آوینا_استیکی 2
adexo3
۲۷۵۵۷۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

وقتی گواردیولا شگفت زده می شود

سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ از کیفیت بالای تیم اینگولشتات سخن به میان آورد و تاکید کرد این تیم، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است.

ایسنا: سرمربی اسپانیایی بایرن مونیخ از کیفیت بالای تیم اینگولشتات سخن به میان آورد و تاکید کرد این تیم، بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشته است.

به گزارش ایسنا و به نقل از رویترز، بایرن مونیخ در هفته شانزدهم بوندسلیگا در آلیانس آره‌نا میزبان اینگولشتات بودند. شاگردان جوزپه گواردیولا که هفته قبل شکست تلخی برابر بوروسیا مونشن‌گلادباخ متحمل شدند، در این دیدار با دو گل موفق به شکست حریف شدند تا خیلی سریع به روند پیروزی برگردند.

گواردیولا در نشست خبری بعد از بازی به ستایش از تیم حریف پرداخت و گفت: باید اعتراف کنم بازیکنان اینگولشتات با بازی خوبی که به نمایش گذاشتند، مرا غافلگیر کردند. آنها عملکردی عالی داشتند و بازی تاکتیکی و با کیفیتی را به نمایش گذاشتند اما چون ما بهتر بودیم، پیروز بازی شدیم.

او ادامه داد: تیم حریف، شجاعانه بازی کرد. پیکار با اینگولشتات یکی از سخت‌ترین بازی‌های بایرن بود و باید اعتراف کنم که این پیروزی به راحتی به دست نیامد. اینگولشتات عملکرد خوبی داشت و ما را اذیت کرد. با این حال باید بگویم شایسته پیروزی بودیم. بایرن کیفیت لازم را داشت و خوشحالم که در این دیدار سه امتیاز را به دست آوردیم.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج