جاباما
۲۹۱۵۹۲
۹ نظر
۵۰۴۷
۹ نظر
۵۰۴۷
پ

از مجرد بودن تان لذت ببرید

من معتقدم که شبکه های اجتماعی برای افرادی که تازه رابطه عاشقانه خود را به اتمام رسانده اند، مانند یک زهر عمل عمل می کند. با گشت و گذار در آن، نه تنها به یاد عشق گذشته تان می افتید بلکه به رابطه عاشقانه دیگران نیز حسادت خواهید کرد.

برترین ها: احساس تنهایی را کنار بگذارید و با راهکارهایی که در زیر آمده است از مجرد بودنتان بیشتر لذت ببرید.

۱. از شبکه های اجتماعی دوری کنید

از مجرد بودن تان لذت ببرید

من معتقدم که شبکه های اجتماعی برای افرادی که تازه رابطه عاشقانه خود را به اتمام رسانده اند، مانند یک زهر عمل عمل می کند. با گشت و گذار در آن، نه تنها به یاد عشق گذشته تان می افتید بلکه به رابطه عاشقانه دیگران نیز حسادت خواهید کرد. سعی کنید خودتان را با چیزی جز شبکه های اجتماعی سرگرم کنید وگرنه محبورید هدیه های گرانبها، شعرهای عاشقانه و عکس های دونفره را ببینید و دم نزنید.

۲. با دوستان مجردتان قرار بگذارید

از مجرد بودن تان لذت ببرید

شما تنها فرد مجرد این کره خاکی نیستید. سعی کنید با دوستان مجردتان قرار بگذارید و کنار آنها خوش بگذرانید. شما مشترکات زیادی با هم دارید و مطمئن باشید که بیش از همیشه به شما خوش خواهد گذشت.

۳. عشق بورزید

شما نباید تنها به نیمه گمشده خود عشق بورزید بلکه افراد زیاد دیگری هستند که محتاج عشق و محبت شمایند. چند شاخه گل بخرید و به دیدن پدر و مادرتان بروید، به خانه سالمندان سری بزنید یا حتی اگر به حیوانات علاقه دارید برای آنها غذا بخرید و سیرشان کنید. مجرد بودن به معنی عشق نورزیدن نیست پس عشق تان را دریغ نکنید.

۴. برای خودتان گل بخرید

از مجرد بودن تان لذت ببرید

چه کسی گفته است که گل را تنها باید برای عشق زندگی خود خرید؟ این باورهای قدیمی را دور بریزید و برای خودتان یک دسته گل بخرید و در تنهایی خود از عطر و زیبایی آن لذت ببرید.

۵. کاری را که دوست دارید انجام دهید

آیا همیشه دوست داشته اید که در باشگاه ورزشی ثبت نام کنید یا تابلوی نقاشی خود را بکشید؟ پس همین حالا باید اولین قدم را برای فعالیتی که همیشه به دنبالش بوده اید، بر دارید.

۶. از دنیای بیرون غافل نشوید

حتی در تنهایی خود، احساس شادی و اعتماد به نفس کنید. فضای باز می تواند این انرژی را به شما بدهد، بنابراین به پیاده روی بروید، در کافه یک فنجان قهوه بنوشید و مردم را تماشا کنید. شاید با دیدن دیگران به این نتیجه برسید که تنها نیستید.

۷. به خودتان برسید

شما می توانید هر آنچه را که دوست دارید انجام دهید. به خودتان بیش از هر زمان دیگری توجه کنید، به عنوان مثال یک دوش آب گرم بگیرید، به صورت تان ماسک بزنید، چند شمع روشن کنید و به خودتان استراحت دهید. شما خودتان را دوست دارید، پس چرا آن را نشان نمی دهید؟

۸. برای خودتان یک نامه عاشقانه بنویسید

از مجرد بودن تان لذت ببرید

فهرستی از خصوصیات اخلاقی مورد علاقه خودتان را تهیه کنید. نوشتن «من اسپاگتی خوشمزه ای درست می کنم» یا «فرد مستقلی هستم» شاید در ابتدا برایتان خنده دار باشد اما این کاری است که باید در تنهایی خود انجام دهید تا بیشتر خودتان را بشناسید وبه من درون تان عشق بورزید.

۹. برای خودتان ولخرجی کنید

از مجرد بودن تان لذت ببرید

به جای این که پول خود را صرف خرید هدیه ای گران قیمت برای شریک زندگی تان کنید، آن را برای خودتان خرج کنید و آنچه را که دوست دارید، از لباسی که مدت هاست چشم تان را گرفته تا شکلاتی که از خوردن آن لذت می برید، بخرید.

۱۰. استراحت کنید

اگر روزتان آن گونه که انتظارش را داشته اید پیش نرفت، ناراحت نشوید و یادتان باشد تنهایی شما هم به زودی پایان می یابد. استراحت کنید و برای روزهای آتی انرژی جمع کنید.

اگر آنچه را که در بالا بدان اشاره کردیم، شما را خوشنود نمی کند، تنها کافی است به ندای قلب تان گوش دهید. شاید در خانه ماندن و تماشای یک فیلم هم شما را راضی کند، پس این بستگی به خودتان دارد. تنها ماندن همیشه آسان نیست و شما ثابت کرده اید که فرد قوی و مستقلی هستید. از روز خود نهایت لذت را ببرید.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بله خدا دل خوش رو از آدم نگیره

      پاسخ ها

      • محسن

        خودمونیم!، نویسنده این مقاله اگه منحرف نباشه، قطعا یه فمینیست دو آتیشه هست، ایشون بجای اینکه وظایف زنانه رو که پیدا کردن همسر مناسب هست رو تبلیغ کنه،، متاسفانه تجرد که نهایتا به بی بند و باری منجر میشود را تبلیغ میکند....؛

      • بدون نام

        ول کن آقا محسن. کل رسانه های صوتی و بصری دارن تبلیغ ازدواج و بچه دار شدن میکنن.
        حالا یه مقاله پیدا شد حالمون رو خوب کرد.
        شما کوتاه بیا.

      • محسن

        چشم قربان!؛ من تسلیم!...؛ حالا شما خانمی یا آقا؟؟!! آخه این مقاله واسه زنهاست...؛ تبلیغ به مزدوج شدن که بهتر از مخنث بودنه که....؛

    • بدون نام

      عالی بود. تنتون سلامت.

    • بدون نام

      چرا که نه....مرسی مفید بود

    • بدون نام

      اگه بقیه بزارن
      اگه پول باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به خدا اینو خوب اومدی. امان از دست مردم.

    • بدون نام

      واقعا خیلی حرف منطقی ومفیدی هست ،به نظر منم هر انسانی در هر جایگاه و شرایطی ک هست باید از اون لذت ببره و قدر اون لحظاتشو بدونه چون تنها زمان ولحظات زندگیه که جای جبران و برگشت نداره بقیه هر چیزی قابل جبرانه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج