adexo3
۲۷۴۷۶۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

احتمال تغییر سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا

یکی از مدیران بخش مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا گفت: تصمیم‌ برای تعیین تعداد سهمیه‌های فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶، نوامبر ۲۰۱۴(آبان ۹۳) گرفته شده بود.

خبرگزاری فارس: شاهین رحمانی یکی از مدیران بخش مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص سهمیه‌های کشورهای مختلف برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تصمیمات برای تعداد سهیمه‌ها برای هر کشور و تعداد باشگاه هایی که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و AFC کاپ حضور دارند در نوامبر سال ۲۰۱۴ (سال ۱۳۹۳) گرفته شده بود که این تصمیم روش اجرایی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ را تعیین کرد.

وی ادامه داد: بنابراین این بدان معناست که تصمیم‌گیری برای تعیین تعداد سهمیه‌هایی که در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در سال ۲۰۱۶ برگزار می‌شود در نوامبر ۲۰۱۴ گرفته شده بود.

رحمانی در مورد اینکه برخی رسانه‌ها اخباری را منتشر کرده بودند مبنی بر اینکه سهمیه‌های فصل ۲۰۱۶ به تازگی تعیین شده و این سهیمه‌ها مانند سال گذشته است، گفت: اینچنین نیست چرا که اصولا تصمیم‌گیری جدیدی انجام نشده و همانطور که گفتم تصمیم‌گیری برای تعیین سهمیه‌های کشورهای مختلف در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ در همان نوامبر ۲۰۱۴ انجام شد.

عضو ایرانی AFC افزود: همچنین قرار است سهمیه‌های کشورهای مختلف برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و همچنین AFC کاپ برای سال‌های ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ در نوامبر ۲۰۱۶ تعیین شود که امکان دارد سهمیه‌های کشورهای مختلف دستخوش تغییراتی شود.

وی در پایان گفت: البته طی چند روز گذشته و در جریان برگزاری هیأت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا در هند برخی تصمیمات کلی برای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا گرفته شد که از جمله آن می‌توان به افزایش مجموع جوایز امسال از ۱.۵ میلیون دلار به ۳ میلیون دلار اشاره کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج