جاباما
۲۹۱۰۹۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

چگونه از سرگرمی‌هایمان پول دربیاوریم؟

یکی از مزایای داشتن سرگرمی این است که باعث می‌شود به ندرت خسته شوید. داشتن سرگرمی همچنین باعث کاهش استرس شده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای عادت‌های منفی باشد.

وب سایت خوارزمی: یکی از مزایای داشتن سرگرمی این است که باعث می‌شود به ندرت خسته شوید. داشتن سرگرمی همچنین باعث کاهش استرس شده و می‌تواند جایگزین مناسبی برای عادت‌های منفی باشد. متاسفانه برخی از سرگرمی‌ها می‌توانند بسیار زمان بر و پرهزینه باشند. به منظور مقابله با این شرایط، بسیاری از افراد به دنبال راه‌هایی برای تبدیل این سرگرمی‌ها به عرصه‌های پردرآمد هستند. اگرچه انجام این کار به آسانی میسر نیست.

این کار به انجام تحقیقات، تعهد زمانی و تمایل فرد برای انجام فعالیت‌های مربوط به توسعه‌ی مهارت‌ها نیاز دارد تا فرد را از سرگرمی‌های مورد نظر به سمت ایجاد کارآفرینی سوق دهد. اگر به دنبال سرگرمی جدیدی هستید که بتوانید از آن کسب درآمد کنید و یا به دنبال کسب درآمد از سرگرمی فعلی خود هستید، بهتر است ۵ مرحله‌ی زیر را دنبال کنید:

چگونه از سرگرمی‌هایمان پول دربیاوریم؟

۱- علایق و استعدادهای خود را مشخص کنید.

در حالی که لذت بردن از کاری که انجام می‌دهید اهمیت بسیاری دارد، اما برای اینکه بتوانید از انجام یک سرگرمی پول به دست آورید، باید کاری را انتخاب کنید که در آن استعداد ذاتی داشته باشید. اگر در حال حاضر یک سرگرمی دارید که مشغول به انجام آن هستید، باید صادقانه از خود بپرسید که آیا در این زمینه استعدادی دارید و به عبارت ساده‌تر آیا انجام این کار را دوست دارید.

اگر شما به دنبال یک سرگرمی هستید، از استعدادها و مهارت‌های خود در راستای علایقی که دارید، یک لیست تهیه کنید و نقطه‌‌ی اشتراک بین علایق و مهارت‌های خود را در میان این لیست پیدا کنید. این نقطه جایی است که سرگرمی سودآور شما در آنجا قرار گرفته است.

" چیزی به عنوان نبوغ عالی بدون وجود قدرت اراده‌ی برجسته وجود ندارد." - انوره دو بالزاک

۲- به مطالعه و تحقیق بپردازید تا با آنچه که دیگران برای کسب درآمد انجام داده‌اند آشنا شوید.

پس از آن که سرگرمی یا سرگرمی‌های مورد نظر خود را که می‌توانند کاندید مناسبی برای کسب درآمد باشند، شناسایی کردید، کمی تحقیق کنید.

لازم است بدانید که آیا دیگران توانسته‌اند با انجام این کار به شکل موفقیت آمیزی به کسب درآمد بپردازند، و چه کارهایی انجام داده‌اند تا به نتیجه برسند. اگر آنها اشتباهاتی انجام داده‌اند، شما می‌توانید از اشتباهات آن‌ها درس بگیرید به جای اینکه خود، مرتکب این اشتباهات شوید.

قانونی وجود ندارد که شما حتما باید مسیری که آن ها طی کرده‌اند را دنبال کنید، اما مسلما انجام این تحقیقات به شما کمک می‌کند تا نقشه‌ای برای مسیر خود تعیین کرده و برای آغاز این مسیر به شما یاری می‌رساند. زمانی که تحقیق می‌کنید، ممکن است بخواهید بدانید که آیا افراد دیگر توانسته‌اند از طریق سرگرمی مورد نظر شما با موفقیت به درآمد برسند و یا در این راه با شکست مواجه شده‌اند.

مسلما نمی‌خواهید زمان و انرژی خود را صرف یک سرگرمی کنید که با توجه به روند نوسان‌های موجود در بازار تقاضا ، سودی برای شما به همراه نداشته باشد.

۳- فرصت‌های موجود در بازارهای محلی و آنلاین اطراف خود را مورد بررسی قرار دهید.

چگونه از سرگرمی‌هایمان پول دربیاوریم؟

قدم بعدی برای شما این است که تصمیم بگیرید کجا و در چه مکانی می‌خواهید به بازاریابی برای محصولات یا خدمات خود بپردازید. شما چندین گزینه دارید از جمله، اینترنت، داشتن فضایی در یک مغازه، بازارهای لوازم دست دوم، نمایشگاه‌ها و یا فروش مستقیم. اگر برای شما در جایی که دیگران مشغول بازاریابی هستند فضایی وجود داشته باشد، بسیار عالی است. اگرچه، مسلما تمایل ندارید به فروش کالاها و خدمات خود در فضایی بپردازید که بسیاری از افراد دیگر نیز سعی دارند همان محصولات را در آنجا به فروش برسانند.

به یاد داشته باشید که بهترین فرصت بازاریابی برای شما، جایی نیست که دیگران در آن، به فروش همان محصولات مشغول می‌باشند. بلکه در عوض بهترین فرصت برای شما جایی است که دیگران در فروش محصولات خود در آنجا با شکست روبرو شده‌اند.

۴- به کلاس‌های آموزشی بروید و یا از یک مربی کمک بگیرید.

در راستای افزایش توانایی‌های خود جهت سود بردن از یک سرگرمی، شما نمی‌توانید تنها به خاطر خوب بودن در انجام آن سرگرمی، به نتیجه‌ی مورد نظر برسید. باید بر روی مهارت‌ها و استعدادهای خود تا جایی متمرکز شوید که بتوانید از رقبای خود بهتر باشید. بهترین روش برای انجام این کار، شرکت در کلاس‌های آموزشی و یا پیدا کردن شخصی است که حاضر شود مربی شما باشد.

به یاد داشته باشید که شما نیاز ندارید که تنها به تولید محصولات و خدمات با کیفیت بپردازید، بلکه همچنین نیاز دارید تا به اندازه‌ی کافی در زمینه‌ی مورد نظر پربار باشید تا بتوانید با افزایش تقاضا روبرو شوید. " یک مربی کسی است که استعدادها و توانایی‌هایی بیشتر از آن چه که شما در خود می‌بینید، در درون شما ببیند و به شما کمک کند تا از آنها استفاده کنید." - باب پروکتور

۵- به صورت آنلاین حضور خود را اعلام کنید.

چگونه از سرگرمی‌هایمان پول دربیاوریم؟

شما باید قادر باشید به فروش محصولات و خدمات خود بپردازید، پس باید به صورت آنلاین و در فضای مجازی نیز اعلام وجود کنید. آنچه که برای شما مناسب است بستگی به سرگرمی‌ای دارد که قصد کسب درآمد از آن را دارید.

در بیشتر موارد، ممکن است بخواهید به ایجاد یک وب‌سایت یا یک حساب کاربری در وردپرس بپردازید. برای بسیاری از افراد راحت‌تر است تا از وردپرس به منظور ایجاد یک وب‌سایت استفاده کنند و آن را به یک تجارت الکترونیک تبدیل کنند. ممکن است بخواهید به ایجاد یک حساب کاربری در فیسبوک، لینکدین و یا توئیتر برای آغاز استارتاپ جدید خود بپردازید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج