۲۷۳۲۱۹
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

بررسی افزایش نرخ بلیت هواپیما در مجلس

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت بلیت هواپیماها در کمیسیون عمران بررسی می‌شود، تصریح کرد: افزایش قیمت با نظارت کیفیت خدمات‌ همراه نیست که ادامه این وضعیت سبب بحران در این حوزه می‌شود.

خبرگزاری فارس: عباس فلاحی‌باباجان نماینده مردم اهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به افزایش قیمت بلیت‌های هواپیماها در روزهای اخیر، گفت: این موضوع موجب نگرانی نمایندگان مردم در مجلس شده و حتما این موضوع در جلسه هفته جاری کمیسیون عمران مجلس مطرح و بررسی خواهد شد.

وی افزود: افزایش قیمت بلیت هواپیماها در حالی است که ما شاهد نظارتی بر پرواز به موقع آنها و نیز افزایش کیفی خدمات رسانی به مسافران نبوده‌ایم که ادامه این وضعیت موجب ایجاد بحران در این بخش خواهد شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه شرکت‌های هواپیمایی تمایلی برای خرید هواپیماهای نو ندارند، اظهار داشت:با وجود اینکه امکان خرید هواپیماهای نو برای شرکت‌های هواپیمایی وجود دارد اما آنها رغبتی برای انجام این کار ندارند و از آنجایی که قیمت هواپیماهای با عمر ۱۵ سال یک چهارم قیمت هواپیماهای نو است و منافع زیادی را برای شرکت‌های هواپیمایی دارد آنان اقدام به خرید این هواپیماهای با عمر بالا می‌کنند.

فلاحی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت بلیت هواپیماها از چندی قبل پیش‌بینی می‌شد و من این موضوع را در جلسه کمیسیون عمران متذکر شده بودم اما پیش‌بینی‌ها بر این بود که این افزایش قیمت در روزهای پایانی سال اتفاق بیفتد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۸ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت برترین ها هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد

    نظر کاربران

    • ناشناس

      بلیط هواپیما ارزان بود و اغلب دیده می شد اشخاص عادی سوار می شوند و این در هیچ کجای دنیا دیده نمی شود هواپیما وسیله نقلیه شیک و لوکس است و اشخاص مرفه فقط باید از ان استفاده کنند و بقیه مردم از سایر وسایل و نباید مزاحم شوند امیدوارم که منبعد هر وقت بلیط خواستیم وجود داشته باشد و معطل نشویم در ضمن دولت تدبیر و امید مجبور نباشد برای اینکه ایرلاین ها ورشکست نشوند وام تهیه بلیط بدهد

    • ترسو

      يعني ممكنه نمايندگان مردم !!!! ؟ به نفع مردم هم كاري بكنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج