم‌ترین دیدارهای هفته هجدهم تقسیم امتیاز شوند.

ورزش سه: هفته هجدهم لیگ برتر با تساوی استقلال - ذوب آهن در اصفهان و البته تقسیم امتیازات در ورزشگاه آزادی بین پرسپولیس سپاهان و پیروزی فولاد در دربی خوزستان به پایان رسید. با هم تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر را از نظر می‌گذرانیم:

دروازه‌بان

سید مهدی رحمتی (استقلال)

سید مهدی رحمتی در بازی برابر ذوب آهنی‌ها کم نیاورد و چندین مهار فوق‌العاده داشت. او درون دروازه استقلال به دژ محکمی تبدیل شده است و استقلالی‌ها از اینکه او را در ترکیب دارند خوشحالند. رحمتی آنقدر در بازی با شاگردان گل محمدی خوب بود تا تیمش همچنان در صدر جدول باقی بماند.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

به جز رحمتی دروازه‌بانان دیگری چون رحمان احمدی، رشیدمظاهری و مجتبی روشنگر نیز سبوهای خوبی داشته‌اند.

مدافعان

فرشاد فرجی (راه آهن)

مهدی تارتار برای تقابل با تراکتورسازی ترکیبی جوان به زمین فرستاد، او برای مهار فرزاد حاتمی از فرشاد فرجی در دفاع وسط استفاده کرد. فرجی در تقابل با حاتمی موفق‌تر بود و توانست ضربه‌های سر اول را به خوبی دفع کن. بازی خوب و منطقی او باعث شد تا برای اولین بار در تیم منتخب ما قرار بگیرد.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

احمد آل نعمه (پدیده)

احمد آل نعمه بعد از یک نیم فصل دوری از مستطیل سبز دیروز با پیراهن تیم جدیدش پدیده به میدان رفت و توانست در بازی اول نمایش قابل قبولی از خود نشان دهد، بسته ماندن دروازه پدیده مشهد نشان از عملکرد خوب خط دفاعی نیز دارد که یکی از نفرات آن آل نعمه بود، کسی که پدیده‌ای ها روی تجربه‌اش حساب باز کرده‌اند تا دیگر اشتباهات خطرناک نیم فصلاول را که موجب دریافت گل در دقایق پایانی می‌شد را مرتکب نشوند.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

رامین رضاییان (پرسپولیس)

رامین رضاییان در بازی برابر سپاهان یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام داد، بعد از بیرون رفتن خلعتبری او بیش‌تر میل نفوذ داشت و توانست روی گل تساوی تیمش نقش کلیدی داشته باشد و یکی از خوب‌های میدان لقب بگیرد.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

رضا شربتی (سیاه جامگان)

دفاع چپ جوان ۲۱ ساله مشهدی‌ها در بازی‌های این فصل توانست خود را در ترکیب این تیم جا بیندازد و روز به روز بیشتر خود را با شرایط تیم و بازی‌ها وفق دهد، او اکنون مدافع ثابت فرهاد کاظمی و تیمش است، شربتی در بازی برابر نفتی‌هادر یکیدو صحنه با پختگی کامل توانست قسمت چپ دفاعی سیاه جامگان را پر کند و در چند مورد نیز اشتباه بازیکن‌های مکمل خود را به خوبی پوشش دهد.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

هافبک‌ها

مهدی مهدی پور (ذوب آهن)

یکی از عوامل برتری ذوب آهن در بازی با استقلال عملکرد موفق مهدی مهدی پور در میانه زمین بود، او با دوندگی و جنگندگی توانست به خوبی امید ابراهیمی را مهار کند و از طرفی پایه گذار حملات تیمش باشد اما علی رغم بازی خوب ذوبی‌ها استقلال دروازه بانی داشت که به راحتی گل نمی‌خورد و توانست کلین شیت کند.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

ماتیاس چاگو (فولاد خوزستان)

شاید اگر شوت زیبای چاگو و البته اشتباه خسوس نبود اکنون دربی خوزستانی‌ها با تقسیم امتیازات به پایان می‌رسید، چاگو در برابر استقلال خوزستان به خوبی و باهوش بازی کرد و تصمیم به شوت زنی در موقعیتی که منجر به گل شد نقطه عطف بازی او بود. چاگو که محبوبیت خاصی بین اهوازی‌ها دارد توانست دومین گل سه امتیازی این فصلش را به ثمر برساند.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

کمال کامیابی نیا (پرسپولیس)

هافبک جوان و خلاق پرسپولیس در برابر سپاهان روز خوبی داشت و توانست با جنگندگی حملاتی از تیم رقیب را خنثی کند و می‌توان اوج بازی‌اش را ضربه فوق العاده اش دانست، ضربه‌ی زیبایی که مهارش برای هر دروازه بانی غیر ممکن بود؛ بازی خوب کمال در کنار گل زیبایش بهانه‌ای شد تا او را در تیم منتخب هفته ما جا بگیرد.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

رسول نویدکیا (سپاهان)

رسول نویدکیا در پنجره نقل و انتقالات خواهان زیادی داشت که استقلال تهران مهم‌ترینشان بود اما مسئولان سپاهان راضی به جدایی نشدند تا زردپوش باقی بماند. نویدکیا برابر پرسپولیس در میانه زمین برای تیمش عملکرد موفقی از خود نشان داد و با پاس‌ها ی دقیق و دوندگی‌اش سعی کرد کفه ترازو را در وسط زمین به نفع سپاهان سنگین‌تر کند. نویدکیا از بازیکنانی است که استیماچ برای ادامه رقابت‌ها حساب ویژه‌ای روی او کرده است.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

مهاجمان

لوسیانو پریرا (سپاهان)

لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی سپاهان پس از مدت‌ها که به دلیل صادرنشدن کارت بازی‌اش به میدان مرفته بود امروز در نوک پیکان حمله از او استفاده شد. پریرا برابر قرمزپوشان پایتخت به مانند فصول قبل ستاره بود و توانست نمره مثبت بگیرد، او گلزنی هم کرد تا نشان دهد گلزنی در خون برزیلی‌هاست حتی اگر یک سال بازی نکنند.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر

پیمنتا (گسترش فولاد)

لئوناردو پیمنتا برزیلی که نیم فصل دوم لیگ چهاردهم سه گل زد و تقریباً ۸ پاس گل داد با شروع فصل جدید از گسترش جدا شد و به کشور خود سفر کرد اما گویا سرنوشت او با تبریز گره خورده است زیرا نامش در خریدهای تیم فصل گسترش به چشم خورد. وی بعد از چند ماه دوری از ایران و گسترش در دیدار با صبا با پیراهن آبی این تیم تبریزی در زمین دیده شد و موفق شد شروعی عالی در لیگ برتر ایران داشته باشد، او علاوه بر خطرهایی که روی دروازه صبا با ارسال‌هایش انجام داد پاس گل هم داد و در نیمه دوم دست از تلاش کردن نکشید تا بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

تیم منتخب هفته هجدهم لیگ برتر
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسن

      یعنی استقلال اگه رحمتی رو نداشت الان ته جدول داشت دست و پا میزد
      بعد میان میگن مظلومی خوبه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج