آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۸۴۲۱۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بهداد سلیمی: باید به جام فجر برسم

قهرمان المپیک لندن گفت: پزشکان از روند بهبودی‌ام راضی بودند و تلاش بر این است به مسابقات جام فجر برسم.

خبرگزاری ایسنا: بحث رسیدن بهداد سلیمی به المپیک ریو این روزها از موضوعات مهم ورزش ایران محسوب می‌شود و نشست بررسی روند درمانی او نیز به این منظور تشکیل شد تا مشخص شود، سلیمی از چه زمانی تمرینات خود را آغاز می‌کند.

سلیمی پس از تشکیل این نشست درباره صحبت‌هایی که میان پزشکان در مورد وضعیت او رد و بدل شد، بیا‌ن‌ کرد: روند بهبودی‌ام خدا را شکر خوب است و همه راضی بودند. کم کم نیز تمرینات بدنسازی بالاتنه را انجام می‌دهم. روند جلسه نشان داد همه چیز امیدوار کننده است و جنبه‌های مثبت را می‌بینم. امیدواریم اتفاقات خوبی در المپیک بیفتد.

سلیمی در پاسخ به این پرسش که امکان حضورش در جام فجر که دومین ر‌قا‌بت گزینشی او محسوب می‌شود به چه صورت خواهد بود؟ گفت: به جام فجر که باید برسم و تلاش‌ها هم بر این است که این اتفاق بیفتد و من در جام فجر شرکت کنم.

او در مورد شرکت کردن در اردوی تیم ‌ملی نیز بیا‌ن‌ کرد: اردو اگر باشد فعلا نمی‌توانم اضافه شوم و دیرتر به سایر ملی‌پوشان اضافه می‌شوم. با تعاملی که کمیته ملی المپیک و فدراسیون انجام دادند ان‌شا‌ء‌الله به زودی اردوی تیم ‌ملی نیز آغاز می‌شود.

قهرمان المپیک لندن برگزاری چنین نشست‌هایی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: برگزاری چنین نشست‌هایی از لحاظ روحی و روانی برای ورزشکار خوب است و این که نشان می‌دهند به ورزشکار توجه می‌کنند اتفاق خیلی خوبی محسوب می‌شود.

او در پاسخ به این پرسش که قرار است نشست دیگری برگزار شود؟ تصریح کرد: پزشکان باید تشخیص دهند دوباره نیاز به تشکیل چنین نشستی وجود دارد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج