اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۸۰۵۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ظنزپردازی پیگرینی پس از برتری تیمش

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی بیش از پیروزی قاطعانه تیمش از مصدومیت مجدد کاپیتان بلژیکی حرف زد.

خبرگزاری تسنیم: مانوئل پیگرینی، سرمربی شیلیایی منچسترسیتی پس از برتری قاطعانه ۴ بریک تیمش مقابل ساندرلند در هفته هجدهم لیگ‌برتر انگلیس از مصدومیت مجدد کاپیتان وینست کمپانی ابراز نگرانی کرد.

او در این باره گفت: او آماده بازی بود و من به خاطر رقابت‌های فشرده پیش‌رو قصد نداشتم در تمام طول رقابت از وجودش استفاده کنم. کاپیتان تمام طول هفته به شکل عادی تمرین کرد اما متاسفانه باز هم مثل مورد قبلی از ناحیه ماهیچه آسیب دید. منتظر نظر پزشکان درباره میزان دوری او از میادین خواهیم بود.

اولین سرمربی اهل آمریکای‌جنوبی فاتح لیگ‌برتر انگلیس با این حرف‌ها به نمایش تیمش اشاره کرد: نه صرفا به خاطر کسب ۳ امتیاز بلکه به دلیل شیوه مطلوب بازی، یک روز خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم. یک پیروزی حیاتی و مهم به دست آوردیم.به شیوه همیشگی خودمان مبتنی بر بازی زیبا و گل‌های فراوان بازگشتیم.بعد از شکست مقابل آرسنال گفتم که هر باخت، بازگشت وجوهات مثبت قبلی را سخت می‌کند اما با تصاحب ۶۰ درصدی توپ در این بازی ثابت کردیم نکات مثبت قبلی به تیممان بازگشته است.

سرمربی سابق رئال‌مادرید درباره نتیجه دلخواه خود حرف‌های جالبی زد: البته پیروزی ۴ بر صفر از برتری ۴ بریک بهتر است. اصلا من ترجیح می‌دادم ۷ بریک پیروز شویم. اگر بگویید تا پایان فصل قرار است همه بازی‌هایمان را ۴ بریک ببریم،من با این موضوع مشکلی ندارم.نمایش خوب یک تیم ناشی از بازی مناسب تک تک بازیکنانش است.در خط حمله بسیار کوبنده ظاهر شدیم.عده زیادی از بازیکنان، سطح توانایی‌هایشان را ارتقا داده‌اند. منچسترسیتی به شیوه طبیعی تمرین هر روزه، بازی کرد و پیروز شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج