جاباما
۲۷۳۵۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

عامل اصلی احتمال جدایی آندو از ام صلال

درحالی که یک روزنامه قطری از احتمال جدایی کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران از ام صلال خبر داده است اما بعید است این اتفاق رخ دهد.

خبرگزاری مهر: داستان نارضایتی ام الصلال و مربی این باشگاه از کاپیتان تیم ملی ایران چیست؟ آیا آندو واقعا از نظر فنی نتوانسته نظر مربی این تیم را جلب کند؟ این سوالی است که پس از خبر روز شنبه روزنامه الوطن مطرح شده است.

پس از پیگیری‌های خبرنگار ما، مشخص شد که مشکل تیموریان با سرمربی این تیم که روزنامه الوطن، به آن پرداخته و حتی اعلام کرده که شاید ژانویه آندو از این تیم جدا شود باز می‌گردد به ابتدای فصل و آن روزها که رئیس باشگاه ام الصلال آندو را برای تیمش خرید و برای این کار نظر بولنت سرمربی ترک تبار این تیم را نخواست.

آندو که با حمایت بی‌چون و چرای رئیس باشگاه ام‌الصلال فیصل بن احمد به این باشگاه آمده با وجود آن حمایت خاص که از نظر مربی این تیم جالب نیست، در اکثر دیدارها به صورت فیکس به میدان رفته و در ادامه و حتی در مواردی که تازه از اردو و مسابقات تیم ملی برگشته با وجود خستگی به عنوان بازیکن جانشین بازی کرده است.

با توضیحات بالا نمی‌توان تاکید کرد که مربی ترک تبار این تیم با تیموریان به لحاظ فنی مشکل دارد بلکه شاید او در حال موضع گرفتن علیه رئیس باشگاه ام‌الصلال است و از این‌ها بالاتر آنکه نباید به اخبار روزنامه‌های کشورهای عربی اعتماد کرد چرا که آنها مدت هاست که کرانچار را هم از باشگاهش جدا شده می‌دانند و از ابتدای فصل او را جدا شده تلقی می‌کنند اما کرانچار هنوز سرمربی تیمش است. ظاهرا رئیس باشگاه تیموریان را دوست دارد و حمایت های او مربی ترک تبار ام الصلال را تحت تاثیر قرارداده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج