۲۸۵۳۹۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

گرما در سرما

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

انتخاب عطری شیرین با رایحه ملایم در روزهای زمستان به شما كمك می‌كند كه با همه سرمای محیط نشاط و انرژی خود را حفظ كنید.

مجله زندگی ایده آل: انتخاب عطری شیرین با رایحه ملایم در روزهای زمستان به شما كمك می‌كند كه با همه سرمای محیط نشاط و انرژی خود را حفظ كنید. همچنین باید توجه داشته باشید اگر در تركیبات عطری كه انتخاب می‌كنید، كمی عصاره گل‌های گرم و خوشبو وجود داشته باشد، زیر باران دل‌انگیز پاییز مانند شبنم می‌درخشید. در این گزارش با معرفی مجموعه جدید و مناسب این فصل شما را در انتخاب یك عطر دلنشین یاری می‌كنیم.

از تبار آفریقا

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

ورژن مردانه «سی اچ» آفریقا همانند ورژن زنانه این محصول، سفر به آفریقا را تداعی می‌كند. تركیبات این عطaر با عصاره نارنگی و فلفل صورتی آغاز می‌شود. این عطر در قلب خود گل مریم آبی و فلفل سبز جای داده و در نهایت با كشمیر، سدر اطلس، قهوه سیاه و سفید پایان می‌یابد.


سفر به آفریقا در یك لحظه

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

عطر زنانه «سی اچ آفریقا» نام محصول جدید «كارولینا هررا» است. این محصول سفری جذاب به قاره آفریقاست و پوشش گیاهی سرسبز كنیا، بیابان بی‌پایان نیجریه و دریاچه قرمز تانزانیا را تداعی می‌كند. این عطر زنانه رایحه‌ای شرقی و گلی از عصاره‌های پرتقال، بنفشه، دارچین، زنبق، وانیل و عود دارد. عطر زنانه «سی اچ آفریقا» در اندازه ۱۰۰ میلی لیتر و نسخه «ادوتوالت» تولید شده و با پوششی چرمی و تزییناتی از آفریقا حس و حال این منطقه را برای شما زنده می‌كند.


پیشنهاد به تجملاتی ها

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

عطر زنانه-‌ مردانه «سانتال رویال گرلن» یك عطر لوكس است كه به مناسبت افتتاحیه فروشگاه هارودز (فروشگاهی لوكس كه برندهای منحصر‌به‌فرد عطر و ادكلن را ارائه می‌كند) روانه بازار شد. بطری سیاه براق مزین به رگه‌هایی طلایی رنگ و روبان سیاه و طلایی، تركیبات شرقی این عطر را پنهان می‌كند. در عطر زنانه و مردانه سانتال از چوب صندل، چرم، عود، شكوفه پرتقال، دارچین، گل رز، عنبر و مشك استفاده شده است. عطر زنانه و مردانه سانتال رویال در سال ۲۰۱۴ و در حجم ۱۲۵ میلی‌لیتر به بازار عطر وارد شد.


به طراوت گل

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

اگر دوست دارید طراوت گل و شادابی و نشاط آن، كسالت و غبار را از روی چهره پاییزی و سرد شما بردارد و روزهای پاییزی را پر از انرژی بگذرانید باید جدیدترین محصول «نیناریچی» را در صدر انتخاب‌های خود قرار دهید. این محصول از مشك و تركیب شرقی عطر معروف «فرانسیس كورك‌جین» الهام گرفته است. این عطر از دو جنس عصاره ساخته‌شده‌است؛ یكی متشكل از گل‌برگ سفید، گل رز و فلفل صورتی كه عصاره گل است و دیگری تركیب گرم و ادویه‌ای با سدر ویرجینیا، مشك و عنبر. این عطر به خانم‌های جوان پیشنهاد می‌شود.


جانی دپ با سووژ می‌آید!

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

دیور عطر جدید خود با نام «سووژ» را به دنیای عطر عرضه كرد؛ عطری كه با الهام از عطر پرطرفدار اوسوژ (۱۹۹۶) ساخته شده است. تركیب ترنج، فلفل چینی و نوعی عنبر گرانبها این عطر را جذاب و منحصر به فرد کرده و ماندگاری بالایی به آن بخشیده‌است. عطر سووژ از طبیعت بكر الهام گرفته و تداعی‌كننده آسمان، صخره‌ها و گرمای سوزان خورشید است. جانی دپ، هنرپیشه معروف هالیوود در تبلیغات این عطر دیده می‌شود و استفاده از این عطر را به آقایان پیشنهاد می‌كند. این ادكلن كلاسیك و ماندگار برای قرارهای رسمی در روزهای سرد پیشنهاد می‌شود.


ویژه اسپرت‌پوش ها

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

نسخه جدید عطر جدید «پرادا لونا» در سال ۲۰۱۵ با نام «روزا اسپرت» روانه بازار شد كه در تركیبات آن زنجبیل ترش و مركبات همراه رایحه معطر توت دیده می شود. قلب تركیبات این عطر اسطوخودوس است و در نهایت این تركیب با وانیل و تونكا پایان می‌یابد. این عطر كه رایحه گرم و در عین حال ملایمی دارد، همان‌گونه كه از اسمش پیداست، مناسب جوانان اسپرت‌پوش و پرجنب و جوش است.


پیشنهادی به جوان ترها

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

عطر زنانه «لیوینگ» ازكمپانی شناخته شده لالیك در آخرین روزهای ماه می ‌سال ۲۰۱۵، در گروه رایحه‌های گلی، چوبی و مشك‌دار معرفی شد. عطر زنانه لیوینگ لالیك در ساختار خود از عناصری همچون فلفل سیاه، جوز، دانه تونكا، خس‌خس، چوب كشمیری و چوب صندل سفید بهره برده‌ و با طراحی هنرمندانه كارشناسان لالیك ساخته شده است. این عطر زنانه تلخ و ملایم است و بیشترین درصد تركیباتش را چوب كشمیری، زنبق و چوب صندل تشكیل می‌دهند.


از دیار مشرق زمین

عطرهای زنانه و مردانه از نوع زمستانی

این عطر زنانه در سال ۲۰۱۵ روانه بازار عطر شده‌است. این بار لانكوم سراغ رایحه‌ای اسرارآمیز رفته كه در عین حال بیانگر حسی رمانتیك و عشقی عمیق است. عطر زنانه «لانویی ترزور» رایحه‌ای شیرین دارد و شیرینی خود را از تركیبات وانیل، كارامل، قهوه، لیكور و عصاره‌های شكلاتی می‌گیرد. این عطر كلاسیك زنانه در خانواده رایحه‌های شرقی وانیلی جای دارد و برای شب‌های سرد پاییز انتخاب مناسبی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج