آوینا_استیکی 2
adexo3

جشنواره قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز

ثبت نام کنید
۲۸۹۳۵۹
۲۹ نظر
۵۰۱۲
۲۹ نظر
۵۰۱۲
پ

خبر خوش حقوقی برای کارمندان وزارت کشور

رئیس سازمان مدیریت به اجرای تبصره ۱۰ قانون خدمات کشوری اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون به منظور افزایش حقوق ثابت مشاغل حاکمیتی حقوق ثابت کارکنان وزارت کشور از امسال ۳۵ درصد افزایش خواهد داشت.

خبرگزاری فارس: محمدباقر نوبخت بعدازظهر امروز در دومین همایش استانداران و فرمانداران سراسر کشور که با حضور وزرای اقتصادی در وزارت کشور برگزار شد، به اجرای تبصره ۱۰ قانون خدمات کشوری اشاره کرد و گفت: بر اساس این قانون به منظور افزایش حقوق ثابت مشاغل حاکمیتی حقوق ثابت کارکنان وزارت کشور از امسال ۳۵ درصد افزایش خواهد داشت.

وی با اشاره به محدودیت منابع دولت طی ماه‌های اخیر خاطرنشان کرد: این مشکلات به استان‌ها هم انتقال یافته، اما سعی کردیم تخصیص‌ را به گونه‌ای توزیع کنیم که هم چرخ اقتصاد کشور گردش داشته باشد و هم صرفه‌جویی در هزینه‌ها داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه دولت برنامه‌هایی را برای بودجه دو ماه پایانی امسال در دستور کار قرار داده افزود: پیش‌بینی ما این است که تا سقف ۲۲۰ هزار میلیارد تومان برای بودجه سال جاری حدود ۹۰ درصد تحقق درآمد داشته باشیم.

وی افزود: برای پرداخت‌های جاری تا سقف ۱۶۲ هزار میلیارد تومان پرداخت انجام می‌شود که ۷ هزار میلیارد تومان آن هزینه‌های استانی است که به استان‌ها ابلاغ شده است.

نوبخت همچنین در مورد طرح‌های تملک دارایی سرمایه‌ای گفت: پیش‌بینی ما این است که ۳۲ تا ۳۴ هزار میلیارد تومان پرداخت برای طرح‌های عمرانی گذاشته داشته‌ایم و اگر چه آهنگ پرداخت طرح‌های عمرانی اندکی کند شد اما اکنون ۱۸ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان به صورت نقدی به طرح‌های عمرانی بنا بر گزارش خزانه پرداخت شده است و اکنون ۱۷۰۰ میلیارد تومان طرح تملک دارایی سرمایه‌ای پرداخت شده است.

وی همچنین خاطر نشان کرد که بیش از ۴ هزار میلیارد تومان پرداخت‌های عمرانی از طریق اوراق‌ مالی و خزانه صورت گرفته که اگر ۲۱۰۰ میلیارد تومان مبلغ مهار آب‌های مرزی را به این رقم اضافه کنیم، بیش از ۲۶ هزار میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی پرداخت شده است.

نوبخت با اشاره به اینکه عمده تمرکز ما برای سال گذشته است خاطر نشان کرد: در ۳ روز گذشته همزمان با رفع تحریم‌ها و باز شدن زنجیری از دست و پای اقتصاد ایران بودجه سال ۹۵ و برنامه ششم توسعه را طی دو لایحه به مجلس تقدیم کردیم که امسال بر خلاف روال گذشته بودجه را با تاخیر به مجلس دادیم، در حالی که بودجه آبان ماه آماده بود، اما مبنای محاسباتی ما بر پایه رفع تحریم و فروش ۲میلیون ۲۵۰ هزار بشکه نفت در بودجه در نظر گرفته شده که از نظر مصالح ملی به صلاح نبود، طرف‌های خارجی بدانند که این گونه است و همه کارهایمان را بر اساس رفع تحریم انجام دادیم.

سخنگوی دولت بودجه کشور برای سال ۹۵ را ۹۵۰ هزار میلیارد تومان اعلام کرد که حدود ۱۲.۵ درصد نسبت به سال قبل رشد دارد و گفت: بودجه در دو بخش عمومی و بودجه شرکت‌ها، بانک‌ها و موسسات انتفاعی تقسیم شده است که ۳۰۷ هزار میلیارد تومان بودجه عمومی دولت و همچنین ۶۸۲ هزار میلیارد تومان بودجه شرکت‌ها است و با همه اینها تلاش شده که ترکیب بودجه در راستای اقتصاد مقاومتی باشد.

نوبخت بر این نکته تاکید کرد: که در ترکیب ‌درآمدهای دولت سعی کرده‌ایم به سمت درآمدهای مالیاتی برویم و از وابستگی بودجه به نفت بکاهیم اکنون سهم نفت در بودجه عمومی ۲۲.۳ درصد است که نسبت به سنوات گذشته بسیار مناسب است.

وی همچنین به این نکته اشاره کرد که رشد اعتبارات جاری ۱۲.۹ درصد و اعتبارات عمرانی ۱۸ درصد است.

وی با ا شاره به سخنران رئیس جمهور در ابتدای سال مبنی بر اینکه سعی می‌کنیم تا نابرابری در پرداخت‌ها و شکاف را کم کنیم افزود: یک میلیون و ۲۶۰ هزار بازنشسته کشوری درایم که بیش از یک میلیون نفر از این افراد کمتر از ۱.۵ میلیون تومان و چیزی بین ۷۵۰ هزار تومان تا یک میلیون تومن حقوق می‌گیرد چون زمانی که این افراد بازنشسته شده‌اند فوق‌العاده شغل نصیبشان نشده و برای جبران این عقب‌افتادگی دولت سعی کرده به طور متوسط تا ۲۰ درصد به سمت حقوق ۷۵۰ هزار تومان افزایش داشته باشد تا در سال ۹۵ این رقم به یک میلیون تومان برسد.

وی در پایان همچنین از تزریق یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان برای تقویت معیشت در استان‌ها در سال ۹۵ خبر داد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      کارگران بدبخت چی؟

    • سلیم محمدی

      باسلام
      امیدوارم منظور امسال : همین سال 94 باشد.
      که شک دارم !!!!

    • محمد

      با سلام
      آیا این افزایش شامل سازمان ثبت احوال کشور که یک دستگاه حاکمیتی است می شود یا اینکه فقط شامل استاندرایهای و فرمانداریها است
      امیدوارم سازمان ثبت احوال هم جزو این افزایش باشد
      انشاا...

    • بدون نام

      مگه بقیه کارمند و نطامی ها و بازنشستگان ادم نیستند و یاری نظام کار نمی کنند اخه اینهمه تبعیص در یک جا سالی چند نوبت حقوق انصافه شود وان هم 35دررصد و بقیه 12درصد. اخه این چه وصعشه. عذالت هم فهمیدیم معنایش چیه. هر که زورش بیش بدرفش بیشتر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معنای یکسان سازی نظام پرداخت حقوق و رفع تبعیض ها را هم فهمیدیم!!!!!!!!!!!

    • فرهنگی

      چرا فقط کارمندان وزارت کشور ؟؟؟!!!!!؟؟؟ معلمانی که در دور دست ترین مناطق روستایی با بزرگ ترین مشکلات روزمره دست وپنجه نرم می کنند کارمند دولت نیستند ؟؟؟؟؟ لطفا آقای نوبخت پاسخ دهند.

    • محمد

      فقط کارکنان وزارت کشور نه کارمندان دولت!!!

    • علیر ضا

      این که فقط وزارت کشور پس بقیه چی ؟

    • بدون نام

      این فقط مربوط به کارمندان وزارت کشوره نه کل کارمندان کشور!

    • mohsen

      سلام
      فقط مشاغل حاکمیتی وزارت کشور؟؟؟؟
      بنده که شاغل وزارت بهداشت هستم شامل بنده و همکاران بنده نمیشه؟

    • کاربر

      زیاد ذوق زده نشید فقط برای وزارت کشوریهاست نه کارمندان .

    • بدون نام

      مشاغل آزاد ورشکسته چی!!!؟؟؟

    • بدون نام

      دولت فقط به فکر اطرافیان خودشه

    • بدون نام

      تا میان صحبت افزایش حقوق کارگر بشه میگن باعث تورم میشه . ولی به اینا که میرسه باعث جلوگیری از تورم میشه . دولت تدبیر و امید ، دولت عدالت ....خنده داره

    • علی

      سلام ما کارکنان فنی حرفه ای را هم در یابید که کمترین حقوق را در یافت میکنیم

    • بدون نام

      کارگرا و بازنشسته ها چی توروخدا بفکر ما بیچاره ها هم باشید

    • بی نام

      با سلام اقای نوبخت این 35 درصد شامل جانبازان حالت اشنغال بنیاد هم میشه

    • بدون نام

      نواقعا اقایی تحصیل کرد انصاف هم چیز خوبی است ایا این 34صد شامل چرستارها میش فعلا شما سوار ومردم پیاده ما هم خدایی دهرم

    • بدون نام

      آقای نو بخت پس سایرین ناتنی هستند؟. وزارت بهداشت.وزازت راه و شهرسازی .وزارت کار .... .

    • فرشته

      یه فکری هم به حال کارمدان سهام عدالت هم بکنید به خدا دیگه از مردم خجالت میکشیم همش میان دنبال سهمشون جوابی نداریم بدیم. من الان 10 ماهه حقوق نگرفتم.

    • بدون نام

      آقای نوبخت حقوق منه بدبخت چی?

    • محمد

      حقوق ما وزارت کشوریها واقعا پایینه به نسبت بقیه

    • بدون نام

      ....

    • بدون نام

      ....

    • بدون نام

      چرا فقط وزارت کشور
      سازمان ها و ادارت فرهنگی چی پس

    • بدون نام

      ۳۵ سال فقط وفقط نوبخت!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • یک بازنشسته

      جناب آقای نوبخت حق بازنشستگانی که بعدازاجرای قانون مدیریت خدمات کشوری بازنشسته شده انداما ازموهبات ماده 68این قانون محروم هستند،ودرحقوق بازنشستگی ما لحاظ نشده ،ضایع شده اگراحقاق حق نکنید،برذمه شما که پیشنهاددهنده هستید میباشد%

    • غلامحسین

      حقوق بازنشستگان باید بطور یکسان اضافه شود،زیرا حقوق هرکسی باتوجه به شرایط آن شخص تعیین شده، نمی شودمثلا حقوق یک دکتربازنشسته بایک راننده بازنشسته یکی باشد ویااندکی تفاوت باشد،اینکاربه علم ومسؤلیت پذیری لطمه میزند.

    • بدون نام

      دولت یازدهم عدالت،عدالت،عدالت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج