۲۷۶۸۹۵
۵ نظر
۶۴۳۲
۵ نظر
۶۴۳۲
پ

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

در شکم کردی امروزمان قصد داریم شما را به سرزمین وسترن های کلاه بزرگ، سرزمین زورو و امیلیانو زاپاتا ببریم. سرزمینی با ذائقه تند و لقمه های معروف. بله حدستان درست است، میخواهیم به سرزمین خوراکی های مکزیکی سفر کنیم!

برترین ها: در شکم گردی امروزمان قصد داریم شما را به سرزمین وسترن های کلاه بزرگ، سرزمین زورو و امیلیانو زاپاتا ببریم. سرزمینی با ذائقه تند و لقمه های معروف. بله حدستان درست است، میخواهیم به سرزمین خوراکی های مکزیکی سفر کنیم!

غذاهای مکزیکی از طعم‌های متنوع، ظاهرهای رنگارنگ، ادویه‌جات خوش‌بو و مواد بومی این سرزمین تهیه میشوند. در نوامبر ۲۰۱۰، غذاهای مکزیکی توسط یونسکو به فهرست میراث فرهنگی و معنوی یونسکو اضافه شده‌است و یکی از متنوع ترین فرهنگ‌های غذایی در جهان، پس از غذاهای چینی و هندی به‌شمار می‌روند. حبوبات یکی از ارکان اصلی غذاهای مکزیکی است، کدو و فلفل قرمز نیز به وفور در غذاهای مکزیکی استفاده می‌شوند. بعد از ذرت، برنج شایع ترین دانه در غذاهای مکزیکی است.

از گیاهان دارویی و معطر نیز در غذاهای مکزیکی استفاده می‌شود که بیش‌تر شامل انواع ادویه جات بومی، پونه کوهی، گشنیز، دارچین، کاکائو و فلفل می‌شود همچنین استفاده از سیر و پیاز نیز معمول است. با نگاهی کلی به مواد اولیه استفاده شده در غذاهای مکزیکی میتوانیم به این نتیجه برسیم که خیلی ساده میتوان غذاهایی هماهنگ با ذائقه ایرانی از دل آنها بیرون آورد! در تهران هم رستوران های مکزیکی زیادی به راه افتاده اند که امروز با معرفی برترین های آن ها در خدمتتان هستیم.

رستوران روکا

روکا (Roka) بدون شک رویایی ترین و بهترین رستوران تمام تهران از منظر ویو و چشم انداز است. چرا؟ چون در شمالی ترین نقطه تهران (دربند) و بر بالای یک سخره قرار گرفته است! یعنی برای حضور در روکا باید سوار بر آسانسور مخصوص تلی سیژ دربند بشوید تا بتوانید از غذاهای مکزیکی بی بدیل این رستوران نوش جان کنید.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

مهم ترین و جالبترین نکته در این رستوران، تراس رویایی آن است که باعث میشود محو چشم انداز و طبیعت شوید و خیلی به غذایی که در جلویتان است دقت نکنید! پس پیشنهاد میدهیم خیلی محو ویوی این رستوران نشوید و حین لذت بردن از منظره، حواستان به سفارشی که میدهید باشد! کارکنان مودب و حرفه ای در کنار سرویس دهی قابل قبول از سایر ویژگی های این رستوران مکزیکی در بالای کوه است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

آدرس: دربند، میدان مجسمه، جنب تله سیژ دربند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی


رستوران لا سالسا

یک رستوران مکزیکی در غرب تهران که بدون تجملات و خدمات آنچنانی، با فضایی فودکورت مانند به ارائه انواع لقمه ها و غذاهای مکزیکی میپردازد. رستورانی که طعم خوب غذاهایش باعث محبوب شدنش شده و یکی از بهترین گزینه ها برای یک ناهار متفاوت برای ساکنین غرب تهران است. انواع پیتزا ها و خوراک های مکزیکی در کنار موخیتوی خوشمزه میتواند روز خوبی برایتان در این رستوران رقم یزند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

البته اکثر مشتریان دائمی این رستوران بر این باورند که لا سالسا (La Salsa) به خوبی دوران اوجش نیست، ولی باز هر چه که باشد خیلی ها مشتری پر و پا قرصش هستند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

آدرس: بزرگراه ستاری، خیابان پیامبر (مرکزی)، مجتمع تجاری و تفریحی کوروش

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی


رستوران چیپل

یک رستوران مکزیکی موفق و معروف در شمال تهران که در مدت کمی که شروع به کار کرده است خیلی موفق و حرفه ای ظاهر شده و توانسته خیلی ها را علاقه مند به ذائقه مکزیکی کند. این رستوران با نام چیپوتله شروع به کار کرد و یک رستوران مکزیکی اقتصادی می باشد که کلیه غذاها در جلوی دید مشتری و با استفاده از مواد اولیه تازه آماده می شوند. به محض اینکه وارد چیپل (Chipel) میشوید، گرما و تندیِ فضا و رنگ قرمز مبلمان و دیوار های این رستوران به شما حس حضور در سرزمینی تند و تیز همانند مکزیک را القا میکند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

حسی که با خوردن غذاهای تند و لذیذ آن تکمیل میشود و باعث میشود که از علاقه مندان به ذائقه و غذای مکزیکی شوید! پیتزا ها، بشقاب ها، لقمه ها و نوشیدنی های اورجینال مکزیکی در کنار انواع ادویه ها و سس های مخصوص که همگی زیر نظر سرآشپز مکزیکی آماده و برای شما سرو شده است. اگر میخواهید از طعم واقعی غذاهای مکزیکی لذت ببرید، چیپل بهترین گزینه رو به روی شماست، آن هم با فضایی مناسب برای قرار های دو نفره! چیپل در سرتاسر تهران شعبه دارد، ولی این چیپل مد نظر ما در اختیاریه واقع است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

آدرس: پاسداران، خیابان اختیاریه جنوبی، پایین تر از خیابان دولت ، بالاتر از چهار راه اختیاریه

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی


پیتزا پنتری

پنتری (Pantri) قدیمی ترین رستوران مکزیکی تهران است که با فضایی نوستالژیک و دکوراسیونی دل نشین همچنان به خوبی روز های اول خود در حال ارائه غذاهای مکزیکی خوشمزه و پیتزاهای لذیذ به مشتریان است. پنتری اکثر اوقات شلوغ و پر از مشتری است و در برخی مواقع باید تا خالی شدن میز صبر کنیم و یا زمانی بیشتر از حد معمول برای آماده شدن غذایمان منتظر بمانیم. در پنتری غذاهای مکزیکی در ظروف فلزی مخصوص سرو میشود که گویا یکی از ظروف اصیل کشور مکزیک است.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

پنتری بهترین گزینه برای کسانی است که دوست دارند تفاوت پیتزاهای مکزیکی را با سایر پیتزا ها درک کنند، آن هم با سس های تند و آتشین در کنار چاشنی های محلیِ این کشور. خلاصه اگر مسیرتان به خیابان قائم مقام خورد، این رستوران را در اولویت خود قرار دهید. مطمئناً پشیمان نخواهید شد.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

آدرس: خیابان قائم مقام فراهانی، میدان شعاع، پلاک ۱۰۹

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی


رستوران پانچو

بدون شک پانچو (Pancho) مکزیکی ترین رستوران تهران است. در این رستوران همه چیز، از دکوراسیون و فضای داخلی گرفته، تا ظروف سرو غذا و موزیک ها، کاملاً مکزیکی است و به شما حس حضور در یک رستوران کوچک و شلوغ در کوچه پس کوچه های مکزیکوسیتی را میدهد. نوشیدنی ها و خوراکی های مکزیکی این رستوران، که همگی هنر سرآشپز مکزیکی الاصل و کاردرست این رستوران است، حسی که گفتیم را تکمیل و واقعی تر میکند.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

در این رستوران علاوه بر غذاهای مکزیکی، غذاهای اسپانیایی هم یافت میشود که طعمی نزدیک به غذاهای مکزیکی دارند و به همراه چاشنی های اروپایی و مدیترانه ای سرو میشوند. خلاصه پانچو، یکی از متفاوت ترین و خاص ترین رستوران هایی است که میتوان در تهران یافت.

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی

آدرس: سعادت آباد، خیابان مروارید، کوچه پنجم، پلاک ۴۳

تهرانگردی؛ بهترین رستوران های مکزیکی
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علیرضا ناصری

      لطفا بهترین معجون فروشی ها و بستنی فروشی ها تهران را هم معرفی کنید با تشکر از سایت خوب برترینها

      پاسخ ها

      • مهسا

        معجون علی بابا جزو بهترینهاست ......

    • فرحناز

      رستوران پنتری شعبه دیگری نیز دارد که در خیابان نجات اللهی است. این شعبه نیز همانند قائم مقام همواره شلوغ است

    • دکتر

      رستوران چیپل دیگه تو اختیاریه شعبه نداره من دیروز اختیاریه جنوبی رو دوبار بالا پایین کردم چیزی پیدا نکردم

    • بدون نام

      رستوران چیپل اسمش عوض شده و کیفیتش هم پایین اومده به نظر من

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج