۲۸۸۵۹۹
۳ نظر
۵۰۶۰
۳ نظر
۵۰۶۰
پ

مانتوهای زمستانی با تلفیقی از اصالت و زیبایی

پارچه این مانتو از جنس ابریشم و ساتن است. ویژگی اصلی این مانتو لطافت و ظرافت پارچه به كار رفته در آن است كه با تركیب رنگ‌های گرم و استفاده از تصاویر و شمایل شاهنامه شما را خاص و متفاوت می‌كند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین : پوشش فاطمه معتمدآریا در نهمین دوره جوایز سینمایی آسیاپاسیفیك بهانه‌ای بود كه سراغ طرح‌های برند «دثار» برویم. سارا جعفریه در طراحی مانتوهایش دنبال كیفیت‌گرایی و حقیقت ناب پارچه‌هاست و به همین دلیل تمام تلاشش را می‌كند تا مانتوهایی با كیفیت و دوخت عالی ارائه دهد. او همیشه دوست دارد لاكچری كار كند و مشتری‌هایش خاص باشند.

مانتوهای زمستانی با تلفیقی از اصالت و زیبایی

مدل‌های پیشنهادی ما مثل همیشه تنها نمونه‌ای هستند از مجموعه‌های طراحی‌های این هنرمند جوان كه تمام تلاشش را برای بازگرداندن سبك و سیاق ایرانی در پوشش‌ بانوان به كار می‌برد. سارا جعفریه فارغ تحصیل رشته گرافیك شش سال است كه به صورت حرفه‌ای كار طراحی لباس را انجام می‌دهد. در همه كارهای او می‌توانید خاص بودن را ببینید. این گزارش نگاهی به مجموعه‌های زیبای این مزون موفق است. با ما همراه باشید.

پارچه این مانتو از جنس ابریشم و ساتن است. ویژگی اصلی این مانتو لطافت و ظرافت پارچه به كار رفته در آن است كه با تركیب رنگ‌های گرم و استفاده از تصاویر و شمایل شاهنامه شما را خاص و متفاوت می‌كند. این مانتو همچنین با دوختی بی‌نقص، باعث شده در عین سادگی جلوه خاصی داشته باشد. به دلیل اینکه مانتو طرحدار است، شال به كار رفته در این ست، باید ساده و به رنگ صورتی كم‌رنگ باشد تا مانتو بیشتر خودش را نشان دهد.

مانتوهای زمستانی با تلفیقی از اصالت و زیبایی


در این مانتو قبل از هرچیز رنگ سفید و تركیب هنرمندانه آن با طرح‌های بنفش رنگ به چشم می‌آید. این رنگ سفید یك حالت خنثی دارد كه اگر با رنگ دیگری تلفیق شود، دلنشین به نظر می‌رسد. پارچه اصلی این مانتو در حقیقت تركیبی از ابریشم و ساتن است كه با طرح كاشیكاری به شكل مانتو‌های مورد پسند ما ایرانی‌ها درآمده است. این مانتو نه‌تنها شما را چاق نشان نمی‌دهد، بلكه چاقی‌های شما را هم می‌پوشاند زیرا برای كناره‌های آن از پارچه‌ ساده ای استفاده شده.

مانتوهای زمستانی با تلفیقی از اصالت و زیبایی


او برنده خاص جایزه آسیاپاسیفیک بابت فیلم «بهمن» است. این خاص بودن اتفاقی نیست که فقط در بازی متفاوت فاطمه معتمد‌آریا در بهمن به چشم بیاید. این خانم بازیگر قابلیت خود را در انتخاب لباس هم در مراسم آسیا پاسیفیک عیان کرد. مانتوی بلند فاطمه معتمدآریا با طرح شعری از مولانا با خط نستعلیق سبب شد او در قالب یک بانوی ایرانی بیش از پیش بدرخشد.

مانتوهای زمستانی با تلفیقی از اصالت و زیبایی



خانم‌های جوانی كه از پوشیدن‌ مانتوهای تكراری خسته شده‌اند و دل‌شان یك مانتو با طراحی خاص می‌خواهد، این نمونه را از دست ندهند. حتما شما هم متوجه هماهنگی هنرمندانه میان رنگ‌های این مانتو شده‌اید. این مانتو با جنس ساتن و ابریشم و آستین‌های پفی الهام گرفته از تصاویركاشی‌های ایرانی است كه از رنگ‌های زیبا استفاده شده است و با برش‌های عمودی كه دارد اندام را كشیده‌تر و شما را لاغرتر نشان می‌دهد. برای اینكه هماهنگی ظاهرتان به‌هم نخورد، بهتر است یك شال كرم یا صورتی كم‌رنگ همراه این مانتو بر سر كنید تا هارمونی و هماهنگی ظاهرتان تكمیل شود.

مانتوهای زمستانی با تلفیقی از اصالت و زیبایی


برای رفتن به یك ‌مهمانی یا مراسم‌ رسمی، چه لباسی بهتر از این نمونه؟ این مانتو از پارچه ساتن و ابریشم تهیه شده كه با نقوش و خطوط اسلیمی ایرانی آراسته‌تر دیده می‌شود. این مانتو به دلیل فرم كت و پیراهنی كه برایش انتخاب شده، طراحی سنگین و فاخری دارد و كاملا مناسب خانم‌های ایرانی است كه می‌خواهند در ‌مهمانی، لباسی زیبا و در عین حال، پوشیده به تن كنند. برای كامل كردن این ست، احتیاج به یك شال ساده دارید تا ست‌تان در چشم بیننده شكیل‌تر باشد.

مانتوهای زمستانی با تلفیقی از اصالت و زیبایی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وا یعنی کسی میتونه اینا رو بپوشه

    • علیرضا ناصری

      بدترین مدلش اونی تن سیمین معتمد آریا بهترین نوعش اینی عکس یکی مانده به آخری

      پاسخ ها

      • user

        اینی و اونی چیه دقیقا؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج