۲۹۲۵۷۹
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

قدرتمندترین کارت های گرافیک سال ۲۰۱۶

بهترین کارت گرافیک کدام است؟ سوالی که بسیاری از گیمر ها به دنبال جواب آن هستند.همه ساله نسل های جدید از کارت های گرافیک توسط شرکت های مختلف عرضه می شود که انتخاب بهترین از میان آن ها کار بسیار مشکلی است.

وب سایت تک فارس - محمد حسن موسوی: بهترین کارت گرافیک کدام است؟ سوالی که بسیاری از گیمر ها به دنبال جواب آن هستند.همه ساله نسل های جدید از کارت های گرافیک توسط شرکت های مختلف عرضه می شود که انتخاب بهترین از میان آن ها کار بسیار مشکلی است.

قدرتمندترین کارت های گرافیک سال 2016

در این مقاله ما ۴ کارت گرافیک عرضه شده در سال ۲۰۱۶ برای شما رتبه بندی کرده ایم.البته ما بودجه شما را هم در نظر گرفته ایم وگرنه بدیهی است که کارت های گرافیک گران تر همیشه بهتر هستند…

بهترین کارت گرافیک

Nvidia GeForce GTX ۹۸۰ Ti

قدرتمندترین کارت های گرافیک سال 2016

قیمت : ۶۵۰$

اگر از کارت گرافیک Titan X صرف نظر کنیم {که حتما باید این کار بکنید، زیرا Titan X قیمتی دو برابر GTX ۹۸۰ Ti دارد و قدرتش ۱۰% کمتر از GTX ۹۸۰ Ti می باشد}، عنوان بهترین کارت گرافیک حال حاضر را به راحتی می توان به GTX ۹۸۰ Ti نسبت داد.توجه داشته باشید که با اورکلاک کردن این کارت گرافیک می توانید قدرت آن را تا ۲۰% افزایش دهید.

هم چنین در مقایسه با بهترین کارت گرافیک شرکت AMD (که Fury X نام دارد)، GTX ۹۸۰ Ti حتی بدون اورکلاک کردن هم سریع تر است.این کارت گرافیک ممکن سایز بزرگی داشته باشد، اما در عوض دارای یک فن بسیار قوی (در حد رادیاتور!!) است که در پشت آن تعبیه شده است و باعث می شود GTX ۹۸۰ Ti در حین پردازش بدون صدا و خنک باقی بماند.

GTX ۹۸۰ Ti به راحتی می تواند از پس اجرای بازی ها باکیفیت ۴K برآید.البته اگر شما بهترین اجرای ممکن در حالت ۴K را می خواید، بهتر است دو عدد از این کارت ها در کیس خود مچ کنید.

در آخر باید گفت که قیمت این کارت کاملا مناسب امکانات و قدرت آن است و گزینه مناسبی برای بازیخور های حرفه ای می باشد


بهترین کارت گرافیک با قیمت مناسب

Nvidia GeForce GTX 970

قدرتمندترین کارت های گرافیک سال 2016

قیمت : ۳۱۰$

زمانی که ما قصد داشتیم بهترین کارت گرافیک با قیمت مناسب را انتخاب کنیم، مجبور شدیم از بین Radeon R۹ ۳۹۰ و GeForce GTX ۹۷۰ یکی را انتخاب کنیم.این انتخاب از آن جایی سخت تر می شد که شرکت AMD با درایور های Crimson اش به پیشرفت های زیادی دست یافت.

با انجام بازی روی کیفیت ۱۰۸۰p متوجه برتری محسوس GeForce GTX ۹۷۰ شدیم.هم چنین باید بدانید که GTX ۹۷۰ انرژی کمتری مصرف می کند و اورکلاک کردن آن قدرت بیشتری نسبت به اورکلاک کردن R۹ ۳۹۰ به کارت گرافیک اضافه می کند.

در مقابل R۹ ۳۹۰ با ۸ گیگابایت حافظه پردازشی توجه بسیاری را جلب کرده است ولی افراد متخصص بر این باورند که این ۸ گیگابایت تاثیر چندانی در قدرت آن نخواهد داشت و صرفا یک تاکتیک فروش می باشد.

هر دو کارت گرافیک قیمتی در حدود ۳۰۰$ دارند و شما هر کدام را انتخاب کنید، ضرر نخواهید کرد


محبوب ترین کارت گرافیک

AMD Radeon R9 380

قدرتمندترین کارت های گرافیک سال 2016

قیمت : ۲۰۵$

کارت گرافیک Radeon R۹ ۳۸۰ کاملا از رقیب هم قدرت خود، یعنی GeForce GTX ۹۶۰ قوی تر است.هر دو کارت از ۱۸۰$ (مدل ۲ گیگابایتی) تا ۲۰۰$ (مدل ۴ گیگابایتی) قیمت گذاری شده اند.

اگر شما بودجه محدودی دارید ما مدل ۲ گیگابایتی Radeon R۹ ۳۸۰ را به شما پیشنهاد می کنیم.چون مدل ۴ گیگابایتی تنها ۱۰% قدرت بیشتری از مدل ۲ گیگابایتی دارد.هم چنین اگر کارت R۹ ۳۸۰ اورکلاک مناسبی شده باشد، خیلی بهتر از یک GTX ۹۶۰ اورکلاک شده عمل خواهد کرد.

بهتر است بدانید که GTX ۹۶۰ با CPU های ضعیف تر بهتر عمل می کند.اما اگر شما پردازنده ای قوی تر از مدل های Core i۳ دارید، بهتر است Radeon R۹ ۳۸۰ را برای سیستم خود انتخاب نمایید.


بهترین کارت گرافیک ارزان قیمت

Nvidia GeForce GTX 950

قدرتمندترین کارت های گرافیک سال 2016

قیمت : ۱۵۰$

باز هم انتخاب سخت بین محصولات AMD و Nvidia پیش روی ماست.کارت GTX ۹۵۰ حدود ۱۵۰$ دلار قیمت دارد، در حالی که رقیب آن (Radeon R۷ ۳۷۰)ر۲۰$ ارزان تر می باشد.اما در پردازش های گرافیکی، GTX ۹۵۰ حداقل ۱۰% سریع تر است که با توجه به قیمت ها کارت ها گزینه R۷ ۳۷۰ به کلی حذف می گردد.

برتری مهم GTX ۹۵۰ مصرف کمتر انرژی نسبت به R۷ ۳۷۰ است.در زمینه اورکلاک کردن هم کارت GTX ۹۵۰ دوباره برنده می شود زیرا افزایش قدرت آن ۵% بیشتر از رقیبش می باشد.

حتی اگر بودجه شما به خرید R۷ ۳۷۰ هم می رسد، ما بدون هیچگونه طرفداری پیشنهاد خرید GeForce GTX ۹۵۰ را به شما می دهیم.

سخن پایانی :

در زمینه خرید کارت گرافیک، هیچ گاه به تبلیغات اعتماد نکنید.میزان حافظه پردازنده گرافیکی همیشه نشانه قدرت آن کارت نمی باشد.

حتما قبل از خرید از افراد مطلع و متخصص سوال کنید و نقد ها و بنچ مارک های سایت های مختلف را باهم مقایسه کرده و سپس انتخابتان را انجام دهید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج