جاباما
۲۹۲۹۵۲
۵۰۷۸
۵۰۷۸
پ

کار کردن در شرکت چالش برانگیز اپل چگونه است؟

اپل را می توان یکی از چالش برانگیزترین شرکت ها برای کار دانست. در این شرکت با بهترین ها همکار خواهید بود و با توجه به سخت گیری های این شرکت، همواره تحت فشار هستید تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهید.

وب سایت تک شات: اپل را می توان یکی از چالش برانگیزترین شرکت ها برای کار دانست. در این شرکت با بهترین ها همکار خواهید بود و با توجه به سخت گیری های این شرکت، همواره تحت فشار هستید تا بهترین عملکرد را از خود نشان دهید. همین عوامل دست به دست هم داده و محیطی پر تنش را ایجاد می کنند.

کار کردن در شرکت چالش برانگیز اپل چگونه است؟

ولی، علیرغم ساعات کاری طولانی، بسیاری از کارکنان اپل باور دارند مزایای کار در این شرکت بیشتر از سختی های آن است. اگر نگاهی به نظرات و نوشته های کارکنان این شرکت در وب سایت GlassDoor بیاندازید، متوجه می شوید که این شرکت رفتار بسیار خوبی با پرسنل خود دارد. در اینجا قصد داریم به بررسی مهم ترین نکاتی که کارکنان اپل درباره این شرکت مطرح می کنند بپردازیم.

بسیاری از سمت ها حقوق خوبی دریافت می کنند

از نظر اکثر کارکنان اپل، دستمزد بالا یکی از دلایل اصلی برای کار در این شرکت است. در حالی که میانگین درآمد یک مهندس نرم افزار در آمریکا سالانه ۷۶ هزار دلار است، مهندسینی که در اپل مشغول به کار هستند، بسته به میزان مهارت خود، تا سالانه ۱۰۰ هزار دلار نیز دریافت می کنند.

جو حاکم بر آن در مقایسه با سایر شرکت ها، پخته تر است

با نگاهی به میانگین سنی کارکنان اپل متوجه می شویم که اکثر آنها بالای سی و یا چهل سال سن دارند، که همین باعث شده تجربه و بلوغ بیشتری را به این شرکت اضافه کنند.

کار کردن در شرکت چالش برانگیز اپل چگونه است؟

بهره مندی از تخفیف محصولات

همه ما می دانیم که محصولات اپل به هیچ وجه ارزان نیستند، و کارکنان این شرکت نیز به همین دلیل عاشق بهره مندی از تخفیف های ویژه خود هستند. همچنین، کارکنان این شرکت قادر هستند سهام اپل را نیز با قیمت کمتری خریداری کنند.

با افراد باهوش کار می کنید

استو جابز همیشه می گفت اپل جای افراد درجه یک است؛ و به همین دلیل است که امروز شاهد حضور نخبه ها در این شرکت هستیم. کارکنان اپل در نظراتی که در وب سایت Glassdoor ثبت کرده اند همواره به فرهنگ حاکم بر این شرکت اشاره دارند و آن را یکی دیگر از دلایل اصلی برای کار در این شرکت عنوان می کنند.

برگزاری جشن به بهانه های مختلف

هر چند وقت یک بار، کارکنان اپل به یک مهمانی خودمانی همراه با موسیقی و شادی دعوت می شوند. اپل این مهمانی ها را به بهانه های مختلفی مثل سالگرد تولد محصولات خود برگزار می کند.

کار کردن در شرکت چالش برانگیز اپل چگونه است؟

کار در اپل رزومه بسیار خوبی خواهد بود

کار در اپل مثل زندگی در نیویورک است. اگر به اینجا رسیده اید، به احتمال زیاد به هر جای دیگر هم که بخواهید می رسید. این برند در چشم سایر شرکت ها بسیار با اعتبار است و بخاطر محصولات با کیفیتی که می سازد در سراسر جهان خوشنام است.

رفت و آمد کارکنان بسیار آسان است

این شرکت سرویس های حمل و نقل کارآمدی را در اختیار کارکنان خود قرار می دهد. اگر تمایلی به استفاده از این سرویس نداشته باشید، می توانید از کمک هزینه سفر با سایر وسایل نقلیه بهره مند شوید.

اپل توسط مدیری لایق اداره می شود

۹۴ درصد از کارکنان اپل در Glassdoor شیوه مدیریت کوک را تحسین کرده اند. این میزان به خوبی نشانگر احترام است که کارکنان اپل برای کوک قائل هستند.

کار کردن در شرکت چالش برانگیز اپل چگونه است؟

کارکنان آزادی عمل دارند

درست است که نظارت در اپل بسیار دقیق است، ولی این مانع آزادی عمل کارکنان این شرکت نمی شود.

کارکنان پاره وقت نیز از مزایای اپل بهره مند می شوند

در حالی که تعدادی از کارکنان پاره وقت فروشگاه های اپل از دستمزد پایین خود ناراضی بودند، ولی اکثر آنها در Glassdoor اعلام کرده اند که از مزایای اپل بهره مند می شوند.

در کنار کار، مهارت های جدید می آموزید

ممکن است کار در اپل راحت نباشد، ولی در عوض می توانید با ثبت نام در "دانشگاه اپل" در کمپ این شرکت به مهارت های خود بیافزایید.

کار کردن در شرکت چالش برانگیز اپل چگونه است؟

هر روز سیب رایگان می خورید

با توجه به نام این شرکت، جای تعجب نیست که کارکنان اپل هر روز یک سیب رایگان می خورند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج