۲۷۳۵۳۱
۵ نظر
۵۰۲۶
۵ نظر
۵۰۲۶
پ

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

انتخاب ازمیان كارهای یك طراح یا یك فروشگاه زیورآلات، میزان خاص بودن شما را نشان می‌دهد. هریک از طراحان فعال در حوزه زیورآلات به فراخور علاقه و سلیقه خود محصولات خاصی ارائه می‌كنند كه زیبایی مخصوص به خود را دارند.

مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: انتخاب ازمیان كارهای یك طراح یا یك فروشگاه زیورآلات، میزان خاص بودن شما را نشان می‌دهد. هریک از طراحان فعال در حوزه زیورآلات به فراخور علاقه و سلیقه خود محصولات خاصی ارائه می‌كنند كه زیبایی مخصوص به خود را دارند. ‌مهمان این هفته زیورآلات ما مسعود جبارنیا با برند روژان است كه طرح‌های مدرن باب سلیقه زنان امروزی دارد. او نام روژان به معنی لانه شیر را برای برند كارهایش انتخاب كرده است.

ایده‌پردازی در روژان

مسعود جبارنیا ۴۶ سال دارد و حدود ۲۶ سال است كه به این كار مشغول است. او سعی كرده در كارهایش مانند بقیه نباشد و كارهایی خاص به مردم ارائه دهد. به نظر او ایده فقط در فرش، خاتم و كاشی نیست. او می‌گوید: «من برای خانم‌هایی زیورالات می‌سازم كه از سبك‌های قدیمی خسته شده‌اند، شخصیت قوی دارند و اعتماد به نفس خود را حفظ می‌كنند؛ كسانی كه حرف دیگران برای‌شان اهمیت ندارد و مدرن و امروزی هستند».

دور دنیا دنبال زیورآلات

در سن ۱۵ سالگی در كارگاه پدرم مشغول به كار شدم و با اصول ساخت آشنایی پیدا كردم اما بعد از چند سال، متوجه شدم این سبك كار خیلی زیاد شده و ایده‌های نو در آن كم است و تصمیم گرفتم اصولی وارد این حرفه شوم. بنابراین در كلاس‌های طراحی جواهر و كارشناسی برلیان در آمریكا و كارشناسی سنگ‌های رنگی در تایلند شركت كردم. می‌توانم به جرات بگویم كه به بهشت رسیدم. بعد از آن به كشورهای اسپانیا، ایتالیا، تركیه، مالزی و فیلیپین هم سفر كردم و هر جا چیزی یاد گرفتم. آموزش‌هایم را تكمیل كردم و تازه فهمیدم دنیای زیورآلات چقدر گسترده است.

یك انتخاب اسپرت

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

این روزها دستبندهای پهن بازار گرمی پیدا كرده‌اند و چه بهتر که شما دستبندی داشته باشید كه با طرحی متفاوت تیپ شما را خاص ‌كند. این دستبند با سنگ فیروزه و یاقوت كبودی كه بدون تراش است، تزئین شده و سبك مجسمه‌سازی با وكس در آن به كار رفته.


دریاچه‌ای در دست

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

اگر خیال دارید برای دوست‌ نزدیك‌تان كه با زیورآلات هم میانه خوبی دارد هدیه بخرید، خودتان را به دردسر نیندازید؛ بهترین انتخاب برای شما این انگشتر با سنگ فیروزه شجر است. شاخه طراحی شده در این كار مانند درختی است كه روی دریاچه افتاده است.


وقار فیروزه‌ای

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

این نمونه از آن انگشترهایی است كه موقع خرید آن دچار تردید نمی‌شوید؛ به دلیل خاص و متفاوت بودن آن. این انگشتر با شكل خاص خود و سنگ فیروزه‌ عجمی كه روی آن است، این امكان را به شما می‌دهد كه لباس اسپر‌ت‌تان را تبدیل به لباسی رسمی كنید. شما می‌توانید تاپ و شلوار جین خود را با چنین انگشتری ست كنید.


بازی با مروارید

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

فیروزه، سنگی با اصالت است كه این بار در طرحی مدرن به كار رفته. این انگشتر تلفیقی از مروارید آب شیرین و فیروزه شجر است كه مرواریدهایش آزاد هستند و با حركت‌های دست شما بازی می‌كنند.


باشكوه شوید

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

طراحی این گردنبند با مروارید و فیروزه، آن را تبدیل به نمونه‌ای خاص كرده كه در كمتر جایی دیده می‌شود. این گردنبند از كارهای جدید روژان است كه می‌توانید آن را در گالری كاوه پیدا كنید.


هنر ایرانی برای خانم‌های ایرانی

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

این گردنبند نمایانگر پرنده شانه به سر است كه با نقره و فیروزه ساخته شده و سبك آن مجسمه‌سازی است. در این كار هنر اسلیمی به صورت برجسته نشان داده شده و نقش‌های ایرانی را به همراه دارد.


زیبایی‌تان را مضاعف كنید

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

این پرنده زیبا كه با مروارید، فیروزه و تكه‌ای طلا تزئین شده، زیبایی هر لباسی را دوچندان می‌كند. اگر این گردنبند زیبا را دوست دارید در تاریخ ۲۹ آبان حتما سری به گالری كاوه بزنید.


با مرغ خاك، قصه دریا مگو

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

گردنبندی با طرح پرنده كه هنر مجسمه‌سازی در آن به چشم می‌خورد. این گردنبند كاری از یك هنرمند ایرانی است كه با فیروزه‌های ریز، زیبایی‌اش فزونی یافته و با خط خوش روی آن خطاطی شده است.


خاص باشید

فیروزه، برای خانم های خاص و خوش سلیقه

ظرافت این گردنبند، آن را تبدیل به نمونه‌ای مناسب برای اغلب خانم‌ها با تیپ‌های اسپرت و رسمی كرده است. این سنگ قرمز كه به ترمالین معروف است و در این گردنبند به کار رفته، تراش نخورده و همانطور از معدن استخراج شده است كه به اصطلاح به آن راف می‌گویند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      هیچ کدوم قشنگ نیست

    • بدون نام

      ببخشید از کجا میتونم از اانگشتریها تهیه کنم

    • asal

      افتضاح بودن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خیلی و هنری و خاص بودن که

    • بدون نام

      لطفا درباره جواهرات پیروزه ایرانی بیشتر تصویر و متن بذارید با تشکر .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج