۲۸۵۳۶۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کفاشیان: عربستانی‌ها در AFC نفوذ ندارند!

رئیس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه نه ایران و نه عربستان زمین بی‌طرفی را برای برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا پیشنهاد نداده‌اند، گفت: با مسئولان تیم امید اختلافی نداریم.

خبرگزاری مهر: علی کفاشیان درباره جلسه روز شنبه مسئولان فدراسیون فوتبال در وزارت ورزش و اینکه گفته می‌شود این جلسه پیرامون اساسنامه فدراسیون بوده است، اظهار کرد: در جلسه روز گذشته درباره انتخابات فدراسیون و اساسنامه صحبتی نشد. بیشتر صحبت ما درباره سیاستی بود که فدراسیون فوتبال عربستان در پیش گرفته است.

وی افزود: در جلسه این هفته مجمع فدراسیون فوتبال، درباره اصلاحات اساسنامه تصمیم می‌گیریم. بعد از این مجمع باید دو ماه فرصت باشد تا انتخابات برگزار شود. قرار است ۲۴ یا ۲۵ اسفند انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال را برگزار کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران درباره تصمیم عربستان و جوسازی مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور هم تاکید کرد: هنوز از کنفدراسیون فوتبال آسیا در این‌باره نامه‌ای ندیده‌ایم. تا دیروز هم نامه ای از عربستان برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نرفته است. قطعا عربستانی‌ها هر موردی را مطرح کنند ما هم از حق و حقوق خودمان دفاع خواهیم کرد.

کفاشیان در خصوص صحبت‌های عربستانی‌ها مبنی بر قرعه کشی مجدد لیگ قهرمانان آسیا بدون حضور تیم‌های ایرانی و مطرح شدن کشورهای بی طرف قطر، عمان و لبنان برای برگزاری مسابقات، تصریح کرد: اینها شایعه است. هنوز هیچ نظری داده نشده است. عربستانی‌ها اول باید ثابت کنند نمی‌توانند به ایران بیایند. نظر ما این است که ایران کشوری امن است و ما الان حتی میزبان کشورهای عراق و افغانستان هم هستیم. اگر مطلبی هم باشد، ما عربستان را ناامن می‌دانیم. اگر آنها بتوانند نظرشان را به AFC بقبولانند که ایران ناامن است، بایدنظر موافق ما را داشته باشند.

وی در پاسخ به این سئوال که «در صورت اعمال نفوذ سعودی‌ها در کنفدراسیون فوتبال آسیا، پیش بینی فدراسیون چه خواهد بود؟» گفت: آنها نفوذ خاصی ندارند. شاید دولت عربستان ورود شهروندانش را به ایران ممنوع کند که این هم یک بحث سیاسی خواهد بود. در این‌باره باید در کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم بگیریم. اول منتظریم ببینیم عربستانی‌ها چه تصمیماتی می گیرند تا ما هم بر اساس آن تصمیم بگیریم.

رئیس فدراسیون فوتبال که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد، درباره عدم پوشش خبری تیم امید در سایت فدراسیون فوتبال و اینکه آیا فدراسیون با مسئولان تیم امید اختلاف دارد؟ تاکید کرد: خیر اینطور نیست.:شاید کوتاهی بوده که در خبررسانی شده است. ما حمایت کاملی را از تیم امید داریم و تمام تجهیزات مورد نظرشان را به آنها داده ایم. همه چیز در تیم امید تحت نظر است. حتی پیش بینی پاداش برای صعود مرحله به مرحله برای بازیکنان تیم امید در نظر گرفته شده است که این پاداش با درصد کمتری از تیم بزرگسالان است. اگر هم بازیکنان بتوانند به المپیک صعود کنند که پاداش بسیار خوبی برایشان داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج