۲۹۱۴۴۷
۵۰۲۰
۵۰۲۰
پ

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان

شايد خيلي از افراد فكر كنند، با لباس‌هاي زمستاني نمي‌توان خوش‌پوش بود ولي ما به شما ثابت مي‌كنيم كه برخلاف اين تصور، لباس‌هاي چرمي مي‌توانند زيباترين و آراسته‌ترين لباس‌ها باشند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: پوشاك چرمي در هر فصلي از سال كاربرد دارد و پوشاكي است كه از الياف و مصنوعات غيرطبيعي ساخته مي‌شود. از ديگر خواص پوشاك چرمي مي‌توان به قابليت انعطاف بالا و كشش زياد‌شان اشاره كرد كه از فاكتورهاي بسيار مهم لباس‌هاي چرمي است. شايد خيلي از افراد فكر كنند، با لباس‌هاي زمستاني نمي‌توان خوش‌پوش بود ولي ما به شما ثابت مي‌كنيم كه برخلاف اين تصور، لباس‌هاي چرمي مي‌توانند زيباترين و آراسته‌ترين لباس‌ها باشند.

داشتن يك كمربند مشكي براي خانم ها و آقايان ضروري است چون به راحتي مي‌توانند با هر لباسي از آن استفاده كنند. پهناي اين كمربند چندان زياد نيست و سگك نقره‌ای نسبتا ساده‌ای نيز دارد که براي ساده پسندان انتخاب مناسبي است.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


نيم‌بوت يكي از واجب‌ترين چيزهايي است كه در روزهاي سرد زمستان به كارتان مي‌آيد و از پاهاي‌تان در برابر سوز و سرماي هوا مراقبت مي‌كند. نيم‌بوت‌هاي چرمي «دري‌مد» با پشت شاين‌دار انتخاب بسيار مناسبي براي خانم‌هايي است كه دوست دارند شيك‌پوشي‌شان به چشم بيايد.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


اگر معمولا بوت‌هاي بلند مي‌پوشيد يا به اين بوت‌ها عادت داريد، اين كفش رسمي را از دست ندهيد. اين كفش چرم با هر رنگ شلوار فيت‌كاتي به راحتي هماهنگ مي‌شود و مي‌تواند براي زمان‌هاي خاص مناسب باشد.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


اين مدل كيف مي‌تواند انتخاب مناسبي براي استفاده در محل كار باشد. چون بسيار ساده است، در عين حال وسايل زيادي در آن جا مي‌شود و با هرمدل و رنگ لباسي هماهنگ خواهد شد.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


دسته ها و کناره های این کیف طرح دار درسا، آن را با هر استایلی جذاب می کند.این کیف به خصوص برای مناسبت های نیمه رسمی بهترین انتخاب است. یک کفش کلاسیک و با پاشنه که می‌تواند جلوه ای کاملا رسمی به این کیف ببخشد.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


اين مدل كيف را بيشتر براي مناسبت‌هاي رسمي و خاص پيشنهاد مي‌كنيم؛ به‌خصوص اگر كفشي از خانواده رنگ قرمز هم استفاده كنيد؛ البته رنگش به گونه‌اي است كه به‌راحتي با لباس‌هاي مشكي هماهنگ مي‌شود و به‌سادگي مي‌توان آن را ست كرد.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


اگر به دنبال يك كمربند بادوام و زيبا هستيد، اين كمربند به خوبي روي شلوار خودش را نشان مي‌دهد و جنس نرم آن نيز به هيچ‌وجه كمر را اذيت نمي‌كند.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


یک چکمه خوش‌رنگ مخصوص روزهای برفی و بارانی. بادوام و راحت؛ هم قابلیت استفاده با استایل اسپرت را دارد و هم رسمی.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


اين كفش چرم با رنگ خاصش طوری طراحي شده كه هم حالت كلاسيك دارد و هم باب سليقه اسپرت‌پوشان است. براي همين ما آن را به تمامي خانم‌هايي كه سادگي، راحتي و كيفيت را در كنار هم مي‌خواهند توصيه مي‌كنيم.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان


اگر به‌دنبال كيفي مي‌گرديد كه بتوانيد به راحتي وسايل و پوشه‌هاي خود را در آن جاي دهيد، اندازه اين كيف كاملا مناسب است؛ به‌خصوص اگر ترجيح مي‌دهيد كيفي داشته ‌باشيد كه هم با لباس‌هاي اسپرت و هم با لباس‌هاي رسمي هماهنگ شود.

تیپ چرم، زیباترین تیپِ زمستان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج