۲۸۵۳۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

۹ ورزشکار دوپینگی ایران معرفی شدند

سخنگوی ستاد ملی مبارزه با دوپینگ نام ۹ ورزشکار از ۶ رشته که به دلیل استفاده از داروهای غیر مجاز به دوپینگ محکوم شده و تمام مراحل دادرسی آنها طی و حکم‎شان هم نیز صادر شده را اعلام کرد.

خبرگزاری مهر: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، براساس گزارش قائم مقام دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ (نادو) ، حسن شاهینی از فدراسیون بوکس به خاطر استفاده از ماده ممنوعه متاندینون به مدت ۴ سال از حضور در میادین ورزشی محروم شد.

از فدراسیون هندبال نیز رضا قاسمیان به خاطر استفاده از استانوزولول به مدت ۴ سال ، رحمان شرفی به دلیل مصرف کلنبوترول به مدت ۴ سال و وحید اینانلویی به خاطر استفاده از داروی کلومیفن و تاموکسیفن به مدت ۲ سال با حکم دادرسی امکان حضور در میادین ورزشی را از دست دادند .

همچنین صمد قبادی الوار از فدراسیون فوتبال به مدت ۲ سال به خاطر استفاده از متادون و سپهر ساعتچی از فدراسیون قایقرانی به خاطر استفاده از کلومیفن به مدت ۴ سال از شرکت در هر مسابقه ورزشی محروم شده اند.

بر پایه این گزارش و به نقل از رامین طباطبایی، سینا محمدی از فدراسیون دوومیدانی و امیر گلریز از فدراسیون والیبال هر دو به خاطر مصرف استانوزولول هریک به مدت ۴ سال امکان حضور در میادین ورزشی را از دست دادند .

قائم مقام ستاد ملی مبارزه با دوپینگ ایران همچنین درباره فعالیت این ستاد در سال ۲۰۱۵ و حجم نمونه ها گفت : در سال میلادی گذشته ۱۱۲۷ نمونه گرفته شده که ۳۶ مورد ان مثبت بود در ضمن نادوی ایران در این مدت ۲۹۵ ماموریت داشته که ۱۴۴ مورد ان در شهرستانها بوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج