اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۸۹۴
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

سوشا مکانی: بوفون به پرسپولیس می‌آید

دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:برانکو حرفش را رک و راست می زند و اگر ته دلش چیزی از من بود توی رویم می گفت.

کاپ: دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:برانکو حرفش را رک و راست می زند و اگر ته دلش چیزی از من بود توی رویم می گفت.

سوشا مکانی درباره اینکه گفته در پرسپولیس رقابت سالمی ندارد و اینکه گفته می شود منظور او با ایمان صادقی بوده است عنوان کرد:هرگز منظورم این نبود.من نه با صادقی،نه با هیچ دروازه بان ایرانی و نه هیچ بازیکن ایرانی مشکلی ندارم.فکر می کنم از صحبت هایم سو برداشت شده است.گاهی اوقات اتفاقات به سمتی پیش می رود که من نمی توانم همه تمرکزم را درون زمین بگذارم.کسانی که شمشیبر را برای پرسپولیس از رو بسته اند خودشان می دانند منظورم با آنها بود.

وی درباره اینکه گفته می شود فشاری روی برانکو وجود دارد که در نیم فصل دروازه بان جذب کند گفت:هیچ ایرادی ندارد.من از ته دلم برانکو را دوست دارم.برانکو بگوید بمیر می میرم.اگر او بوفون را هم بیاورد من مشکلی ندارم.ان شالله بوفون هم می آید.

دروازه بان تیم پرسپولیس درباره اینکه گفته می شود پس از بازی دیروز مقابل تیم پدیده در رختکن گریه کرده است اظهار داشت:بله حقیقت دارد.من اشک ریختم و زیاد هم اشک ریختم.وقتی می بینی تلاش می کنی و زحمت می کشی ولی نتیجه نمی گیری سخت است.ما از جهنم سیزدهم جدول خودمان را به این بهشت نسبی رسانده بودیم و باید پدیده را شکست می دادیم. گریه هم داشت.

وی ادامه داد:ادامه روند صعودی نتیجه گیری این بود که می توانستیم در همین بازی پدیده هم پیروز شویم.من پازلی در ذهنم دارم که آخرش به قهرمانی پرسپولیس می انجامد.دیروز روزی بود که قطعات پازل ما خوب کنار هم قرار نگرفت.دیروز عملکرد کلی ما خوب نبود.این عادت من است که وقتی اتفاقی رخ می دهد خودم را با آن درگیر می کنم.یک جورهایی با خودم درگیر می شوم.آخر این درگیری هم در بازی دیروز اشک هایی بود که در ثامن ریختم.

دروازه بان پرسپولیس خاطرنشان کرد:من سوشا سابق نیستم.شاید اگر بودم به صحبت های گزارشگر مشهدی پاسخ می دادم.خیلی ها دیگر اگر بودند حاضر جوابی می کردند.من با خودم عهد بستم تا آخر فوتبالم دیگر به کسی جواب ندهم.اطمینان داشته باشید من دیگر تا پایان فوتبالم پاسخی به این حرف ها نمی دهم.حرف هایی که در گزارش گزارشگر مشهدی زده شد ربطی به موضوع نداشت.من در حرم امام رضا و پس از بازی او را به خودش واگذار کردم.کار او طوری بود که انگار در حال پخش بازی بارسلونا است و بعد یکدفعه سراغ NBA می رود.

به گزارش کاپ،وی درباره اینکه محسن بنگر به کاپ اظهار داشته که مقصر اصلی تساوی او بوده است گفت:نه اینطور نیست.هیچ کدام ما دنبال مقصر نیستیم.شاید فردا فرد دیگری اشتباه کند.من باید پوشش دهم.من از این ناراحت بودم که نتوانستم منجر به پیروزی تیمم شوم.

مکانی درباره اینکه رضا وطنخواه پیشکسوت پرسپولیس از عملکرد او در بازی مقابل پدیده تمجید کرده است اظهار داشت:من همیشه احترام پیشکسوت را حفظ کردم.روزی که انتقاد کردند دست شان را بوسیدم و روزی که تعریف کردند هم از آنها تشکر کردم.راه من مشخص است.در این بین فراز و نشیب وجود دارد.یک روز خوب داریم.یک روز بد هم داریم.من قبول دارم دیروز روز خوب من نبود اما راه من مشخص است.بعضی وقت ها خوب است آدم مثل رهبر ارکستر باشد.یعنی وقتی کارش را انجام می دهد پشت به خیلی چیزها کنی.آخرش کسانی که رهبر ارکستر به آنها پشت کرده بود برایش دست می زنند.بنابراین راه فرد مشخص است.

وی درباره اینکه برانکو اخیرا گفته است مدیر برنامه های سابق مکانی با محرومیت وی می خواهد فشار بیاورد تا دیگر بازیکنش،ایمان صادقی بازی کند گفت:نمی دانم.این ها به من ارتباطی پیدا نمی کند.بنابراین صحبتی ندارم.با این وجود او همه چیز را می داند.

مکانی درباره اینکه آیا دیروز پس از بازی با برانکو صحبت کرد یا نه اظهار داشت:نه دیروز با من صحبتی نکرد چون فرصتی نبود صحبت کنیم.برانکو حرفش را رک و راست می زند و اگر ته دلش چیزی از من بود توی رویم می گفت.او امروز با همه بچه ها صحبت کرد.کلا روز خوب تیم ما نبود.اگر ۱۰ درصد بازی های گذشته بودیم این بازی را می توانستیم با اختلاف ببریم ولی این بازی روز تیم ما نبود.در روزی که شاید استحقاق بیش از یک امتیاز را نداشتیم به مساوی رسیدیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      همین که تو از پرسپولیس بری ما سجده شکر به جا میاریم نیاز به اومدن بوفون نیست تو برو و دست از سر تیم بردار ما یه گلرششدانگ و مطمئن پیدا می کنیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج