۲۹۳۷۹۱
۷ نظر
۶۳۱۱
۷ نظر
۶۳۱۱
پ

کمپین بی غیرتی در اینستاگرام! +عکس

«من و عشقم» یکی از این کمپین هاست که در اینستاگرام راه افتاده و از زوج های جوان درخواست می کند عکسی دونفره از مراسم نامزدی یا عروسی خود ارسال کنند تا برای عموم منتشر شود!

وب سایت مشرق: مدتی است در شبکه های اجتماعی و مشخصا اینستاگرام کمپین هایی راه افتاده که معلوم نیست هدف گردانندگان آن چیست.

«من و عشقم» یکی از این کمپین هاست که در اینستاگرام راه افتاده و از زوج های جوان درخواست می کند عکسی دونفره از مراسم نامزدی یا عروسی خود ارسال کنند تا برای عموم منتشر شود!

کمپین بی غیرتی در اینستاگرام! +عکس

سال گذشته نیز یکی از شبکه های ماهواره ای-تی وی پرشیا- از مخاطبانش خواسته بود تا فیلم های عروسی اشان را برای آنها ارسال کنند تا به بهترین فیلم عروسی جوایزی داده شود!

این حرکت البته با اعتراض مخاطبان این شبکه ماهواره ای دوامی نداشت حالا اما در اینستاگرام این اتفاق رخ داده و عده ای برای منفعت مالی خود دست به چنین کارهایی می زنند.

کمپین بی غیرتی در اینستاگرام! +عکس

نکته: باید توجه داشت علاوه بر موضوع بی غیرتی و بی حیایی)؛ مراجعه به این سایت‌ها رفتار خودتخریبی و خودآزاردهنده (مثل مقایسه‌های منفی) را در افراد تشدید می‌کند. کارشناسان معتقدند در اینگونه سایت‌ها این احساس به افراد دست می‌دهد که دیگران شادتر از آنها هستند و این باعث سرخوردگی و واکنش‌های نامناسب در فرد می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تعریف عشق از کی تا حالا بی غیرتی شده ؟
      حالا اگر با چادر و ریش عکس بگیرن مشکلی نیست ؟

      پاسخ ها

      • ایلیا

        دوست عزیز میشه شما عشق رو واسه ما معنی کنی؟اینکه کسی فیلم وعکس شخصی خودش روبه همراه همسرش توشبکه های اجتماعی پخش کنه تا دست به دست بچرخه وهرجور آدمی این عکس هاو فیلم ها رو بببینه ازنظر شما این عشقه؟؟به نظرمن که جز بی غیرتی هیچ اسم دیگه ای نمیشه روی این کار گذاشت

    • بدون نام

      من نمی دونم مردیم ایران چه تحفه هایی هستند که هر کاری می کنند یک مشکلی ایجاد می شه... عکس مذارن می گن بی غیرتن... چالش می ذارن می گن بی کارن... ما چی کار باید بکنیم که شما دغدغه های اصلی زندگیتون یکم کم بشه... به من و تو چه تو ک دنیا از این چالش ها هست ما خونمون رنگین تره؟... الان صد تا کامنت میاد که شما چرا رگ غیرتت موقعی که یک بچه ی فقیر رو می بینی بیرون نمی زنه چرا پول مردم رو خوردن و یه آب روش رگ غیرتت بیرون نمی زنه و مسلمونیت گل نمی کنه... بسه بابا چرا فکر می کنمید مردم به دید شما باید زندگی کنن... هر کی مختاره تا جایی که به کسی آسیب جسمی و مالی نزنه هر جور دوست داره زندگی کنه ... به کسی هم بی احترامی نکنید به این بی غیرتی نمی گن برادر من... به خیلی چیزای دیگه که هم من می دونم و هم شماها فقط به نفعتون نیست باور کنید.... اصلا من نمی دونم چرا یک آدم باید به خودش اجازه بده بیاد به من بگه چی کار کنم چه کار نکنم لالایی بلدی چرا خودت خوابت نمی بره... واقعا خستهم از زندگی کردن تو این جا...

    • پسر بابام

      واقعا اینجور مردهای بی غیرت با سیب زمینی تفاوتی ندارن..عکس مقابسه باحالی کرده ---

    • فرزند ایران اسلامی

      سلام مخاطب . اون دوستی که گفته :"تا جایی که به جان و مال کسی آسیب نرسد،مشکلی ندارد"،میتواند همشیره ها را پشت ویترین ها بگذارد تا هم جانشان در امان باشد و هم مالشان تقویت شود !!!!!!!!. "جذبه ی صورت کشش معنوی است .

    • صادق

      جهان سومی ها.

    • علیرضا محمدی

      به نظر من احساس آدم بدون توجه به دین ها ،بهترین راهنما وتامین کننده ی نیاز روحی وپرورش انسانهای بی عقده هست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج